Tenzij je natuurlijk één keer in je leven 3000 kilo moet trekken, dan heb je zo'n ding beslist nodig
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
American Car
Ik voel me toch enigzins beledigd door bovenstaande opmerking...
Bovendien is een V8 inderdaad zuiniger dan een vergelijkbare V6. Audi bijvoorbeeld heeft zijn nieuwste A8 een V8-motor gegeven, die heel erg zuinig is.
Het leukste aan een V8 is trouwens het geluid: een donker doek-doek-doek... Beter dan al die Japanse grasmaaiermotortjes...

Mack
Mee eens. Ik ben niet goed in auto-techniek, maar ik heb altijd begrepen dat een V8 de motor is die het best in evenwicht is. Je hebt die cilinders die heen en weer bewegen en dat zorgt ervoor dat je motor schudt en trilt. Bij een V8 is dit het minst, waardoor je motor het langer uithoudt. Levensduur van je auto is dus veel langer. En het rijdt beter want je auto schokt minder.rperre schreef:Even voor de "onwetenden"![]()
Deze "achterhaalde" V8 met een 5.4 liter motor is capabel om zo'n bijna 3000 kg te trekken. Daarbij komt dat deze V8 zelfs zuiniger rijdt dan zijn V6 broertje![]()
![]()
Al met al, rijdt het ook veel lekkerder, geef mij maar een V8.
Richard
Bovendien is een V8 inderdaad zuiniger dan een vergelijkbare V6. Audi bijvoorbeeld heeft zijn nieuwste A8 een V8-motor gegeven, die heel erg zuinig is.
Het leukste aan een V8 is trouwens het geluid: een donker doek-doek-doek... Beter dan al die Japanse grasmaaiermotortjes...

Mack
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Laat me eens raden, dit heeft zeker een andere man je uitgeleged? Ik dacht het wel.......Mack schreef:Ik ben niet goed in auto-techniek, maar ik heb altijd begrepen dat een V8 de motor is die het best in evenwicht is. Je hebt die cilinders die heen en weer bewegen en dat zorgt ervoor dat je motor schudt en trilt. Bij een V8 is dit het minst, waardoor je motor het langer uithoudt. Levensduur van je auto is dus veel langer. En het rijdt beter want je auto schokt minder.
Mack
LOL
Nee natuurlijk, ik ben technisch ook niet onderlegd, maar ik vind zo'n knetterende V8 ook prachtig! Alleen al voor het geluid en het rijcomfort. Het is dat ik het hier niet kan betalen, maar als ik in de VS woonde, dan wist ik het wel!
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Re: Dodge Viper
ha ha ha, dat verhaal kennen wij ook helemaal. Mijn man is 2 meter lang en paste dus ook in veel cabrio's niet. Tot grote teleurstelling van de verkopers. Inderdaad met zijn hoofd boven het raampje en/of klem in de stoel. Uiteindelijk is het een Duitse degelijke Audi TT geworden, maar met een Amerikaanse prijs. Raar toch dat het in Amerika een stuk goedkoper is dan in NLnieuwenoord schreef:Soms past zo'n Amerikaan je niet eens joh! Op de onlangs gehouden dealerdag van Jeep, stond een Viper. Mijn echtgenoot ff proberen, maar kon alleen óver het raampje heen kijken!
Even nog mijn favoriet. De Pontiac Stoltice...... Erg fraai, maar vast ook te klein voor de doorsnee Nederlander.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht