Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips/ Info voor Florida !!!!!!
-
- Amerika-newbie
Tips/ Info voor Florida !!!!!!
Hallo !!
Eindelijk is de rondreis geboekt via Exit Reizen naar Florida!!
De vertrekdatum is 1 juni 2009.
Misschien dat iemand nog tips of info heeft voor de reis
Bedankt!
Groetjes Sandra
Eindelijk is de rondreis geboekt via Exit Reizen naar Florida!!
De vertrekdatum is 1 juni 2009.
Misschien dat iemand nog tips of info heeft voor de reis
Bedankt!
Groetjes Sandra
Re: Tips/ Info voor Florida !!!!!!
Als je de route hebt kunnen we even kijken.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben ook benieuwd
Wij hebben geen route, wij zijn gewoon 5 dagen vrij -met huurauto- vooraleer we het cruiseschip opgaan
Alle tips zijn welkom
ps : disneyland en seaworld hoeven niet, wij hebben al in californie gezeten
Wij hebben geen route, wij zijn gewoon 5 dagen vrij -met huurauto- vooraleer we het cruiseschip opgaan
Alle tips zijn welkom
ps : disneyland en seaworld hoeven niet, wij hebben al in californie gezeten

Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.
Dan is het nog van belang waar je bent. Miami of Port Canaveral. Het ligt allemaal nogal uit elkaar en waar zou je interesse in hebben? Geen Disney of Seaworld maar wel in zwemmen met dolfijnen of zeekoeien(manateess) of wil je naar het huis van Edison in Ft. Mijers naar de Keys of,of,of??? Er is nogal wat te doen in Florida hoor.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
We willen een stukje van miami zien en waarschijnlijk ook naar de keys
Het zit zelfs zo : ik zei eerder dat we 5 dagen hebben voor we gaan cruisen. Maar nadien hebben we ook nog 5 dagen
We wilden die eerst gebruiken voor strandvakantie te vieren in miami , maar we laten de optie open
Ik heb ook al gezien dat de motelletjes aan de dure kant zijn. Tips hierover zijn ook welkom, zeker een betaalbare slaapplaats op de keys zodat ik die nu al kan vastleggen
Vorig jaar hebben we californie en nevada gedaan en daar was het precies wel wat goedkoper
Het zit zelfs zo : ik zei eerder dat we 5 dagen hebben voor we gaan cruisen. Maar nadien hebben we ook nog 5 dagen
We wilden die eerst gebruiken voor strandvakantie te vieren in miami , maar we laten de optie open
Ik heb ook al gezien dat de motelletjes aan de dure kant zijn. Tips hierover zijn ook welkom, zeker een betaalbare slaapplaats op de keys zodat ik die nu al kan vastleggen
Vorig jaar hebben we californie en nevada gedaan en daar was het precies wel wat goedkoper

Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.
-
- Amerika-newbie
O ok, dit is ons reisschema
:):)
3 overnachtingen in Hotel Hampton Inn South of Universal Studios - Orlando vanaf 1 Jun 2009
2 overnachtingen in Hotel Hampton Inn & Suites - Fort Myers vanaf 4 Jun 2009
3 overnachtingen in Hotel Trianon Bonita Bay - Bonita Bay vanaf 6 Jun 2009
2 overnachtingen in Hotel H.J. Dezerland Beach - Miami (excl.Res.Fee) vanaf 9 Jun 2009
* Cruise naar de Bahamas vanaf Fort Lauderdale.
2 overnachtingen in Hotel Flamingo Bay Yacht Club & Marina - Freeport vanaf 11 Jun 2009
2 overnachtingen in Hotel Doubletree Grand Key Resort - Key West vanaf 13 Jun 2009
3 overnachtingen in Hotel H.J. Dezerland Beach - Miami (excl.Res.Fee) vanaf 15 Jun 2009
* Bovenstaande hotels zijn op aanvraag.
17 dagen Alamo huurauto (Groep EC) vanaf 1 Jun 2009. Afhalen Orlando Airport.
Teruggave Miami Airport.
Groetjes Sandra

3 overnachtingen in Hotel Hampton Inn South of Universal Studios - Orlando vanaf 1 Jun 2009
2 overnachtingen in Hotel Hampton Inn & Suites - Fort Myers vanaf 4 Jun 2009
3 overnachtingen in Hotel Trianon Bonita Bay - Bonita Bay vanaf 6 Jun 2009
2 overnachtingen in Hotel H.J. Dezerland Beach - Miami (excl.Res.Fee) vanaf 9 Jun 2009
* Cruise naar de Bahamas vanaf Fort Lauderdale.
2 overnachtingen in Hotel Flamingo Bay Yacht Club & Marina - Freeport vanaf 11 Jun 2009
2 overnachtingen in Hotel Doubletree Grand Key Resort - Key West vanaf 13 Jun 2009
3 overnachtingen in Hotel H.J. Dezerland Beach - Miami (excl.Res.Fee) vanaf 15 Jun 2009
* Bovenstaande hotels zijn op aanvraag.
17 dagen Alamo huurauto (Groep EC) vanaf 1 Jun 2009. Afhalen Orlando Airport.
Teruggave Miami Airport.
Groetjes Sandra
Hallo Sandra ,
Hoe kom je aan die keuze van hotels ? Heb je je ergens laten informeren ?
Dat hotel op de keys is wel aan de dure kant he ? ( je neemt geen enkel motel ? )
grt
brekson
Hoe kom je aan die keuze van hotels ? Heb je je ergens laten informeren ?
Dat hotel op de keys is wel aan de dure kant he ? ( je neemt geen enkel motel ? )
grt
brekson
-
- Amerika-newbie
Hoi Brekson
Mijn vriend en ik hebben deze reis geboekt via Exit Reizen!
Hebben aangegeven hoelang we willen en ongv. de route.
Voor de vliegreis, de autohuur de hotelovernachtingen en een Cruise betalen we 1 bedrag.
Groeten Sandra
Mijn vriend en ik hebben deze reis geboekt via Exit Reizen!
Hebben aangegeven hoelang we willen en ongv. de route.
Voor de vliegreis, de autohuur de hotelovernachtingen en een Cruise betalen we 1 bedrag.
Groeten Sandra
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 920 Weergaves
-
Laatste bericht door harryh
-