Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Online boeken versus Reisburo
Online boeken versus Reisburo
Ik ben vandaag al langs het reisbureau geweest, daar was nog het één en ander beschikbaar met overstap.
Nu hebben we een rechtstreekse vlucht naar DC gevonden, voor hetzelfde geld op vliegtarieven.nl ..
Ik heb het niet zo op online boeken, ik heb graag iemand voor me.. geeft me een veiliger idee.
Wie heeft positieve ervaringen met online boeken en vliegtarieven.nl .. Speel ik het meer op safe als ik het via het reisbureau boek? Of maak ik me weer druk om niets..
Nu hebben we een rechtstreekse vlucht naar DC gevonden, voor hetzelfde geld op vliegtarieven.nl ..
Ik heb het niet zo op online boeken, ik heb graag iemand voor me.. geeft me een veiliger idee.
Wie heeft positieve ervaringen met online boeken en vliegtarieven.nl .. Speel ik het meer op safe als ik het via het reisbureau boek? Of maak ik me weer druk om niets..
Sandy
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Re: Online boeken versus Reisburo
JA, wij!Sandy schreef:Wie heeft positieve ervaringen met online boeken en vliegtarieven.nl
Wij hebben onze afgelopen vliegreis naar California geboekt bij vliegtarieven.nl en dat hebben wij als prima ervaren.
Je krijgt meteen een bevestiging in je mailbox. Daarna krijg je de E-tickets ook per email en daarna krijg je hun factuur per email.
Onze ervaring met vliegreizen.nl is dus erg goed.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
-
doreennicole
- Amerika-expert
ik boek ook al jaren online. de enige keer dat ik niet online heb geboekt was om gebruik te kunnen maken van een special bij het reisburo.
wanneer je online boekt, boek je ook bij een reisburo (behalve als je rechtstreeks bij de maatschappij boekt/ heb ik ook wel eens gedaan bij KLM special) en je krijgt je bevestiging gelijk en je kan altijd je eticket zelf opvragen bij http://www.viewtrip.com met je bevestigingsnummer en achternaam.
het is super makkelijk. maar je moet wel goed kijken wat je doet, he? want meestal kunnen de online boekingen niet gecanceled worden en bij een reisburo heb je mischien nog wel een laatste check en iemand die met je meekijkt.
maar het is easy as pie.
doreen
wanneer je online boekt, boek je ook bij een reisburo (behalve als je rechtstreeks bij de maatschappij boekt/ heb ik ook wel eens gedaan bij KLM special) en je krijgt je bevestiging gelijk en je kan altijd je eticket zelf opvragen bij http://www.viewtrip.com met je bevestigingsnummer en achternaam.
het is super makkelijk. maar je moet wel goed kijken wat je doet, he? want meestal kunnen de online boekingen niet gecanceled worden en bij een reisburo heb je mischien nog wel een laatste check en iemand die met je meekijkt.
maar het is easy as pie.
doreen
SEEING IS BELIEVING
Mijn vader en moeder zijn zowat onderweg hier naartoe, en ik heb de tickets bij vliegtarieven geboekt, ik vond ze wel aardige prijzen hebben, ook al zit er een extra bedrag in voor het bedrijf, vond ik ze toch het goedkoopste!
Richard
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
Marcel
- Amerikakenner
- Contacteer:
Die kosten heb je ook wanneer je bij een "brick & mortar" reisbureau boekt. Security & fuel charges worden door de airline bepaald, tax door de luchthaven en reserveringskosten door de organisatie waar je boekt.Sandy schreef:Hmm toch maar morgen even langs het reisbureau om het verschil even goed naast elkaar te leggen.
Bleek dat er toch nog extra kosten bijkwamen als security & fuel charge, US Tax, reserveringskosten en nog wat ..
..
Life is good in the Tarheel State.
Ik boek mijn tickets via http://www.vliegwinkel.nl en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Zelfs tickets wijzigen doen ze niet moeilijk over.
De prijs is niet het enige waar ik naar kijk, maar ik heb niet het idee dat ik teveel betaald heb...
Mack
De prijs is niet het enige waar ik naar kijk, maar ik heb niet het idee dat ik teveel betaald heb...
Mack
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
-
MrsMiaWallace
- Amerikafan
Bij online boeken moet je altijd even opletten ivm de prijzen: zoals je hebt ontdekt staan die prijzen meestal zonder de bijkomende kosten vermeld, en bij een reisburo is de vermelde prijs meestal al inclusief. Maar als je eenmaal weet dat je daarop moet letten is online boeken net zo veilig als via een reisburo.
Zelf boeken wij de 'eenvoudige' tickets altijd online. Alleen als we extra wensen hebben (zoals o.a. mensen met verschillende vliegschema's die dan op één vlucht wel dezelfde vlucht en bij elkaar moeten zitten, of extravagante baggage die vooraf gemeld moet worden) vinden wij het handiger om het via een reisburo danwel telefonisch met de airline zelf te regelen.
Zelf boeken wij de 'eenvoudige' tickets altijd online. Alleen als we extra wensen hebben (zoals o.a. mensen met verschillende vliegschema's die dan op één vlucht wel dezelfde vlucht en bij elkaar moeten zitten, of extravagante baggage die vooraf gemeld moet worden) vinden wij het handiger om het via een reisburo danwel telefonisch met de airline zelf te regelen.
Ik heb net toch geboekt bij het reisbureau, althans een optie genomen en as. maandag betalen.
Het kwam toch qua prijs op hetzelfde neer.. Ik heb nu zowel heen als terug rechtstreekse vluchten ..
Ik vond het wel prettig via het reisbureau.. Omdat wij maar een week gaan, hebben we de voorkeur om op de heenreis vroeg te vertrekken en op de terug reis weer in de avond te vertrekken, zodat die dagen niet verloren dagen zijn..
Het kwam toch qua prijs op hetzelfde neer.. Ik heb nu zowel heen als terug rechtstreekse vluchten ..
Ik vond het wel prettig via het reisbureau.. Omdat wij maar een week gaan, hebben we de voorkeur om op de heenreis vroeg te vertrekken en op de terug reis weer in de avond te vertrekken, zodat die dagen niet verloren dagen zijn..
Sandy
-
Pascal
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Sandy schreef:Omdat wij maar een week gaan, hebben we de voorkeur om op de heenreis vroeg te vertrekken en op de terug reis weer in de avond te vertrekken, zodat die dagen niet verloren dagen zijn..
Ik zie vluchten van Europa naar US altijd in de voormiddag geprogrammeerd staan en US => Europa altijd in de vooravond, om 's nachts te vliegen en 's anderendaags vroeg aan te komen....
Klopt helemaal! - Meestal is de heenreis vroeg en de terugreis laat. Ik bedoelde het eigenlijk specifieker dan dat, want deze tijden varieren ook nogal. Vorig jaar vertrokken we namelijk erg vroeg, waardoor we om 5.00 uur al op schiphol moesten zijn en zodoende gedwongen waren een nacht in een hotel bij Schiphol te nemen. (Deze vroege vlucht, met de jetlag genomen en onze korte verblijf daar, brak echt op) Onze voorkeur ging dit keer uit naar een vroege vlucht, maar niet te vroeg. Nu hebben we een vlucht gevonden om 13.15 uur, wat voor onze situatie idealer is..
Sandy
Klinkt goed Sandy, je hebt een leuke reis in het vooruitzicht!
Wijzelf hebben onze aankomende trip naar de VS rechtstreeks geboekt bij Delta, zij berekenden niets extras zoals administratiekosten, reserveringskosten e.d. Zelfs de taxen waren goedkoper. We konden betalen met onze creditcard in $$ en daarmee hebben we toch wat ¤¤ bespaard.
Monique
Wijzelf hebben onze aankomende trip naar de VS rechtstreeks geboekt bij Delta, zij berekenden niets extras zoals administratiekosten, reserveringskosten e.d. Zelfs de taxen waren goedkoper. We konden betalen met onze creditcard in $$ en daarmee hebben we toch wat ¤¤ bespaard.
Monique
Bedankt Monigue : ))boeffie schreef:Klinkt goed Sandy, je hebt een leuke reis in het vooruitzicht!
LOL Nee dit keer geen Nascar Race.. De Richmond Night Race valt op 10 september dit jaar, en wij vertrekken 26 september naar Washington. Vorig jaar was uiteraard de Race het doel van de reis, waardoor we maar één dag door DC hebben gewandeld. We zijn toen naar Arlington, Washington Monument, Lincoln Memorial & Jefferson Memorial geweest. Ik heb toen een glimpse van het Witte Huis gezien. Dus we hopen nu wat meer te kunnen zien. In ieder geval het Witte Huis en het Smithsonian - Het plan is ook om naar Virginia Beach en Kings Dominion of Busch Gardens te gaan .. en verder ‘the usual’ veel leuke restaurantjes, Shopping malls, foodcourt & Starbucks!!Marcel schreef:Heb je (uiteraard naast Nascar races bezoeken) nog specifieke plannen?
We hebben nog niet echt over de ‘tripjes’ nagedacht .. dus tips zijn welkom. We verblijven bij ‘vrienden’ in Richmond dit keer (zij hadden ons vorig jaar meteen voor een volgende keer 'geboekt' LOL), maar we zullen zelf ook veel met huurauto op pad gaan, denk ik..
Oh ja... de kinderen blijven allemaal thuis (in goede handen) .. dus wij zijn een volle week met z'n tweeën ; )
Laatst gewijzigd door Sandy op 20 jul 2005, 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
-
Marcel
- Amerikakenner
- Contacteer:
Sandy schreef:Oh ja... de kinderen blijven allemaal thuis (in goede handen) .. dus wij zijn een volle week met z'n tweeën ; )
Oooooh ...... Ohlala! Nog meer feest!
Best lekker een weekje zonder kids, dat geloof ik graag, en het geeft je de ruimte om dingen te doen waar je met het grut niet aan zou beginnen. Zie je ze al verstoppertje spelen achter de grafzerken op Arlington?
Life is good in the Tarheel State.
LOL na ons 'onderonsje', heb ik pas door wat je bedoelt 
Maar heel leuk dat we op dezelfde vlucht zitten Aïda, moeten we t.z.t. maar even afspreken hoe we elkaar kunnen herkennen : ))
Maar heel leuk dat we op dezelfde vlucht zitten Aïda, moeten we t.z.t. maar even afspreken hoe we elkaar kunnen herkennen : ))
Laatst gewijzigd door Sandy op 15 jul 2005, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 5652 Weergaves
-
Laatste bericht door roelb
-