Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Favoriete tv-programma's
De Soprano's (hier op een achterlijk tijstip uitgezonden) Six Feet Under en de Westwing zijn wat mij betreft wel toppers. De laatste aflevering van Six Feet Under uit het tweede seizoen was een kippevelaflevering. Nu zijn ze het 1e seizoen aan het herhalen. Westwing is helemaal verdwenen.
Seinfeld en Becker zijn goeie sitcoms.
In Amerika kijk ik wel eens the no spin zone van Bill O Reilly dat is een rechtse scherpslijper maar hij doet het leuk.
Seinfeld en Becker zijn goeie sitcoms.
In Amerika kijk ik wel eens the no spin zone van Bill O Reilly dat is een rechtse scherpslijper maar hij doet het leuk.
- nicolay
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
CSI
Ik geniet elke week van CSI Las Vegas. De eerste afleveringen worden vrijdags herhaald op RTL5 en de nieuwe serie is elke zaterdag op Rtl4 te zien. Daarnaast heb je ook nog CSI Miami en volgens mij gaan ze ook een CSI New York maken. Natuurlijk is en blijft ER een topper.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik zou niet weten, welke programma's allemaal in Amerika te zien zijn, die ik ook graag zou willen zien. Als we op vakantie zijn, kijken we ook heel weinig TV, want dat vind ik gewoon jammer van mijn tijd. Als we 's avonds wel eens kijken, is dat meestal een goede film op HBO of zo. Verder kijk ik dan wel veel Weather Channel, heb ik eigenlijk altijd wel aanstaan op de achtergrond.
Mijn favoriete series zijn wel Amerikaans: vooral ER, the Practice en the West Wing zijn series die ik altijd kijk. The West Wing vond ik zo goed, dat we laatst op vakantie in Engeland de DVD's hebben gekocht van het derde seizoen. Het eerste en tweede seizoen hebben we al in ons bezit. Wij zijn dus nu bezig met het derde seizoen, terwijl op TV in NL net het tweede seizoen draait. Ik vind het echt heerlijk om te kijken!
Van ER wil ik ook graag de DVD's gaan verzamelen, want die serie vind ik ook geweldig. Ik heb in alle jaren dat hij in NL draait, pas 1 of 2 afleveringen gemist, dus dat zegt genoeg! Ik vind het wel jammer dat hij nu op donderdagavond draait, want door het voetbal valt er vaak een aflevering weg.
Groetjes,
Jacqueline
Mijn favoriete series zijn wel Amerikaans: vooral ER, the Practice en the West Wing zijn series die ik altijd kijk. The West Wing vond ik zo goed, dat we laatst op vakantie in Engeland de DVD's hebben gekocht van het derde seizoen. Het eerste en tweede seizoen hebben we al in ons bezit. Wij zijn dus nu bezig met het derde seizoen, terwijl op TV in NL net het tweede seizoen draait. Ik vind het echt heerlijk om te kijken!
Van ER wil ik ook graag de DVD's gaan verzamelen, want die serie vind ik ook geweldig. Ik heb in alle jaren dat hij in NL draait, pas 1 of 2 afleveringen gemist, dus dat zegt genoeg! Ik vind het wel jammer dat hij nu op donderdagavond draait, want door het voetbal valt er vaak een aflevering weg.
Groetjes,
Jacqueline
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2603 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR