Wij hebben afgelopen donderdag ons huis versiert.. het enige wat we niet hebben is een boom haha. We hebben hier 4 katten rondlopen, 2 zijn eigenlijk nog kittens (zo'n 8 maanden oud) en die zijn ontzettend nieuwsgierig.. een beetje vanwege de veiligheid hebben we besloten geen boom te nemen. Ik heb helaas nog geen foto van de verlichting buiten genomen, als ik hem heb (zal deze week zijn) dan zal ik hem posten.. het is niet veel bijzonders maar ach, het is mijn eerste keer xmas in de VS en sja, toch heeft dat wel wat om dan je huis te versieren (deed ik in NL eigenlijk nooit).
Overigens zijn we gisteren naar de Honolulu City Lights displays en parade gegaan, een parade van allerlei voertuigen die door de stad gebruikt worden (brandweer, politie maar ook bedrijven als macy's en hawaiian air enzo deden aan de parade mee, in totaal duurde hij iets meer dan een uur) en terwijl ik naar de parade keek bedacht ik mezelf dat het toch eigenlijk wel heel onwerkelijk is dat ik op mijn slippers en met een shirt met korte mouwen in de avond naar een kerst parade stond te kijken.. Normaal gesproken is het koud (en vaak nat) in Nederland rond deze tijd en daar had ik nu allesbehalve last van
Hier trouwens wel een paar fotootjes van de display die ze bij het stadhuis hadden en onderdeel zijn van de City Lights (deze zijn overigens overdag genomen maar ach, ze zijn dan wat duidelijker hehe.. jullie hebben overigens 'de primeur' want het is de bedoeling dat ik de foto's in mijn blog plaats, ze zijn daar wel geuploaded maar nog niet aan een post toegevoegd.. aan de andere kant, dit zijn ze uiteraard niet allemaal en als je ze allemaal wilt zien, dan moet je later maar eventjes een kijkje in mijn blog nemen

haha):