Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

BlackBerry: vloek of zegen?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Verelle
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: BlackBerry: vloek of zegen?

Bericht door Verelle »

Lijkt mij gewoon heel makkelijk, gewoon de knop "uit" in drukken en weg is het probleem. :dance:

Mijn partner heeft de nieuwe HTC Touch HD gekocht een aantal weken geleden, hij loopt er overal mee rond. Hij gaat er zelfs mee naar bed, want hij luistert naar E-books, voordat hij gaat slapen. Ik heb zelf een prepaid card voor mijn telefoon en zijn afgedankte Nokia van 8 jaar oud. Kan er niets mee, behalve bellen en smsjes versturen, vaak heb ik hem niet eens aanstaan. Als ik eens in de drie maanden 20 euro erop zet is het veel. Heerlijk die rust.
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Wij zijn zo'n ding helemaal niet waard.
Zo kregen we gisteren de rekening van de GSM wij hebben pre paid maar betalen achteraf,Debitel.
Rob had € 0.14 aan gespreks kosten en ik € 4.02 en dat was voor mijn doen erg hoog, meestal is het rond de € 2.00.
We hebben een GSM alleen voor noodgevallen, er zijn ook maar een paar mensen die onze nummers hebben.
Vind het heerlijk om even de mail en dat soort dingen te vergeten.
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Ik ben een blackberry ook helemaal niet waard.
Heb wel een mobieltje, maar gebruik 'm zelden. Hoogstens 2 telefoontjes per week. En dan alleen als het OV tegen zit en ik later thuis zal zijn o.i.d. Of tijdens (Europese) vakanties even naar het thuisfront bellen/SMSen. Heb ook nog heel lang met zo'n "koelkast"model rondgelopen.
Privé e-mail checken doe ik 's avonds thuis of tussen de bedrijven door op mijn werk. Ik wil voor mijn werk beslist niet overal bereikbaar zijn, is ook helemaal niet nodig. Maar dat is natuurlijk heel anders als je een eigen bedrijf hebt of vertegenwoordiger bent.
Magnolia87
Amerikakenner

Bericht door Magnolia87 »

Bennogr schreef:Vadaar dat dat ding ook wel een 'crackberry' genoemd wordt.

Hoe hebben we het al die eeuwen zonder kunnen doen? Of: is het nou ECHT zo belangrijk om op elk (on)gelegen ogenblik te kijken of iemand je een e-mail gestuurd heeft? Ik zit veel achter de computer en zie het dan meteen als er een berichtje binnenkomt. Maar als de computer uitstaat, dan hoef ik echt die e-mails niet te lezen. Daarom hebben ze de telefoon uitgevonden (die je overigens ook niet altijd HOEFT op te nemen, ik erger me daar wel eens aan in een winkel, als men de telefoon opneemt omdat het een potentiele klant kan zijn, terwijl ze een echte klant voor hun neus hebben staan).
.
Helemaal mee eens!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer