Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

American Car

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

Hoi Jazzmijn,
Klik op http://www.msn.com,
Klik op autos in the living finance column
Klik op used cars in the home section
klik op used car information.
Klik op search used car listings,the zipcode of Daytona beach is 32114.
I hope this info will help
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Ik denk dat je wel iets "fatsoenlijks" kunt kopen voor $2500, maar het zal niet je eerste keuze zijn! Ik zou niet voor de "zuinigheid" gaan, maar goed dat ben ik. ze hebben hier ook honda accords enzo, die zijn echt wel goed en zuinig tegelijk! Ik zou als ik jouw was bij een dealer proberen te kopen als je zelf weinig verstand hebt van auto's! Soms hebben ze wel een inruiler staan die voor jouw prijs de deur uit gaat!

Let wel op dat je ook nog belastingen en papierwerk moet betalen! Belasting is niet zo gek veel, maar het papierwerk is meestal een standaard bedrag!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Ik zei in een van mijn posts dat ik naar een andere auto aan het zoeken was, en het zoeken is eergisteren be-eindigd in de aankoop van het volgende slagschip! Het rijdt eruuug lekker met de 5.4L V8. Het is een 2001 Ford F150 Lariat Supercrew.

Afbeelding

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

V8 rules...

:D

Mack
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Amerikaan

Bericht door Sandy »

Mack schreef: Ik heb altijd gezegd dat mijn eerste auto een Ford Mustang wordt, ik ben nog aan het sparen.
Afbeelding

Mack, wat vind je van de nieuwe Ford Mustang GT - Wel ietsje langer sparen LOL, kost ongeveer $125k ..
Of anders de CAV GT (ongeveer $70k)
Laatst gewijzigd door Sandy op 14 jul 2005, 13:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Mack
Amerika-expert

Re: Amerikaan

Bericht door Mack »

Sandy schreef:
Mack schreef: Ik heb altijd gezegd dat mijn eerste auto een Ford Mustang wordt, ik ben nog aan het sparen.

Mack, wat vind je van de nieuwe Ford Mustang GT - Wel ietsje langer sparen LOL, kost ongeveer $125k ..

Of anders de CAV GT
:lol: LOL

Ja, die Mustang GT is wel wat... Maar voor een eerste autootje doe ik het ook al voor een 6-cilindertje...

Overigens kun je in Amerika een nieuwe mustang kopen voor $23.000 terwijl hetzelfde model hier EUR 50.000 kost!!!! Dat is vals!

De nieuwe 2006 Dodge Charger lijkt me ook wel wat: 5.7 liter V8 HEMI...

Afbeelding

Mack
Mack
MW Drawings

Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

ten eerste een hele mooie wagen RPERRE.

Het hele auto kopen verhaal in amerika en NL is niet te vergelijken.
Ik werd bijna depressief toen ik de bedragen zag in Amerika. Dat scheelt snel 15.000 euro per auto.
Ik heb ooit eens zitten vergelijken tussen een toyota daar en hier. Dat verschil was toen (omgerekend) 21.000 euro. Voor dat bedrag heb ik in the US bijna een nieuwe of hele goede occasion mustang :twisted:
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Auto's goedkoper, huizen goedkoper... Hoe goed zou je leven zijn als je daar zou wonen? Voor hetzelfde geld kun je daar luxueuzer leven!

Maar ik denk dat deze gedachte wel bij meer mensen op dit forum opkomt... :D

Mack
Mack
MW Drawings

Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Mack schreef:Auto's goedkoper, huizen goedkoper...
Mack
... salarissen lager.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Mack schreef:Auto's goedkoper, huizen goedkoper... Hoe goed zou je leven zijn als je daar zou wonen? Voor hetzelfde geld kun je daar luxueuzer leven!

Maar ik denk dat deze gedachte wel bij meer mensen op dit forum opkomt... :D

Mack
Salaris goedkoper :flame: blijft het nog leuk :?:
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Loek schreef:
Mack schreef:Auto's goedkoper, huizen goedkoper...
Mack
... salarissen lager.
Ligt dat er niet aan waar je zit?
Sandy
laska
Amerikafan

Bericht door laska »

Jazzmijn,

Voor $2500.00 kun je best wel iets degelijks kopen. Wat lastiger kan zijn is het vinden van een verzekeringsmaatschappij die je geen arm en been kost.
Vooral als je jong bent en ook als je in de y'aintfromarondherearencha categorie valt kan auto bezit een duur avontuur worden.

Streetrods anyone?

Afbeelding
Was that for us?
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Sandy schreef:
Loek schreef: ... salarissen lager.
Ligt dat er niet aan waar je zit?
Als je lager opgeleid werk doet zijn de salarissen veel lager, geeft niet waar je zit. In Nederland ben je gedekt door een miniumloon die zeker 2x hoger is dan in de US. Vergelijk maar eens het inkomen van een kassiere in een supermarkt in NL met die in de US om maar eens een voorbeeld te noemen.
Marcel
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Loek schreef:Als je lager opgeleid werk doet zijn de salarissen veel lager, geeft niet waar je zit. In Nederland ben je gedekt door een miniumloon die zeker 2x hoger is dan in de US. Vergelijk maar eens het inkomen van een kassiere in een supermarkt in NL met die in de US om maar eens een voorbeeld te noemen.
Om nog maar niet te spreken van de pensioenvoorziening (tenminste AOW), de ziektekostenverzekering, e.d. die de kassajuffrouw (m/v) hier in NL standaard heeft. Daar kan de Amerikaanse collega die waarschijnlijk per uur wordt betaald (niks vast salaris) alleen van dromen.

Maar goed, het ging hier eigenlijk over auto's hè? :lol:

Misschien kan iemand mij eens uitleggen wat je in vredesnaam met een dikke V8 (of meer) moet? In mijn ogen is het niet meer dan pure verkwisting. Waarom zou je in vredesnaam meer dan pakweg een 3,0 liter V6 nodig hebben voor een personenauto of pick-up? Is de extra cilinderinhoud niet slechts een compensatie voor achterhaalde techniek? Als je ziet wat die Japanners uit een klein blok weten te persen bij een bescheiden verbruik dankzij allerlei technisch vernuft. Maar misschien mis ik iets.
Life is good in the Tarheel State.
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Marcel schreef:... Is de extra cilinderinhoud niet slechts een compensatie voor achterhaalde techniek?... Maar misschien mis ik iets.
Compensatie voor andere (lees mannelijke) gebreken... :roll: Ligt zeer zeker niet aan de achterhaalde techniek. :wink:

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Even voor de "onwetenden" :wink:

Deze "achterhaalde" V8 met een 5.4 liter motor is capabel om zo'n bijna 3000 kg te trekken. Daarbij komt dat deze V8 zelfs zuiniger rijdt dan zijn V6 broertje :shock: 8)

Al met al, rijdt het ook veel lekkerder, geef mij maar een V8.

Richard
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

PeeJay schreef:
Marcel schreef:... Is de extra cilinderinhoud niet slechts een compensatie voor achterhaalde techniek?... Maar misschien mis ik iets.
Compensatie voor andere (lees mannelijke) gebreken... :roll: Ligt zeer zeker niet aan de achterhaalde techniek. :wink:

/PeeJay
Compensatie voor andere(lees jongere mannelijke)gebreken.
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

rperre schreef:Deze "achterhaalde" V8 met een 5.4 liter motor is capabel om zo'n bijna 3000 kg te trekken. ... geef mij maar een V8.

Ooooh, nou begrijp ik het Richard, jij hebt zo'n V8 nodig sinds je in de "huizen business" bent, en je verkoopt natuurlijk die kant en klare huizen, die je als extra service ook nog eens persoonlijk bezorgt... :mrgreen:

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Dodge Viper

Bericht door nieuwenoord »

Soms past zo'n Amerikaan je niet eens joh! Op de onlangs gehouden dealerdag van Jeep, stond een Viper. Mijn echtgenoot ff proberen, maar kon alleen óver het raampje heen kijken!

Afbeelding
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

PeeJay schreef:
rperre schreef:Deze "achterhaalde" V8 met een 5.4 liter motor is capabel om zo'n bijna 3000 kg te trekken. ... geef mij maar een V8.

Ooooh, nou begrijp ik het Richard, jij hebt zo'n V8 nodig sinds je in de "huizen business" bent, en je verkoopt natuurlijk die kant en klare huizen, die je als extra service ook nog eens persoonlijk bezorgt... :mrgreen:

/PeeJay
Daar komt het wel op neer ja 8) :wink: :D

BTW mijn stem heb je weer voor de volgende verkiezingen PeeJay :wink:

Richard
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer