Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
cigaret lighter
cigaret lighter
Hoi,
Ik ga morgen naar de us of a en ik wilde mijn pocketpc met tomtom meenemen.
Alleen weet ik niet of er een aansteker in de auto aanwezig is voor de 12 volt voorziening.
Ik heb een compact besproken bij Alamo, waarschijnlijk een Chevrolet Cavalier, maar ik kan nergens vinden of er een aansteker in zit.
Weet iemand dit toevallig ?
Vast bedankt.
Ik ga morgen naar de us of a en ik wilde mijn pocketpc met tomtom meenemen.
Alleen weet ik niet of er een aansteker in de auto aanwezig is voor de 12 volt voorziening.
Ik heb een compact besproken bij Alamo, waarschijnlijk een Chevrolet Cavalier, maar ik kan nergens vinden of er een aansteker in zit.
Weet iemand dit toevallig ?
Vast bedankt.
Laatst gewijzigd door Robbee op 11 jul 2005, 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Robbee,
ik ben sinds zaterdag net terug uit Amerika en heb ook mijn PDA (met Tom Tom USA) dagelijks gebruikt in de auto. Ging overigens geweldig. Ik heb me vaak verbaast over het feit dat zelfs kleine zandweggetjes aangegeven werden.
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken dat er geen aansluiting in de auto zou zitten. Volgens mij heeft elke auto tegenwoordig wel zo'n aansluiting. Vaak is wel de aansteker zelf uit de auto gehaald (je mag niet roken in de huurauto's) maar de aansluiting is er gewoon. In de auto die ik had (een Dodge Durango, oké wat luxer en groter dan de Chervrolet Cavalier die jij meehebt), zaten er zelfs drie. Eentje in het dashboard, eentje in het middenconsole en eentje helemaal achterin. Altijd handig voor diegenen die de aansluiting voor meerdere apparaten willen gebruiken.
Alvast een fijne vakantie toegewenst.
Roland
ik ben sinds zaterdag net terug uit Amerika en heb ook mijn PDA (met Tom Tom USA) dagelijks gebruikt in de auto. Ging overigens geweldig. Ik heb me vaak verbaast over het feit dat zelfs kleine zandweggetjes aangegeven werden.
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken dat er geen aansluiting in de auto zou zitten. Volgens mij heeft elke auto tegenwoordig wel zo'n aansluiting. Vaak is wel de aansteker zelf uit de auto gehaald (je mag niet roken in de huurauto's) maar de aansluiting is er gewoon. In de auto die ik had (een Dodge Durango, oké wat luxer en groter dan de Chervrolet Cavalier die jij meehebt), zaten er zelfs drie. Eentje in het dashboard, eentje in het middenconsole en eentje helemaal achterin. Altijd handig voor diegenen die de aansluiting voor meerdere apparaten willen gebruiken.
Alvast een fijne vakantie toegewenst.
Roland
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: cigaret lighter
Die zit er standaard in. De aansteker zelf zul je vergeefs moeten zoeken maar de 12 volt aansluiting is aanwezig. Check deze wel alvorens je wegrijd.Robbee schreef:Alleen weet ik niet of er een aansteker in de auto aanwezig is voor de 12 volt voorziening.
De aansluiting in onze huurauto hield er de laatste week ook mee op.. best lastig als je je laptop met navigatie-software onderweg op accu moet laten lopen
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/