Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Camper van Cruise America

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Camper van Cruise America

Bericht door JGK »

Over een paar weken beginnen wij vanuit Denver met onze campertrip. Wij hebben daar 2 x 30ft campers gereserveerd via Cruise America. Om ook in "onbewoonde" gebieden van muziek te kunnen genieten willen wij CD's of cassettes meenemen.

Wie weet of er een CD speler of cassette speler in de camper zit?

Bedankt alvast
Jan Gijs
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Camper van Cruise America

Bericht door Njit »

JGK schreef:Wie weet of er een CD speler of cassette speler in de camper zit?
http://www.cruiseamerica.com/rv_rentals ... ult.asp#15

Q: Does the motorhome come with a TV, VCR or stereo?
A: There is an AM/FM radio with a cassette player or cd player in the dash.

(weet je nog niet wat je mee moet nemen maar volgens mij is een CD speler tegenwoordig wel redelijk standaard. Zelf heb ik niet eens bandjes meer thuis volgens mij :) )
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Als het een nieuwe camper is zit er een cd speler in, bij de oudere modelen moet je er vanuit gaan dat hij nog bandjes eet :roll:
Rob
Robert&Bionda
Amerika-newbie

Bericht door Robert&Bionda »

Ik zou gokken op cd's.

Vorig jaar september zijn wij met Cruise America geweest vanuit Salt Lake City. Vooraf op het internet gespeurd en toen bleek dat de meeste campers van Cruise een cassette hadden. Je raadt het al, wij wat cassete's meegenomen.

Bij het inchecken van de camper bleek dat we een vrijwel nieuwe camper hadden waar een cd-speler in zat... :lol: . Ons restte niets anders dan een aantal (country) cd's kopen. Fantastische muziek zeker in de omgeving waar je rijdt!

NB de radiostations zijn er dan el in overvloed, maar je rijdt best vaak in gebieden waar geen dan wel nauwelijks bereik is.

Veel plezier!

Robert & Bionda.
September 2004 per camper van Yellowstone via Arches, MV, GC naar San Francisco!
Gast

Bericht door Gast »

Alle huurcampers die wij gezien hebben van binnen (en ook de onze)hadden cd spelers. Goede reis en have fun!
Ik wens jullie net zo'n reis toe als wij net achter de rug hebben, het was G E W E L D I G !!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer