Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alle 50 staten!

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
Plaats reactie
Pascal
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 23

Alle 50 staten!

Bericht door Pascal »

Regelmatig wil ik wel wat meer info opzoeken over één of andere US staat via deze site. Op de homepage staat nl een link naar de info over verschillende staten. Maar hoewel het forum zeer druk bezocht wordt, en de antwoorden op het forum bijna net zo snel komen als de vraag :lol: , wordt deze database met de info over de verschillende staten nauwelijks aangevuld :cry: . Van de 50 staten is slechts van 16 uitgebreide info te vinden, da's minder dan 30%. :?
Als ik dan zie hoeveel mensen met uitgebreide kennis antwoorden op het forum vind ik het een gemiste kans dat die info niet aangevuld is voor de desbetreffende staat.

Misschien kan een moderator die taak op zich nemen om de info te verzamelen en dan stilletjsaan de ontbrekende staten aan te vullen.

Ik gooi maar iets in de groep hoor, waarschijnlijk maken wel meer mensen gebruik van de info van de vermelde staten....
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Hoi, Dennis heeft mij en anderen gevraagd om andere verhalen te maken, maar je moet daar wel tijd voor hebben.

Het is overigens niet zo dat alleen "mods" verhalen kunnen aanleveren, iedereen kan dat doen, dus als iemand een ontbrekende staat wil inleveren, doe dat dan aan Dennis, hij zet het dan in de juiste format en op de website. Langzaam aan zullen we alles wel vol krijgen!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Recentelijk is Minnesota toegevoegd, en ik hoop dat er in de komende maanden nog meer bijkomen. Verder kan ik aan Richard's opmerkingen weinig toevoegen: als je bereid bent je eigen kennis over een bepaalde staat te delen, stuur dan gerust een artikel in!
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Dennis, kan er dan hier ook een overzichtje komen van wie met wat bezig is, kwestie van geen dubbel werk te zitten doen?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer