Jazeker! Ik vond de Ancient Bristlecone Pine forest heel interessant. Prachtige bomen, de oudste 'levende dingen' op aarde. De weg ernaartoe is ook fraai, neemt wel ong. 1,5 uur maar de vergezichten zijn het waard. Jammer genoeg is de Visitors Centre pas verbrand, die was ook leuk. http://www.fs.fed.us/r5/inyo/recreation ... ndex.shtmllindagr4 schreef:11 lee vining/lone pine
zijn hiertussen nog leuke stops die je kan maken?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
advies voor reis
-
pushirubiano
- Amerikakenner
Re: advies voor reis
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Als je de Sequoia's in Yosemite NP wil bekijken op de dag van aankomst kan je beter de route via Oakhurst nemen.lindagr4 schreef:overnachting Mariposa of in yosemite zelf wat is aan te raden we willen in yosemite de sequoia's bekijken het liefst deze dag
gr linda...
Als je het park inkomt via de Oakhurst (zuidwest) ingang heb je kort na de ingang aan de resterkant Mariposa Grove en daar vindt je de grote bomen.
Je zou dan door kunnen rijden naar de Valley voor een overnachting (moet je nu al boeken) of terug rijden naar Oakhurst dar zijn ook verschillende (goede) hotels.
hallo allemaal, nog een vraagje,
zou het ook mogelijk zijn om vanaf lee Vining door te rijden naar furnace creek inn (in death valley). Is dit te doen in 1 dag. Heb het idee dat anders voor ons de dag hierna erg lang rijden is van lone pine naar zion NP.
gr linda...
zou het ook mogelijk zijn om vanaf lee Vining door te rijden naar furnace creek inn (in death valley). Is dit te doen in 1 dag. Heb het idee dat anders voor ons de dag hierna erg lang rijden is van lone pine naar zion NP.
gr linda...
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Van Lee Vining naar Furnace Creek is vier uurtjes rijden.
Hallo allemaal,
een vraagje over mijn bezoek aan Yosemite, is dit haalbaar in die dagen dat ik er zit om allemaal te bezoeken en/of te bezichtigen of moet ik evt wat schuiven?
Dag 8.
Van SF-Yosemite rijden, in de ochtend rond 8 uur vertrekken aankomst +/-12.00 uur (ingang bij Oakhurst)
Die dag wil ik graag nog bezoeken:
Fallen Monarch, Grizzly Giant,californa tunel tree (MARIPOSA GROVE)
uitzicht glacier point bekijken.
Overnachten in het hotel Wawona.
Dag 9. Vanaf Hotel Wawona rijden naar Yosemite Valley
Die dag wil ik graag bezoeken:
tunnelview(uitzicht valley)
Bridalveil Fall trail(tot.800m 20min)
El Capitan (vanaf waar kan je dit het beste zien o.a. voor mooie foto's)
Sentinel Bridge(uitzichtpunt)
Lower Yosemite Fall Trail(800m/20min)
Mirror Lake Meadow Trail(4km/max.2uur)
Overnachting in Curry village, cabin of in Yosemite lodge (zag net dat Yosemite lodge voor de dag dat ik daar ben ook weer beschikbaar is, kan alleen nog niks boeken moet wachten tot mijn credit card binnen is, ik hoop vandaag of morgen)
Dag 10
Yosemite National Park/tiogapas/lee vining
ik wil graag een stop maken bij:
Tenaya Lake
ws. andere div. uitzichtpunten langs route tiogapas
mono lake bij Lee Vining
Overnachting in Lee Vining.
Groetjes linda...
een vraagje over mijn bezoek aan Yosemite, is dit haalbaar in die dagen dat ik er zit om allemaal te bezoeken en/of te bezichtigen of moet ik evt wat schuiven?
Dag 8.
Van SF-Yosemite rijden, in de ochtend rond 8 uur vertrekken aankomst +/-12.00 uur (ingang bij Oakhurst)
Die dag wil ik graag nog bezoeken:
Fallen Monarch, Grizzly Giant,californa tunel tree (MARIPOSA GROVE)
uitzicht glacier point bekijken.
Overnachten in het hotel Wawona.
Dag 9. Vanaf Hotel Wawona rijden naar Yosemite Valley
Die dag wil ik graag bezoeken:
tunnelview(uitzicht valley)
Bridalveil Fall trail(tot.800m 20min)
El Capitan (vanaf waar kan je dit het beste zien o.a. voor mooie foto's)
Sentinel Bridge(uitzichtpunt)
Lower Yosemite Fall Trail(800m/20min)
Mirror Lake Meadow Trail(4km/max.2uur)
Overnachting in Curry village, cabin of in Yosemite lodge (zag net dat Yosemite lodge voor de dag dat ik daar ben ook weer beschikbaar is, kan alleen nog niks boeken moet wachten tot mijn credit card binnen is, ik hoop vandaag of morgen)
Dag 10
Tenaya Lake
mono lake bij Lee Vining
Groetjes linda...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
hallo Linda,
Als je dag 8 in Wawona overnacht zou je ook via El Portal (langs de 140, is een mooie route, langs de Merced) het park in kunnen rijden, of via de 120. Dan rijd je eerst naar Glacier Point en aan het eind van de dag naar Wawona. Als je dan nog voldoende tijd hebt kun je de Mariposa Grove nog bekijken. Hoef je niets twee keer te rijden.
Een reden om eerst Mariposa Grove te doen en dan pas Glacier Point kan zijn om de zonsondergang bij GP mee te maken. Je moet dan echter wel een stuk terug rijden in het donker.
De indeling voor dag 9 is pirma. Zelfs als je op dag 8 geen tijd hebt voor de de Mariposa Grove of Glacier Point zou je dat nog mee kunnen nemen.
Voor de Tunnel View en Bridalveil Fall heb je niet veel tijd nodig.
El Capitan is mooi met de Merced River op de voorgrond. Als je dag 8 via de 140 binnenrijdt, zou je voor de afslag naar de Wawona Road een stop kunnen maken (Pohono Bridge/Valley View), daar heb je een goed uitzicht. Op dag 10 rijd je hier ook weer langs.
Op dag 9 is het beste punt Cathedral Beach, voorbij Bridalveil Falls aan de linkerhand.
Rijdt dan door naar de Lodge of CV als je daar overnacht, en doe de rest met de shuttlebus want parkeren wordt dan lastig. De Lower Falls en Mirror Lake zijn vooral in het voorjaar en vroege zomer mooi. Ik zou zelf beide inruilen voor de wandeling naar de Vernal Fall als je er wat later in het jaar bent.
Dag 10
Een stop bij Olmsted Point is ook een must, loop dan ook even naar het uitzichtpunt. Verder is de korte wandeling naar Soda Springs (tegenover het visitor center bij Tuolumne Meadows, ook een aanrader.
Marianne
Als je dag 8 in Wawona overnacht zou je ook via El Portal (langs de 140, is een mooie route, langs de Merced) het park in kunnen rijden, of via de 120. Dan rijd je eerst naar Glacier Point en aan het eind van de dag naar Wawona. Als je dan nog voldoende tijd hebt kun je de Mariposa Grove nog bekijken. Hoef je niets twee keer te rijden.
Een reden om eerst Mariposa Grove te doen en dan pas Glacier Point kan zijn om de zonsondergang bij GP mee te maken. Je moet dan echter wel een stuk terug rijden in het donker.
De indeling voor dag 9 is pirma. Zelfs als je op dag 8 geen tijd hebt voor de de Mariposa Grove of Glacier Point zou je dat nog mee kunnen nemen.
Voor de Tunnel View en Bridalveil Fall heb je niet veel tijd nodig.
El Capitan is mooi met de Merced River op de voorgrond. Als je dag 8 via de 140 binnenrijdt, zou je voor de afslag naar de Wawona Road een stop kunnen maken (Pohono Bridge/Valley View), daar heb je een goed uitzicht. Op dag 10 rijd je hier ook weer langs.
Op dag 9 is het beste punt Cathedral Beach, voorbij Bridalveil Falls aan de linkerhand.
Rijdt dan door naar de Lodge of CV als je daar overnacht, en doe de rest met de shuttlebus want parkeren wordt dan lastig. De Lower Falls en Mirror Lake zijn vooral in het voorjaar en vroege zomer mooi. Ik zou zelf beide inruilen voor de wandeling naar de Vernal Fall als je er wat later in het jaar bent.
Dag 10
Een stop bij Olmsted Point is ook een must, loop dan ook even naar het uitzichtpunt. Verder is de korte wandeling naar Soda Springs (tegenover het visitor center bij Tuolumne Meadows, ook een aanrader.
Marianne
Hallo,
een vraagje, er is op dit forum een mooi lijstje met wat je allemaal kan gaan bezoeken langs de kustroute LA-SF.
Nu kan ik alleen dat lijstje nergens vinden. Kijk ws. niet goed.
Heeft iemand misschien die link voor mij of weer waat dat staat?
Alvast bedankt!
een vraagje, er is op dit forum een mooi lijstje met wat je allemaal kan gaan bezoeken langs de kustroute LA-SF.
Nu kan ik alleen dat lijstje nergens vinden. Kijk ws. niet goed.
Heeft iemand misschien die link voor mij of weer waat dat staat?
Alvast bedankt!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo allemaal, even een beetje een update en nog een paar vraagjes.
Tot nu toe ziet de route er zo uit en zijn de volgende hotels geboekt:
1. aankomst los angeles days inn hollywood
2. Universal studio/hollywood days inn hollywood
3. ochtend evt. bezienswaardigheden in LA daarna doorrijden langs kustroute
4. kust route
5. kustroute, aankomst SF Townhouse
6 SF Townhouse
7 SF Townhouse
8. SF naar Yosmite Wawona Room
9.yosemite yosemite lodge
10 Yosemite /tiogapas/lee vining lake view lodge lee vining
11 lee vining- death valley fun creek inn ranch
12 death valley/zion np Quality Inn At Zion Park
13 Zion NPQuality Inn At Zion Park
14 Zion-page super 8 lake powell
15 page - grand canyon travelodge williams
16. grand canyon travelodge williams
17 grand canyon-las vegas hotel nog boeken voor las vegas
18t/m 23 las vegas
over dag 3 t/m 5 heb ik nog wat vraagjes,
ik wil graag het volgende zien:
- Zee-olifanten bekijken op het strand net na San Simeon (bij Piedras Blancas)
- Julia Pfeiffer Burns S.P.
- Big Sur
- De 17-miles Drive bij Monterey
- whale watching.
Nu weet ik niet helemaal hoe ik het beste die dagen kan indelen, waar kan ik het beste overnachten zodat de dingen die ik wil bezoeken een beetje verdeeld zijn over die 2/3 dagen.
Waar wordt dan in deze route aangeraden om the whale watchen, in montery of ventura oid?? We willen maar een tocht van een halve dag doen.
Tips en een voorstel/voorbeeld van hoe die drie dagen in te delen zijn welkom.
Tot nu toe ziet de route er zo uit en zijn de volgende hotels geboekt:
1. aankomst los angeles days inn hollywood
2. Universal studio/hollywood days inn hollywood
3. ochtend evt. bezienswaardigheden in LA daarna doorrijden langs kustroute
4. kust route
5. kustroute, aankomst SF Townhouse
6 SF Townhouse
7 SF Townhouse
8. SF naar Yosmite Wawona Room
9.yosemite yosemite lodge
10 Yosemite /tiogapas/lee vining lake view lodge lee vining
11 lee vining- death valley fun creek inn ranch
12 death valley/zion np Quality Inn At Zion Park
13 Zion NPQuality Inn At Zion Park
14 Zion-page super 8 lake powell
15 page - grand canyon travelodge williams
16. grand canyon travelodge williams
17 grand canyon-las vegas hotel nog boeken voor las vegas
18t/m 23 las vegas
- Big Sur
- whale watching.
Nu weet ik niet helemaal hoe ik het beste die dagen kan indelen, waar kan ik het beste overnachten zodat de dingen die ik wil bezoeken een beetje verdeeld zijn over die 2/3 dagen.
Waar wordt dan in deze route aangeraden om the whale watchen, in montery of ventura oid?? We willen maar een tocht van een halve dag doen.
Tips en een voorstel/voorbeeld van hoe die drie dagen in te delen zijn welkom.
- Big Sur
- whale watching.
op dag 3 willen we in de ochtend nog het eea in LA bekijken en dan beginnen aan de kustroute, maar ik wil niet alle bezienswaardigheden in 1 dag doen maar verspreid over die 2a3 dagen.
Weet iemand hoe ik dit het beste kan indelen????
Alvast bedankt voor de hulp!
groetjes linda...
ik heb zelf even gepuzzeld met het stukje langs de kust, is dit haalbaar?
3. Los angeles- Santa maria (282km)
- walk of fame
- Hollywoodhills
- malibu
4. Santa maria- Carmel of monetery (272km) is alles wat ik hier wil zien haalbaar in deze dag??
- - Zee-olifanten (piedras Blancas)
- Jullia Pfeiffer Burns SP hoe lang kan je hier vertoeven, is dit echt de moeite waard?
- Big sur
- 17 mile drive
5. Carmel of monetery naar SF (149km)
- 17 mile drive
- whale watching
- ong. rond 15.00 aankomst in SF
Op welke dag zou de 17 mile drive het beste kunnen qua tijd?
Heb ik niet teveel dingen die ik wil zien en doen?? of zal ik toch wat moeten schappen, ik wil me namelijk niet hoeven haasten om alles te zien!
gr linda....
3. Los angeles- Santa maria (282km)
- walk of fame
- Hollywoodhills
- malibu
4. Santa maria- Carmel of monetery (272km) is alles wat ik hier wil zien haalbaar in deze dag??
- Jullia Pfeiffer Burns SP hoe lang kan je hier vertoeven, is dit echt de moeite waard?
- Big sur
- 17 mile drive
- 17 mile drive
- whale watching
Op welke dag zou de 17 mile drive het beste kunnen qua tijd?
Heb ik niet teveel dingen die ik wil zien en doen?? of zal ik toch wat moeten schappen, ik wil me namelijk niet hoeven haasten om alles te zien!
gr linda....
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Je route lijkt me prima haalbaar.
- mocht je in Pismo beach overnachten dan is het superleuk om in Avila Beach naar Sycamore Springs te gaan, heerlijk badderen in private hottubs
- neem vooral genoeg tijd voor Big Sur: echt prachtig daar!
- neem van LA naar Santa Maria de 101 en nog niet highway 1: kost minder tijd en dat stuk is niet het mooiste
- als je plotseling toch tijd over hebt op de laatste dag: het is ook leuk om naar Santa Cruz te gaan om te lunchen: een gek hippiestadje met hele aparte mensen en een ontspannen sfeer
Veel plezier!
Nog wat tips:lindagr4 schreef:3. Los angeles- Santa maria (282km)
- walk of fame Door 's ochtends nog even hiernaartoe te gaan vermijd je mooi de ochtendspits
- Hollywoodhills Bedoel je dat je het Hollywood-sign wil zien?
- malibu Ik zou zelf Santa Barbara aanraden voor de lunch en wat shoppen, daarna door naar Santa Maria. Mailbu spreekt tot de verbeelding maar er is niet zoveel te doen. In plaats van Santa Maria zou je ook in Pismo beach kunnen overnachten: een relaxed surfplaatsje.
4. Santa maria- Carmel of monetery (272km) is alles wat ik hier wil zien haalbaar in deze dag?? Ja hoor, gaat prima
- Jullia Pfeiffer Burns SP hoe lang kan je hier vertoeven, is dit echt de moeite waard? Je blijft hier meestal niet heel lang: auto parkeren en onder het tunneltje naar de overkant wandelen duurt 10 minuten. Dan bewonderen: da's aan jezelf hoe lang je daarover doet. Het is geen omweg, je komt er toch langs en het is zooooooo mooi: zeker de moeite waard dus!
- Big sur
- 17 mile drive
- 17 mile drive
- whale watching
Op welke dag zou de 17 mile drive het beste kunnen qua tijd? Dit hangt een beetje van je whale-watching plannen af. Heb je iets vastgelegd en waar? Je bent vanuit Monterey best snel in SF, dus als je vroeg gaat whale watchen kan het misschien die dag nog. Anders wordt het laat op de tweede dag en dan ben ik bang dat het wat tegenvalt. De 17 mile drive is namlijk lang niet zo mooi als Big Sur, die je op dag 2 ook al doet. Eigenlijk vonden wij het een beetje zonde van onze tijd...
- mocht je in Pismo beach overnachten dan is het superleuk om in Avila Beach naar Sycamore Springs te gaan, heerlijk badderen in private hottubs
- neem vooral genoeg tijd voor Big Sur: echt prachtig daar!
- neem van LA naar Santa Maria de 101 en nog niet highway 1: kost minder tijd en dat stuk is niet het mooiste
- als je plotseling toch tijd over hebt op de laatste dag: het is ook leuk om naar Santa Cruz te gaan om te lunchen: een gek hippiestadje met hele aparte mensen en een ontspannen sfeer
Veel plezier!
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Ja dat wil ik graag even zien, alleen is dat wel de beste plaats om het te zien??Jostravels schreef:- Hollywoodhills Bedoel je dat je het Hollywood-sign wil zien?
nav de tips ga ik zoiezo dag 5 whale whale watching trip in de ochtend doen, misschien laten we de 17 mile drive dan vallen. We vinden het namelijk ook leuk om tussendoor in plaatsjes lekker wat te eten, mensen kijken op terrasjes zitten.
bedank voor de tips!
gr linda...
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
In dit topic beschrijven 'Njit' en 'SpaceAce' waar je het beste het Hollywood Sign kunt zien, en hoe je er komt.lindagr4 schreef:Ja dat wil ik graag even zien, alleen is dat wel de beste plaats om het te zien??Jostravels schreef:- Hollywoodhills Bedoel je dat je het Hollywood-sign wil zien?
hallo allemaal,
Weet iemand wat een mooi en leuk hotel is in Pismo beach? Max. 100$ per nacht met uitzicht op zee?
Of zou je dit niet kunnen krijgen voor dat geld.
gr linda...
Weet iemand wat een mooi en leuk hotel is in Pismo beach? Max. 100$ per nacht met uitzicht op zee?
Of zou je dit niet kunnen krijgen voor dat geld.
gr linda...
Hallo allemaal, ik had al eerder gevraagd of dit haalbaar was op een dag en dat was het.lindagr4 schreef: Dag 10
Tenaya Lake
mono lake bij Lee Vining
Nu heb ik alleen nog wat andere dingen gezien waar ik ook naar toe zou willen, is dit nog te doen op die dag? Heb je dan nog voldoende tijd voor monolake en de tioga pass?
Yosemite valley
• Vernal fall (3 tot 5 km)
- Tioga pass
• Tenaya lake
• Div. uitzichtpunten o.a.
Olmsted point
- Mono lake
Heb trouwens voor dag 9 op 10 juni nog de yosemite lodge kunnen boeken.
Verder nog een vraagje misschien een beetje vreemd, maar doordat we toch wat korte wandelingen gaan doen worden er dan goede wandelschoenen of goede teva slippers aageraden of moet het ook te doen zijn op gympen of slippers oid.
We doen namelijk in Yosemite een aantal wandelingen, in Zion (Lower Emerald pool trail,Middle and upper trailRiverside Walk/Zion Narrows),
bij de grand canyon een stukje naar beneden lopen.
Trouwens nu ik toch weer bezig ben met vragen stellen,
mijn dag voor zion np ziet er als volgt uit:
-Emerald pool trail, lower, middle and upper.
- riverside walk/zion narrows. (is er bekend of er in juni dan nog erg veel water staat??)
Is dit voldoende om een dag een beetje te vullen, of zijn er nog andere leuke wandelingen te maken?
Alvast bedankt!
Groetjes Linda....
Hoi Linda!
Ik zie dat jullie route zeer veel overeenkomsten heeft met onze route, wij vertrekken ook in juni maar starten in San Francisco.
Onze route ziet er als volgt uit:
Maandag 15 juni Amsterdam – San Francisco - Hotel The Wharff Inn
Dinsdag 16 juni San Francisco
Woensdag 17 juni San Francisco
Donderdag 18 juni San Francisco – Yosemite - Heated tent in Curry Village
Vrijdag 19 juni Yosemite
Zaterdag 20 juni Yosemite – Lee Vining - Murphey's Motel
Zondag 21 juni Lee Vining – Death Valley - Furnace Creek Ranch Resort
Maandag 22 juni Death Valley – Las Vegas - MGM Grand Celebrity Spa Suite
Dinsdag 23 juni Las Vegas
Woensdag 24 juni Las Vegas – Zion - Best Western Zion Park Inn
Donderdag 25 juni Zion
Vrijdag 26 juni Zion – Bryce Canyon - Bryce View Lodge
Zaterdag 27 juni Bryce – Page - Day's Inn
Zondag 28 juni Page – Grand Canyon - Bright Angel Lodge
Maandag 29 juni Grand Canyon – 29 Palms - Circle C Lodge
Dinsdag 30 juni 29 Palms – LA - Hollywood Orchid Suites
Woensdag 1 juli LA
Donderdag 2 juli LA
Vrijdag 3 juli LA – Pismo Beach - Motel6
Zaterdag 4 juli Pismo Beach – Pacific Grove - Deer Haven Inn
Zondag 5 juli Pacific Grove – San Francisco
Maandag 6 juli San Francisco – Amsterdam
De hotels, vliegtickets en autohuur zijn geregeld. Nu nog de invulling van het programma!
Ik lees dat jij al veel details hebt van de reis, waarschijnlijk kan ik jouw plannen ook goed gebruiken ter inspiratie!
Groetjes Vista
Ik zie dat jullie route zeer veel overeenkomsten heeft met onze route, wij vertrekken ook in juni maar starten in San Francisco.
Onze route ziet er als volgt uit:
Maandag 15 juni Amsterdam – San Francisco - Hotel The Wharff Inn
Dinsdag 16 juni San Francisco
Woensdag 17 juni San Francisco
Donderdag 18 juni San Francisco – Yosemite - Heated tent in Curry Village
Vrijdag 19 juni Yosemite
Zaterdag 20 juni Yosemite – Lee Vining - Murphey's Motel
Zondag 21 juni Lee Vining – Death Valley - Furnace Creek Ranch Resort
Maandag 22 juni Death Valley – Las Vegas - MGM Grand Celebrity Spa Suite
Dinsdag 23 juni Las Vegas
Woensdag 24 juni Las Vegas – Zion - Best Western Zion Park Inn
Donderdag 25 juni Zion
Vrijdag 26 juni Zion – Bryce Canyon - Bryce View Lodge
Zaterdag 27 juni Bryce – Page - Day's Inn
Zondag 28 juni Page – Grand Canyon - Bright Angel Lodge
Maandag 29 juni Grand Canyon – 29 Palms - Circle C Lodge
Dinsdag 30 juni 29 Palms – LA - Hollywood Orchid Suites
Woensdag 1 juli LA
Donderdag 2 juli LA
Vrijdag 3 juli LA – Pismo Beach - Motel6
Zaterdag 4 juli Pismo Beach – Pacific Grove - Deer Haven Inn
Zondag 5 juli Pacific Grove – San Francisco
Maandag 6 juli San Francisco – Amsterdam
De hotels, vliegtickets en autohuur zijn geregeld. Nu nog de invulling van het programma!
Groetjes Vista
hallo allemaal,
zie bij bovenstaande post 23-1 en 20-1. Heeft iemand hier nog tips voor?
ik verblijf in SF in een weekend. Zijn hier op zondag de winkels open om wat te winkelen. Is het überhaupt een leuke winkelstad? Waar kan je dit het beste doen?
Als de winkels namelijk dicht zijn ga ik voor de zondag de alcatraz kaarten boeken ipv voor de zaterdag.
Trouwens net kaarten voor david copperfield geboekt voor mijn vriend zijn verjaardag in Las Vegas :dance:
Ik had nog een vraagje over LA, er is veel geschreven over goede en leuke eetgelegenheden in SF maar over LA kan ik niet veel vinden. Wij zitten in de omgeving van Hollywood zijn hier leuke restaurants evt. exclusieve. Mijn vriend is namelijk kok en houd er van om bij exclusieve restaurants te eten.
Tips voor andere eetgelegenheden in LA zijn ook welkom hoor, we kunnen niet iedere avond een exclusieve maaltijd bekostigen
Groetjes Linda...
zie bij bovenstaande post 23-1 en 20-1. Heeft iemand hier nog tips voor?
ik verblijf in SF in een weekend. Zijn hier op zondag de winkels open om wat te winkelen. Is het überhaupt een leuke winkelstad? Waar kan je dit het beste doen?
Als de winkels namelijk dicht zijn ga ik voor de zondag de alcatraz kaarten boeken ipv voor de zaterdag.
Trouwens net kaarten voor david copperfield geboekt voor mijn vriend zijn verjaardag in Las Vegas :dance:
Ik had nog een vraagje over LA, er is veel geschreven over goede en leuke eetgelegenheden in SF maar over LA kan ik niet veel vinden. Wij zitten in de omgeving van Hollywood zijn hier leuke restaurants evt. exclusieve. Mijn vriend is namelijk kok en houd er van om bij exclusieve restaurants te eten.
Tips voor andere eetgelegenheden in LA zijn ook welkom hoor, we kunnen niet iedere avond een exclusieve maaltijd bekostigen
Groetjes Linda...
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Zit hells kitchen niet in LA?lindagr4 schreef:Ik had nog een vraagje over LA, er is veel geschreven over goede en leuke eetgelegenheden in SF maar over LA kan ik niet veel vinden. Wij zitten in de omgeving van Hollywood zijn hier leuke restaurants evt. exclusieve. Mijn vriend is namelijk kok en houd er van om bij exclusieve restaurants te eten.
Tips voor andere eetgelegenheden in LA zijn ook welkom hoor, we kunnen niet iedere avond een exclusieve maaltijd bekostigen![]()
ja klopt, maarja of je dan überhaupt een maaltijd op heb aan het eind van de avond is dan maar de vraag?????Harry schreef: Zit hells kitchen niet in LA?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 7029 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties