Mijn man is werkzaam in de IT dus de keuks is ook niet zo moeilijk... zelf heb ik een langdurige IT carrière achter de rug en ben ik nu werkzaam in de reiswereld. Zie mij hier al helemaal mooie wijntours opzetten naar de kleine, onbekende wineries van Noord Californië
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar wonen + welke job wil je als je de green card wint?
-
mariekeev
- Amerikafan
- Locatie: Nederland..... en in de toekomst hopelijk weer Los Gatos!
Re: Waar wonen + welke job wil je als je de green card wint?
Ik kies absoluut voor Californië! We pendelen nu een beetje heen en weer tussen Nederland en de South Bay (Sillicon Valley). We hebben een leuk huis in een leuke plaats, weer is heerlijk (dit weekend iets te warm voor de tijd van het jaar maar wel erg lekker), ons huis staat aan de voet van de Santa Cruz Mountains, in de bossen en de oceaan is op 20 minuten rijden.
Mijn man is werkzaam in de IT dus de keuks is ook niet zo moeilijk... zelf heb ik een langdurige IT carrière achter de rug en ben ik nu werkzaam in de reiswereld. Zie mij hier al helemaal mooie wijntours opzetten naar de kleine, onbekende wineries van Noord Californië
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Hey marieke,
Ik zit zelf ook in de IT sector, ben wel benieuwd bij welk bedrijf je man werkt?
Ik zit zelf ook in de IT sector, ben wel benieuwd bij welk bedrijf je man werkt?

-
mariekeev
- Amerikafan
- Locatie: Nederland..... en in de toekomst hopelijk weer Los Gatos!
Hij werkt bij een relatief klein (en onbekend) bedrijf in Santa Clara dat apliances maakt (DNS). Aangezien de L1 steeds maar niet lukt op één of andere manier proberen we het nu zelf met de GreenCard LoterijRNA schreef:Hey marieke,
Werk jezelf bij één van de bekendere bedrijven in Sillicon Valley?
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
How een beetje late reactie, was dit topic helemaal vergeten
Nee helaas niet! Ik studeer op dit moment nog bedrijfskundige informatie technology, loop stage bij een Amerikaans bedrijf (helaas wel de vestiging voor Europa, Midden oosten en Afrika in....... Nederland) en ga vanaf januari een semester studeren in Canada. Helaas was het te kort dag om naar de USA te gaan.
Heb wel nog steeds de ambitie om daar stage te gaan lopen, maargoed eerst maar eens kijken hoe het me in Canada bevalt
Nee helaas niet! Ik studeer op dit moment nog bedrijfskundige informatie technology, loop stage bij een Amerikaans bedrijf (helaas wel de vestiging voor Europa, Midden oosten en Afrika in....... Nederland) en ga vanaf januari een semester studeren in Canada. Helaas was het te kort dag om naar de USA te gaan.
Heb wel nog steeds de ambitie om daar stage te gaan lopen, maargoed eerst maar eens kijken hoe het me in Canada bevalt

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 31 Reacties
- 23111 Weergaves
-
Laatste bericht door Adreamer
-
- 10 Reacties