Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Economy Plus van United Airlines
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Economy Plus van United Airlines
Ik heb van de week mijn tickets geupgrade naar Economy Plus.
Zijn er nog meer voordelen aan Economy Plus behalve de beenruimte?
Zijn er nog meer voordelen aan Economy Plus behalve de beenruimte?
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: Economy Plus van United Airlines
Bij mijn weten niet. Alleen zit je dan verder naar voor zodat je sneller uitgestapt bent .
Carine
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Inderdaad, dat zijn de twee voordelen. Maar die extra beenruimte is echt heerlijk!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ja, nog een voordeel: je kunt je plaatsen vantevoren vastleggen. Bij de gewone economy kan dat vaak niet.
- Marcel87
- Amerikakenner
Ik zit op mijn vlucht van londen naar washington dc op de eerste rij in economy plus , in het midden.
op mijn vlucht van washington dc naar Amsterdam zit ik ergens op de 2e of 3e rij aan de rechterkant aan het raam.
op mijn vlucht van washington dc naar Amsterdam zit ik ergens op de 2e of 3e rij aan de rechterkant aan het raam.
Naast de beenruimte is er idd geen extra voordelen, zoals bij de premium economy classes van andere maatschappijen. Ik ben een keer gratis (door een foutje van een Lufthansa medewerker) geüpgrade naar economy plus van UA. De beenruimte is idd echt een enorme vooruitgang!
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Wij hebben nog voor iedere vlucht onze stoelen zelf kunnen vastleggen en vliegen gewoon economy.michael66 schreef:Ja, nog een voordeel: je kunt je plaatsen vantevoren vastleggen. Bij de gewone economy kan dat vaak niet.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wij hebben ook elke keer onze stoelen kunnen vastleggen hoor.michael66 schreef:Ja, nog een voordeel: je kunt je plaatsen vantevoren vastleggen. Bij de gewone economy kan dat vaak niet.
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
De beenruimte is echt top daar... Het eten is gewoon waardeloos, zoals zo veel maatschappijen tegenwoordig.
can't wait to travel again.....
- Marcel87
- Amerikakenner
Van het eten verwacht ik nooit zoveelndekker schreef:De beenruimte is echt top daar... Het eten is gewoon waardeloos, zoals zo veel maatschappijen tegenwoordig.

Het is toch altijd kip of pasta. Waar ik wel over na zit te denken is om eens vegetarisch te kiezen.
Een vegetarische maaltijd in het vliegtuig kan ik je niet aanbevelen, de laatste keer kregen wij bonen bij United Airlines. Bonen eten in een vliegtuig is geen goed idee
Bij Martinair, US airways en Delta tot nu altijd kerry met rijst gekregen.

Ik vind het toch wel vreemd. Voor Economy Plus betaal je $ 349.- en dan KUN je misschien een plaats boeken met meer beenruimte terwijl ik vind dat je voor dat geld toch wel ZEKER een plaats moet kunnen hebben.
Een enkele reis is natuurlijk goedkoper. De $ 349.- is voor een jaarabo en dan kun je met 2 personen reizen.
Een enkele reis is natuurlijk goedkoper. De $ 349.- is voor een jaarabo en dan kun je met 2 personen reizen.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
In sommige vliegtuigen zijn er minder economy-plus stoelen, dus als er daar dan teveel mensen ec+ hebben, dan zullen er altijd een paar zijn die buiten de boot vallen.
Maar het klinkt inderdaad raar dat je betaalt voor iets waarvan nog niet zeker is of je het gaat krijgen.
Het is wel fijn, wij hebben ter plaatse geupgrade afgelopen vakantie.
Maar het klinkt inderdaad raar dat je betaalt voor iets waarvan nog niet zeker is of je het gaat krijgen.
Het is wel fijn, wij hebben ter plaatse geupgrade afgelopen vakantie.
Misschien gaan wij dat ook wel doen. Maar even zien dan!
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Laatste paar keren met lufthansa gevlogen, die serveren echt prima eten!Marcel87 schreef:Van het eten verwacht ik nooit zoveelndekker schreef:De beenruimte is echt top daar... Het eten is gewoon waardeloos, zoals zo veel maatschappijen tegenwoordig.
Het is toch altijd kip of pasta. Waar ik wel over na zit te denken is om eens vegetarisch te kiezen.
can't wait to travel again.....
- Marcel87
- Amerikakenner
Ik vlieg van Amsterdam naar London Heathrow met BMI , dan vlieg ik van London Heathrow naar Washington DC. Van Washington DC vlieg ik rechtstreeks terug naar Amsterdam. Ik heb 186 dollar!! betaald om van Economy naar Economy plus te upgraden ( voor de vlucht van LHR - IAD en vlucht IAD - AMS )
- Ineke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Voor vegetarisch had ik dus ook gekozen (vorige maand naar Oregon), 3x raden wat ik voor geschoteld kreeg...., juist ja, pasta! (NorthWest).Marcel87 schreef:Van het eten verwacht ik nooit zoveel
Heen ging het nog wel, op de terugweg had ik kennelijk een vegetarian light meal en daar werd ik niet vrolijk van. Ook weer pasta, veel minder lekker (voor zover je van "lekker" kunt spreken) en als ontbijt een bakje met een onduidelijke prut: iets van blokjes aardappels met ui en ??, mijn buurvrouw kreeg een lekkere (althans daar leek het op) EggMacMuffin.
Buurvrouw kreeg als snack o.a. een stukje chocola, ik een miezerig klein appeltje.
Volgende keer toch maar weer chicken or pasta.
gr, Ineke
http://www.ine1149.web-log.nl

Tja, ik heb toch het idee dat het eten alleen maar slechter is geworden. Vroegah, nog wel eens (blij) verrast geweest omdat het wel lekker was maar dat is tegenwoordig niet meer het geval.
Ik vond het eten afgelopen keer ook ontzettend tegenvallen, nee daar hoef je beslist UA niet meer voor te boeken.
Wel voor de Economy Plus faciliteit, beenruimte is heerlijk en inderdaad vrij vooraan in het vliegtuig (vooral op binnenlandse TEDvluchten) Zeker als je meerdere keren per jaar vliegt en/of ook nog binnenlandse vluchten maakt is het Economy Plus Access (1 jr geldig voor 2 pers.)de moeite waard.
De keren dat wij dit aangeschaft hadden, hebben we op voorhand de stoelen vastgelegd, zonder problemen.
Wel voor de Economy Plus faciliteit, beenruimte is heerlijk en inderdaad vrij vooraan in het vliegtuig (vooral op binnenlandse TEDvluchten) Zeker als je meerdere keren per jaar vliegt en/of ook nog binnenlandse vluchten maakt is het Economy Plus Access (1 jr geldig voor 2 pers.)de moeite waard.
De keren dat wij dit aangeschaft hadden, hebben we op voorhand de stoelen vastgelegd, zonder problemen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 4197 Weergaves
-
Laatste bericht door Summersun
-
- 10 Reacties