Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ik zoek...
Ik zoek...
Nu ben ik net terug van de States en ben ik enkele zaken vergeten. Meerbepaald het vragen naar de recpten van de ranch dressing en de pancakes die we vrijwel elke ochtend hebben gegeten.
Kan iemand mij helpen?
Bedankt!
Kan iemand mij helpen?
Bedankt!
Kijk eens op http://www.allrecipes.com Daar staan de heerlijkste Amerikaanse recepten voor van alles en nog. Ik zag dat de ranch dressing er ook tussen stond, pancakes heb ik niet naar gekeken maar dat zal beslist.
Overigens, als je volgende keer weer gaat kun je beter wat zakjes met van die dressing poeder meenemen, beetje mayo of zure room erbij en klaar. Ze zijn er o.a. van Hidden Valley. Ook pancakemix kun je daar goed krijgen. Misschien is er ook wel een winkel bij jou in de buurt die deze produkten verkoopt.
Overigens, als je volgende keer weer gaat kun je beter wat zakjes met van die dressing poeder meenemen, beetje mayo of zure room erbij en klaar. Ze zijn er o.a. van Hidden Valley. Ook pancakemix kun je daar goed krijgen. Misschien is er ook wel een winkel bij jou in de buurt die deze produkten verkoopt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2001 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne