Elke, moderator**
Ik neem deel aan de DV-2010. Waarom? Omdat ik er net 6maand stage deed, het bedrijf en ikzelf laaiend enthousiast waren, maar door de financiele situatie ik geen werkpapieren verkrijgen kan aangezien er op dit moment in dat bedrijf geen fulltime positie available is, en misschien belangrijker omdat mijn vriendin muzikante is en in NYC haar roots heeft( haar pa was van Texas en leefde in NYC) en daar sinds september terug vertoeft zonder mij, wat ons een LAT relatie teruggeeft die harder dan hard is
Ik heb geluidstechniek gestudeerd, en dat is een semi knelberoep, maar door mijn grote kennis aan talen kon ik een Client Services job krijge en dan me opwerken, jammergenoeg ging dit niet door dankzij de vastgoedmarkt die de financiele crisis in de states inleide...
Mijn lady bezit de dubbele nationaliteit, haar moeder is belgische, haar vader was een texaan.
Maar, in onze ogen is het huwelijk nog altijd iets oprechts en hard te beredeneren als je al 3jaar samen bent op onze leeftijd.
We zien het daardoor momenteel als een druk op onze schouders die we ff niet nodig hebbe, en daardoor is dit dan ook de allerlaatste optie ooit, door onze situatie heb ik net 2Maand alleen in Belgie gezete, en zij logischerwijs 2maand alleen in ons appartement in NYC, ze is vandaag nota bene weer vertrokke naar NYC nadat ze hier 10dage was om een workshop te geve in Antwerpen en een filmcasting te doen.
Het is een echte pendelsituatie geworde om eerlijk te zijn, na die 2maand niet in het zelfde land te zijn hebbe we wel beslote om zoveel mogelijk ( tot het zotte toe) elkaar op te zoeken, dus vlieg ik binne 2weke terug naar nyc om mijn connecties mss iets wakker te make ivm men situatie nu dat Obama misschien voor wat durf en ademruimte kan zorge in de industrie waar ik graag terug zou kome....
Maar supermerci al voor u reply, kan echt amper met iemand spreke over mijn situatie aangezien al mijn vrienden en naasten geen referentie hebben van wat NYC met een mens kan doen (zeker nie als die mense al gans hun leve in Ubervlaams gent zitte)
Bram