Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Forums openen in nieuw venster?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Re: Forums openen in nieuw venster?
Nou, we gaan het vanavond wel merken denk ik.Dennis schreef:Ik heb vandaag met de webhost gesproken (via de telefoon) en die heeft mij verzekerd dat het niet meer zal gebeuren. Ik hou hem aan z'n woord.
Meestal ligt het forum er even na 00.00 uur uit en dan voor zeker 20 min.
Roland
-
Dennis
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Gvd, lagen we er toch weer een kwartier uit! Ik heb de webhost wakkergebeld en hem de boel laten repareren.
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Hopen dat het effect heeft 
Dacht al, tegen beter weten in, dat het aan mijn verbinding lag...
Groetjes,
Paul
Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Jammer he, ik ben toen afgehaakt, want ik wist niet hoe lang het ging duren.Dennis schreef:Gvd, lagen we er toch weer een kwartier uit! Ik heb de webhost wakkergebeld en hem de boel laten repareren.
Maar Dennis, je hebt er een gezellige avond en nacht van gemaakt hier op het forum! :doublethumb: