Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bellagio - Las Vegas
Bellagio - Las Vegas
In juni willen wij voor enkele dagen naar het Bellagio hotel gaan in Vegas. Iemand ervaringen mee (pos en/of neg)? Uiteraard zijn andere suggesties méér dan welkom
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Bellagio - Las Vegas
Div. malen in het Bellagio geweest, maar niet om te overnachten. Dus daar kan ik niets over zeggen, maar het is een heel mooi/chique complex. We hebben daar de voorstelling "O" gezien van Cirque du Soleil. Fantastisch!!dualband schreef:In juni willen wij voor enkele dagen naar het Bellagio hotel gaan in Vegas. Iemand ervaringen mee (pos en/of neg)? Uiteraard zijn andere suggesties méér dan welkom
En de "watervoorstellingen" voor de deur behoren tot mijn favoriete attracties daar.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Als je het voor het geld niet hoeft te laten, zou ik het zeker doen!
Zojuist heb ik even wat prijzen opgezocht via de site: http://www.bellagio.com
Helaas ligt het iets boven mijn budget...
Zelf verblijf ik eind juni 2 dagen in het Luxor Hotel, ook een schitterend hotel.
Roland
Zojuist heb ik even wat prijzen opgezocht via de site: http://www.bellagio.com
Helaas ligt het iets boven mijn budget...
Zelf verblijf ik eind juni 2 dagen in het Luxor Hotel, ook een schitterend hotel.
Roland
Bij de Howard Johnson op de airport kost een nacht $30 en maar 1 verdieping. Stroomstoring betekend wegwezen en dat gaat wat makkelijker uit die HoJo dan uit de Bellagio met tig verdiepingen en kamers van $250 en meer. Ik bedoel maar te zeggen dat een 5 sterren hotel zoals de Bellagio dit had moeten voorkomen. Daar betaal je tenslotte voor mag ik aannemen. Slechte reclame voor de Bellagio en dat zullen ze merken.dualband schreef:Duur of goedkoop; bij een stroompanne in een hotel zal iedereen wel vloeken zeker...?
Begrijp trouwens niet goed welke toegevoegde waarde dit berichtje heeft???
Begrijp trouwens niet goed welke toegevoegde waarde dit berichtje heeft???
Je opent dit topic en vraagt om pos/neg reacties. Zo staat het er. Vervolgens krijg je een reactie die je denk ik liever niet ziet en vraag je je af welke toegevoegde waarde mijn bericht heeft. Zeg dan dat je geen negatieve reacties wilt.
Ik vindt dat een hotel dat zich een 5 sterren resort noemt en prijzen vraagt die fors zijn zich zo'n stroomstoring niet mag en kan veroorloven.
Het was ook niet even maar een paar dagen, de rest van de strip was verlicht behalve de Belaggio dus. Je zal maar $500 voor een kamer betaald hebben en met je tig koffers lopend naar beneden moeten midden in de nacht... want dat is er dus gebeurd. De vergelijking vliegtuig op de HoJo slaat nergens op. Wat is dat voor onzin??
De Bellagio is een mooi hotel daar kan je niets van afdoen maar prijzen van $45 voor een simpel biefstukje vindt ik wat aan de hoge kant.
Ook de mededeling in een paar van hun (exclusieve) restaurants dat kinderen onder de 15 daar niet welkom zijn vindt ik niet erg positief.
Dit wil je liever niet horen gezien de opmerking (kinderachtig trouwens) dat er tegenover mijn reactie veel meer positieve reacties zijn.
Maar het is wel zo.
Je opent dit topic en vraagt om pos/neg reacties. Zo staat het er. Vervolgens krijg je een reactie die je denk ik liever niet ziet en vraag je je af welke toegevoegde waarde mijn bericht heeft. Zeg dan dat je geen negatieve reacties wilt.
Ik vindt dat een hotel dat zich een 5 sterren resort noemt en prijzen vraagt die fors zijn zich zo'n stroomstoring niet mag en kan veroorloven.
Het was ook niet even maar een paar dagen, de rest van de strip was verlicht behalve de Belaggio dus. Je zal maar $500 voor een kamer betaald hebben en met je tig koffers lopend naar beneden moeten midden in de nacht... want dat is er dus gebeurd. De vergelijking vliegtuig op de HoJo slaat nergens op. Wat is dat voor onzin??
De Bellagio is een mooi hotel daar kan je niets van afdoen maar prijzen van $45 voor een simpel biefstukje vindt ik wat aan de hoge kant.
Ook de mededeling in een paar van hun (exclusieve) restaurants dat kinderen onder de 15 daar niet welkom zijn vindt ik niet erg positief.
Dit wil je liever niet horen gezien de opmerking (kinderachtig trouwens) dat er tegenover mijn reactie veel meer positieve reacties zijn.
Maar het is wel zo.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Afgezien van de stroomstoring vond ik het Bellagio een zeer exclusieve, maar onvriendelijke uitstraling hebben. Nergens staat er voor je het bezoekt dat kinderen vrijwel overal onwelkom zijn. Je zult toch met je familie geboekt hebben en dan telkens tegen borden oplopen waar je om moet draaien, want liever geen kinderen.
Maar als stel zul je er een prima tijd hebben, het is tenslotte een prachtig hotel.
Bart heeft wel gelijk, die stroomstoring zal ze tijdelijk in clientele schelen, misschien is het dan nu de tijd om een goedkopere kamer te bedingen.
Maar als stel zul je er een prima tijd hebben, het is tenslotte een prachtig hotel.
Bart heeft wel gelijk, die stroomstoring zal ze tijdelijk in clientele schelen, misschien is het dan nu de tijd om een goedkopere kamer te bedingen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Sta best open voor neg. ervaringen die iem. heeft opgedaan (slechte kamers, slecht eten, of dergelijke...)maar een stroompanne zie ik als "onvoorziene omstandigheden" en kan overal gebeuren. Dit heeft volgens mij niets met de kwaliteit vh logement te maken. Lees ook de meest gekke prijzen over dit hotel.
Als je je inschrijft op hun mailing kan je boeken à 159 $. Dat het hotel niet kindvriendelijk is wisten we al, maar we zijn dan ook op huwelijksreis dus dat zal wel niet zo'n probleem zijn zeker...?
Lees inderdaad wel neg. ervaringen mbt service. Heeft er iemand onlangs in dit hotel gelogeerd? Kan er iemand mij ook bevestigen of de werken aan het zwembad nog duren tot juni?
Als je je inschrijft op hun mailing kan je boeken à 159 $. Dat het hotel niet kindvriendelijk is wisten we al, maar we zijn dan ook op huwelijksreis dus dat zal wel niet zo'n probleem zijn zeker...?
Lees inderdaad wel neg. ervaringen mbt service. Heeft er iemand onlangs in dit hotel gelogeerd? Kan er iemand mij ook bevestigen of de werken aan het zwembad nog duren tot juni?
aan dualband
Wat ligging en pracht betreft, is dit mijns inziens, het meest prachtige hotel (na de Venetian) aan de strip.
Wij zelf zijn 3 weken geleden terug van Vegas en hebben er kunnen zien dat er grote werken aan de gang zijn. Het zwembad wordt vernieuwd en aangepast. Dat de werken zullen gedaan zijn tegen juni is best mogelijk.
Erger is dat, achter het hotel (dus tegen het zwembad) er een gans nieuw gebouw bijgebouwd wordt bij de Bellagio. Deze toren zal zeker niet afgewerkt zijn voor het einde van dit jaar. Als je een kamer hebt met zicht op het zwembad, denk ik dat je toch last zult hebben van deze werken.
Persoonlijk hebben wij er niet overnacht maar bij ieder bezoek aan Vegas laten wij niet na van te genieten van de bloemenpracht in dit schitterende hotel
Makki
Wij zelf zijn 3 weken geleden terug van Vegas en hebben er kunnen zien dat er grote werken aan de gang zijn. Het zwembad wordt vernieuwd en aangepast. Dat de werken zullen gedaan zijn tegen juni is best mogelijk.
Erger is dat, achter het hotel (dus tegen het zwembad) er een gans nieuw gebouw bijgebouwd wordt bij de Bellagio. Deze toren zal zeker niet afgewerkt zijn voor het einde van dit jaar. Als je een kamer hebt met zicht op het zwembad, denk ik dat je toch last zult hebben van deze werken.
Persoonlijk hebben wij er niet overnacht maar bij ieder bezoek aan Vegas laten wij niet na van te genieten van de bloemenpracht in dit schitterende hotel
Makki
Stroompanne kan overal gebeuren maar van een 5 sterren resort verwacht ik dat ze een back-up daarvoor hebben net als bv een ziekenhuis. Volgens mij heeft het wel degelijk met de kwaliteit van het logement te maken zeker als je in het holst van de nacht op tig hoog je kamer uit moet met je hele hebben en houwen. Bovendien duurde die storing maar liefst 3dagendualband schreef:Sta best open voor neg. ervaringen die iem. heeft opgedaan (slechte kamers, slecht eten, of dergelijke...)maar een stroompanne zie ik als "onvoorziene omstandigheden" en kan overal gebeuren. Dit heeft volgens mij niets met de kwaliteit vh logement te maken. Lees ook de meest gekke prijzen over dit hotel.
Overigens wordt er altijd gebouwd in Las Vegas en nu zowel bij de Belaggio als de buurman Ceasars Palace.
Beetje raar en slecht zelfs dat er niets over verbouwingen wordt gerept op hun website. Dat mag je wel verwachten van een hotel in die prijsklasse.
Tja de bloemen zijn wel mooi maar dat zijn ze nu op de keukenhof hier in NL.
Heb net een mailtje gestuurd naar hun receptie mbt de werken ah zwembad. Hier de reactie:
Thank you for taking the time to e-mail us regarding your concerns of the new tower construction at Bellagio.
The new $375 million Spa tower construction began in May of 2003 and is scheduled to be completed by December 2004. You may experience some inconvenience when visiting our pool area. We apologize for this and assure you we are doing everything possible to keep any disturbance to a minimum.
All the amenities Bellagio has to offer will continue to be available including restaurants, shopping, pools and spa services.
If you experience any problems during your visit please contact one of our Assistant Hotel Managers at the Front Desk for assistance.
We look forward to an opportunity to serve you.
Sincerely,
Linda Love
Bellagio Guest Relations
Web Site E-mail Coordinator
Misschien toch maar beter een ander hotel kiezen. Iemand advies over een ander gelijkaardig hotel om onze huwelijksreis te starten?
Thank you for taking the time to e-mail us regarding your concerns of the new tower construction at Bellagio.
The new $375 million Spa tower construction began in May of 2003 and is scheduled to be completed by December 2004. You may experience some inconvenience when visiting our pool area. We apologize for this and assure you we are doing everything possible to keep any disturbance to a minimum.
All the amenities Bellagio has to offer will continue to be available including restaurants, shopping, pools and spa services.
If you experience any problems during your visit please contact one of our Assistant Hotel Managers at the Front Desk for assistance.
We look forward to an opportunity to serve you.
Sincerely,
Linda Love
Bellagio Guest Relations
Web Site E-mail Coordinator
Misschien toch maar beter een ander hotel kiezen. Iemand advies over een ander gelijkaardig hotel om onze huwelijksreis te starten?
Ja, een ander hotel kiezen dat evenwaardig is aan de Bellagio wordt moeilijk.
Enige alternatieven die ik zie zijn de Mandalay en The Venetian.
De Mandalay is van dezelfde prijsklasse als de Bellagio. Enig nadeel (?) is dat die verder afgelegen is (die ligt bij de Luxor). Wel is er een "shuttle" treintje die rijdt tot aan de Monte Carlo. Hier lig je dan toch wat dichter van het centrum van de Strip.
The Venetian beschikt over de meest luxueuze kamers van Vegas.hogere prijzen dan de Bellagio. Het hotel ligt in het centrum van de Strip.
Caesar's Palace en The Mirage zijn ook heel goed, maar hier zijn er grote (verbouwings)werken aan de gang, hetgeen heel storend werkt voor de gasten.
Als de prijs GEEN belemmering is, zou ik kiezen voor de Venetian.
Mocht je nog meer vragen heben, laat het mij dan weten. Ik probeer zo goed mogelijk erop te antwoorden.
Succes
Makki
Enige alternatieven die ik zie zijn de Mandalay en The Venetian.
De Mandalay is van dezelfde prijsklasse als de Bellagio. Enig nadeel (?) is dat die verder afgelegen is (die ligt bij de Luxor). Wel is er een "shuttle" treintje die rijdt tot aan de Monte Carlo. Hier lig je dan toch wat dichter van het centrum van de Strip.
The Venetian beschikt over de meest luxueuze kamers van Vegas.hogere prijzen dan de Bellagio. Het hotel ligt in het centrum van de Strip.
Caesar's Palace en The Mirage zijn ook heel goed, maar hier zijn er grote (verbouwings)werken aan de gang, hetgeen heel storend werkt voor de gasten.
Als de prijs GEEN belemmering is, zou ik kiezen voor de Venetian.
Mocht je nog meer vragen heben, laat het mij dan weten. Ik probeer zo goed mogelijk erop te antwoorden.
Succes
Makki
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, de MGM Grand kwam ook in mij op. Wij hebben daar in grote luxe gelogeerd. Mandalay Bay inderdaad. Mijn man vond de Venetian na de MGM Grand tegenvallen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Bedankt voor de reacties! Heb zelf ook wat opzoekingswerk gedaan en de meningen over Mandelay Bay zijn blijkbaar niet zo positief (te druk, te chaotische, etc...) Rest ons dug nog volgende alternatieven :
Venetian : is dit niet té kitscherig?
MGM Grand : geen gevoel van een beetje vergane glorie?
Hilton : is de verwijdering vd Strip een tegenargument?
Of toch maar die verbouwingen ah Bellagio erbij nemen? Gezien de indrukken van Vegas verwachten we niet teveel tijd ah zwembad door te brengen...
Venetian : is dit niet té kitscherig?
MGM Grand : geen gevoel van een beetje vergane glorie?
Hilton : is de verwijdering vd Strip een tegenargument?
Of toch maar die verbouwingen ah Bellagio erbij nemen? Gezien de indrukken van Vegas verwachten we niet teveel tijd ah zwembad door te brengen...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 6502 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties