Ik weet het, je zei eerder al dat ik niet hoefde te reageren maar ik heb er momenteel wel degelijk behoefte aan.
keerin schreef:Cave Creek 81 schreef:Maar daar heeft een Belg toch geen last van

LEUK LEUK, HA
Ik vraag me heel sterk af wat jouw probleem is. Je wilt hulp maar ondertussen loop je iedereen af te katten, hoe kan je dat vergoedelijken tegenover jezelf? Wellicht zou je ergens anders hulp moeten zoeken want ik betwijfel het dat de mensen hier jou, met jouw huidige instelling, willen helpen.
De reactie van 'daar heeft een Belg toch geen last van' sloeg overigens geenszins op jouw vraag maar op het feit dat Elke uit België komt (zie rechts van haar posts) en dat zij sprak over 'Nederland' en 'Wij'.
Het loont vaak de moeite om even te lezen wat de mensen schrijven in plaats als een kip zonder kop te reageren (waar jij mij overigens van beschuldigd terwijl ik wel degelijk weet waarover ik praat en jij schijnbaar niet want anders zou je onze hulp niet vragen). Het is wellicht een punt van intellect want, net zoals de grammatica, woordkeuze en je huidige situatie, vind ik het beledigen van mensen nu niet echt een sterke aanwijzing van enig intellect.
En om even terug te komen op je eerder aan mij gerichte post: Er is wel degelijk sprake van goed en kwaad. Stel je nu eens voor dat de ICE je oppakt en je voor het gerecht daagt, hoe wil jij dan aan de rechter uitleggen dat er geen sprake is van goed en kwaad? In zijn ogen ben je een crimineel omdat je je willens en wetens niet aan de regels hebt gehouden, hij zal het zeker niet als vergissing zien na ruim 4 maanden illegaliteit.
Maar goed, je wilt advies en zoals zovelen met mij is het enige advies wat ik je kan geven: zorg dat je zo snel mogelijk het land verlaat en terug naar Nederland keer. Elke dag langer illegaal verblijven vergroot alleen maar de kans dat ze erachter komen en dan wordt het, zoals ook al eerder aangegeven, oppassen geblazen dat je je zeep niet laat vallen.
Edit: Ik zie dat er wat posts bij gekomen zijn:
keerin schreef:HIJ VIEL MIJ TOCH OOK AAN EN HIJ HAD ER ZELF GEEN ZIN MEER IN OM IETS TEGEN MIJ TE ZEGGEN
Ik viel je ten eerste niet aan met dezelfde grofheid als jij deed (overigens vond ik het niet eens aanvallen, ik sprak je op je gedrag aan), daarnaast heb ik nooit gezegd dat ik niets tegen je wil zeggen. Ik zei 'ik heb geen zin om je die kant op te duwen', met andere woorden: Ik heb geen zin om je te helpen.
keerin schreef:ik bedoel, wie kaatst kan de bal verwachten
Inderdaad, en dat is nu precies de reden waarom de mensen enigszins negatief over je oordelen momenteel. Je kan geen kritiek verdragen en je loopt jezelf daarom af te reageren in een zeer onvolwassen manier.