Marjan
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen over de Alles Amerika Meeting 2008
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Vragen over de Alles Amerika Meeting 2008
Ik rook sinds kort niet meer op het werk, maar alleen privé. Thuis moet ik buiten in de kou staan van mijn geliefde (v)echtgenoot, dus op de meeting kun je mij ook af en toe buiten in rookarea vinden.....
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Goh, nu gaat iedereen even trots vertellen dat ze roken...
Wordt vast heel gezellig daar buiten
Wordt vast heel gezellig daar buiten
- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
Valt me nu pas op dat er zoveel rokers zijn...
Ben juist blij dat de meeting al jaren rookvrij is
maar ja dat past wel helemaal bij Amerika natuurlijk 
Ben juist blij dat de meeting al jaren rookvrij is
- Karinita
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Hier nog een roker die je tegen kunt komen in de rookarea 
Karin
Karin
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
En ook hier een roker die regelmatig in de rookruimte te vinden zal zijn 
- SonjaV
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Het wordt buiten drukker dan binnen geloof ik
Wij zullen jullie ook gezelschap houden.
Wij zullen jullie ook gezelschap houden.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Contacteer:
En ik altijd denken dat jij niet rookte.hekkie schreef:Ik rook sinds kort niet meer op het werk, maar alleen privé. Thuis moet ik buiten in de kou staan van mijn geliefde (v)echtgenoot, dus op de meeting kun je mij ook af en toe buiten in rookarea vinden.....![]()
Marjan
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ook mij zal je geregeld in het rokersdeel kunnen vinden.
@ Marloes (lelie) wist je dat er tegenwoordig bij veel cafe's meer mensen buiten staan dan binnen en dat zeker 1/3 daarvan niet-rokers is maar er wel bij komt staan omdat het er vaak veel gezelliger is dan binnen.
@ Marloes (lelie) wist je dat er tegenwoordig bij veel cafe's meer mensen buiten staan dan binnen en dat zeker 1/3 daarvan niet-rokers is maar er wel bij komt staan omdat het er vaak veel gezelliger is dan binnen.
- Marcel87
- Amerikakenner
De kroeg waar ik regelmatig kom heeft 2 maal een waarschuwing gehad omdat er telkens mensen buiten stonden met glazen , bij een 3e waarschuwing zou hij een boete krijgen van 900euro. Toen heeft de kroegbaas de asbakken weer binnen gezet , want boete voor binnenroken is 300 euro! En je merkt dat het toch stuk drukker is geworden... ( sorry voor offtopic )Rob schreef: @ Marloes (lelie) wist je dat er tegenwoordig bij veel cafe's meer mensen buiten staan dan binnen en dat zeker 1/3 daarvan niet-rokers is maar er wel bij komt staan omdat het er vaak veel gezelliger is dan binnen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Het verbaast me (gewoon, zonder oordeel te vellen, zelf ook ex-rookster) hoeveel mensen er roken in de groep! Als we hier parties hebben met 40+ mensen rookt er vrijwel niemand. Ik ken in mijn kennissenkring welgeteld een persoon, die rookt. Na jaren niet mogen roken overal denk ik, dat veel mensen (inclusief ikzelf) die gewoonte toch opgeven.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Het zal er best gezellig zijn, maar het stinkt er helaas zo ontzettend. En als je daar niet tegen kunt...Rob schreef:
Bovendien kan ik me ook wel voorstellen dat mensen er niet bij gaan staan. Om hun longen te sparen.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat fijn dat ik nog mag komen! Ik ga vandaag zeker nog een mooie foto uitzoeken om op te sturen, het wordt nog lastig om een keuze te maken.......
Elke en Corry, wat leuk dat ik jullie nu ook in levende lijve ga ontmoeten! Ik kijk er erg naar uit. Leuk ook om alle anderen weer te zien die ik de vorige keer ontmoet heb.
Elke en Corry, wat leuk dat ik jullie nu ook in levende lijve ga ontmoeten! Ik kijk er erg naar uit. Leuk ook om alle anderen weer te zien die ik de vorige keer ontmoet heb.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Voor de forumleden die naar de meeting komen:
Elk jaar koop ik de nieuwste Streets & Trips in Amerika. Op dit moment ben ik in het bezit van Streets & Trips 2008. Binnenkort krijg ik de beschikking over versie 2009 (met dank aan forumlid ORANGE
). Op voorgaande meetings heb ik al enkele malen iemand blij kunnen maken met Streets & Trips. Wellicht kan ik nu iemand een plezier doen met de originele 2008 versie?
Mocht iemand belangstelling hebben, stuur me dan een pb-tje zodat we e.e.a. kunnen regelen. Streets & Trips kan ik dan meenemen naar de meeting op 1 november.
Roland
Elk jaar koop ik de nieuwste Streets & Trips in Amerika. Op dit moment ben ik in het bezit van Streets & Trips 2008. Binnenkort krijg ik de beschikking over versie 2009 (met dank aan forumlid ORANGE
Mocht iemand belangstelling hebben, stuur me dan een pb-tje zodat we e.e.a. kunnen regelen. Streets & Trips kan ik dan meenemen naar de meeting op 1 november.
Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor mij geldt hetzelfde. Ik ben inmiddels al in het bezit van Streets & Trips 2009 en kan dus versie 2008 aanbieden aan de liefhebbers.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
Inmiddels kan ik melden dat ik mijn Streets & Trips al aan iemand beloofd heb. Reacties hierover per pb zijn dan ook niet meer nodig.Coyote schreef:Mocht iemand belangstelling hebben, stuur me dan een pb-tje zodat we e.e.a. kunnen regelen. Streets & Trips kan ik dan meenemen naar de meeting op 1 november.
Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook mijn Streets & Trips 2009 is inmiddels verzegd.
Marjan
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat zijn julie er snel bij zeg. Vis ik weer achter het net
Marjon
Marjon
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Marjon,vana schreef:Wat zijn julie er snel bij zeg. Vis ik weer achter het net![]()
Marjon
Lees mijn pbtje maar eens....
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Karinita
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb ook nog een Streets & Trips voor de liefhebber. De versie van 2008 wil ik zelf nog houden, dus het is de versie 2007.
Karin
Karin