Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotels in Florida van te voren boeken?
Hotels in Florida van te voren boeken?
Afgelopen zomer (juli 2008) hebben we met 8 personen een geheel verzorgde reis (tickets + autohuur + hotels) geboekt naar het Westen van de US. Dit vonden wij een prachtige ervaring, enige nadeel vonden wij dat de route en het aantal overnachtingen in een bepaald gebied op voorhand vast lagen.
Dit jaar willen we met 4 pers. eind mei begin juni 2 weken rondreizen door Florida en vervolgens eindigen met een weekje villa in Naples (of omgeving). De villa willen we op voorhand boeken maar de hotels liever niet zodat we meer vrijheid hebben.
Mijn vraag; hoe is jullie ervaring met de bezeting van de hotels in Florida in de periode mei-juni en is het verstandig om van te voren te boeken of gewoon terplaatse een hotel te zoeken.
Wij zijn niet echt veeleisend; een schone kamer en een zwembad is voor ons voldoende.
Ik hoor graag jullie ervaringen, alvast bedankt!
Dit jaar willen we met 4 pers. eind mei begin juni 2 weken rondreizen door Florida en vervolgens eindigen met een weekje villa in Naples (of omgeving). De villa willen we op voorhand boeken maar de hotels liever niet zodat we meer vrijheid hebben.
Mijn vraag; hoe is jullie ervaring met de bezeting van de hotels in Florida in de periode mei-juni en is het verstandig om van te voren te boeken of gewoon terplaatse een hotel te zoeken.
Wij zijn niet echt veeleisend; een schone kamer en een zwembad is voor ons voldoende.
Ik hoor graag jullie ervaringen, alvast bedankt!
- gahoogenboog
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Re: Hotels in Florida van te voren boeken?
Wij zijn nu vier keer in de maand Mei in Florida geweest.
We boeken altijd de vlucht en de auto, en het hotel voor de eerste nacht(en). Meestal heb je niet echt zin om wat te gaan zoeken als je vermoeid aankomt, en is het een gerustellende gedachte dat je een slaapplaats hebt. Afgelopen Mei kwamen wij op 8 Mei(vrijdag) aan in Miami en hadden ook nu weer de eerste 2 nachten geboekt. Om even bij te komen van de reis en dan weer verder te gaan. Helaas was dit niet handig gepland. Dit weekend waren de prom feesten en het was druk en duur. We zaten via priceline in een duur resort (bieden een beetje mislukt!) en dat resort zat helemaal vol met jongelui die feest vierden. Het ging de gehele nacht door,dus echt uitrusten werd het niet. De rest van onze motels hebben we per dag uitgezocht en we hebben nog nooit te horen gekregen dat het vol was. Ook niet in vorige jaren. Dus als je de vrijheid wilt om zelf te bepalen waar en en hoe lang je ergens wilt blijven zou ik niet boeken.
Greet
We boeken altijd de vlucht en de auto, en het hotel voor de eerste nacht(en). Meestal heb je niet echt zin om wat te gaan zoeken als je vermoeid aankomt, en is het een gerustellende gedachte dat je een slaapplaats hebt. Afgelopen Mei kwamen wij op 8 Mei(vrijdag) aan in Miami en hadden ook nu weer de eerste 2 nachten geboekt. Om even bij te komen van de reis en dan weer verder te gaan. Helaas was dit niet handig gepland. Dit weekend waren de prom feesten en het was druk en duur. We zaten via priceline in een duur resort (bieden een beetje mislukt!) en dat resort zat helemaal vol met jongelui die feest vierden. Het ging de gehele nacht door,dus echt uitrusten werd het niet. De rest van onze motels hebben we per dag uitgezocht en we hebben nog nooit te horen gekregen dat het vol was. Ook niet in vorige jaren. Dus als je de vrijheid wilt om zelf te bepalen waar en en hoe lang je ergens wilt blijven zou ik niet boeken.
Greet
Dank je voor de snelle reactie, als jij een plaats mocht uitzoeken in Florida waar je een weekje kan relaxen (zon, zee en een mooi strand) waar zou je dan naartoe gaan?
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Naples (aan de Golf v Mexico) of Cocoa Beach (aan de Atlantische Oceaan) !
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Cocoa Beach is inderdaad leuk en dan zit je ook redelijk dicht bij Orlando. Maar wij hebben ook heel fijne vakanties gehad in het Fort Lauderdale - West Palm Beach gebied. We hebben huisjes aan het strand (timeshares) gehad in Delray en Pompano Beach. Het is daar net iets tropischer, dan Cocoa Beach qua strand en er is in dat gebied ook veel te doen aan excursies. Aan de westkust hebben wij een huisje gehuurd in Indian Rocks Beach, vlakbij Clearwater, vorig jaar en dat was een week flink genieten! Mijn reisverslag daarvan kun je hier lezen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- gahoogenboog
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Wij gaan het liefst naar de Golf van Mexico. Miami vind ik persoonlijk niet zo geweldig. Orlando blijft leuk, er is zoveel te doen in de omgeving. De laatste keer wilden we 2-3 nachten blijven en het werden er vijf. we verbleven in The Metropolitan Express en dan beviel goed. Er was een lekker zwembad en zelfs een goed ontbijt.
Wij komen iedere keer terug in Treasure Island. De plaats om zich is eigenlijk niet bijzonder. Maar we hebben daar een aantal jaren geleden een leuk motel gevonden,wat bijna op het strand ligt. Het het Page Terrace, is een klein eenvoudig motel maar ik vind het er heerlijk. Je loopt zo het terras af het strand op en het strand is zo groot. Toevallig waren we er ook eens met Memorial Day (laatste maandag in Mei) en dat was een hele ervaring; Op het strand allerlei kraampjes, muziek en eten en 's avonds groot feest.
Ook in Naples zijn we geweest. Erg leuk. Wij verbleven de laatste keer wat van het strand af in The Hawthorn Suites. Zo luxe en rustig. Heerlijk zwembad bijna voor ons zelf. Het ligt niet op loopafstand van het strand of winkels, maar met de auto ben je er zo dus dat was geen probleem. We zijn ook eens naar Pensacola en Panama Beach geweest en dat vond ik ook leuk. Toch weer heel anders dan de West-Kust.
Veel plezier met het plannen.
Greet
Wij komen iedere keer terug in Treasure Island. De plaats om zich is eigenlijk niet bijzonder. Maar we hebben daar een aantal jaren geleden een leuk motel gevonden,wat bijna op het strand ligt. Het het Page Terrace, is een klein eenvoudig motel maar ik vind het er heerlijk. Je loopt zo het terras af het strand op en het strand is zo groot. Toevallig waren we er ook eens met Memorial Day (laatste maandag in Mei) en dat was een hele ervaring; Op het strand allerlei kraampjes, muziek en eten en 's avonds groot feest.
Ook in Naples zijn we geweest. Erg leuk. Wij verbleven de laatste keer wat van het strand af in The Hawthorn Suites. Zo luxe en rustig. Heerlijk zwembad bijna voor ons zelf. Het ligt niet op loopafstand van het strand of winkels, maar met de auto ben je er zo dus dat was geen probleem. We zijn ook eens naar Pensacola en Panama Beach geweest en dat vond ik ook leuk. Toch weer heel anders dan de West-Kust.
Veel plezier met het plannen.
Greet
Dank jullie voor de reacties, wij zijn van plan om eind mei - begin juni naar Florida te gaan maar ik heb gelezen dat het regenseizoen in juni begint en ik ben erg benieuwd of de kans op regen erg groot is (zeg maar zo groot als in een zomer in NL
) of dat het meevalt?
We zijn ook van plan om de Everglades te bezoeken, is dat iets voor 1 dag of "moeten" we hier meer meer dagen voor uittrekken? en in geval van meerdere dagen waar kunnen we het beste overnachten (in het park of er buiten?)
Alvast bedankt voor jullie reacties!

We zijn ook van plan om de Everglades te bezoeken, is dat iets voor 1 dag of "moeten" we hier meer meer dagen voor uittrekken? en in geval van meerdere dagen waar kunnen we het beste overnachten (in het park of er buiten?)
Alvast bedankt voor jullie reacties!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 2545 Weergaves
-
Laatste bericht door HillBillies
-