Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

daphne stelt zich voor!

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
daphne
Amerika-ontdekker

daphne stelt zich voor!

Bericht door daphne »

Hallo,

na al het forum aardig te hebben doorgespit én zelfs al wat berichtjes te hebben geplaatst (jaja) hier ook even wat over mij:

Ik ben Daphne, 24 jaar . We hadden het er altijd al over om 'eens' naar Amerika te gaan..Maarja, dat komt wel! Nu kwamen we echter spontaan op het idee 'waarom nu niet' en waar wachten we eigenlijk op..Dus vandaar..

Dan ga je kijken, lezen, vergelijken en wordt je hotspotslijst steeds langer..De planning is nu eigenlijk als volgt (het ticket is al geboekt) om eerst naar New York te gaan en dan doorvliegen naar LA vanuit daar een rondje LA-Grand Canyon-Bryce-Zion-Las Vegas-Death Vally-Yosemite en San Francisco. Bij het reisbureau raadde ze ons ook aan écht de kustweg te pakken, vandaar dat we weer terugvliegen vanaf LA.

Nou dat was het wel voor nu!

groetjes Daphne
Laatst gewijzigd door daphne op 09 jul 2009, 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: daphne stelt zich voor!

Bericht door hekkie »

Hoi Daphne,

Van harte :welcome: op dit forum. Je kunt hier veel info vinden voor jullie komende reis naar Amerika.

Ik hoop dat je een leuke locatie zult vinden voor jullie trouwplannen.... :wink:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: daphne stelt zich voor!

Bericht door lelie »

Afbeelding

Welkom op het forum!

Groetjes van Marloes
Plaats reactie