Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hulu.com: site met clips, tv-series, films voor US inwoners

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

hulu.com: site met clips, tv-series, films voor US inwoners

Bericht door dutch_in_seattle »

Website-tip: http://www.hulu.com.
Een erg goede site met een zeer uitgebreide bibliotheek streaming video van een groot aantal partners (inclusief de "standaard" Amerikaanse omroepen zoals NBC, ABC, CBS, etc.. Zie http://www.hulu.com/about/partners voor een volledige lijst). Er zijn clips te zien, maar ook volledige afleveringen van tv-series en honderden speelfilms.
Van de site: "Hulu's mission is to help you find and enjoy the world's premium content, when, where and how you want it. Our library includes thousands of videos, from full episodes of new and archive TV shows to full-length movies to sports games and highlights to clips. We are always working with our content partners to deliver the most compelling selection of programming online."

Je kunt een account aanmaken, waarna je je kunt abonneren op bepaalde tv-series. Elke nieuwe aflevering komt dan in je wachtrij terecht. Ik bekijk via deze site altijd The Daily Show, The Office en 30 Rock. Werkt als een speer!

De content op de site is op dit moment trouwens alleen toegankelijk is voor inwoners van de V.S., dus tenzij je in de V.S. woont, heb je weinig aan deze tip.

Ron (in Seattle, WA)
http://www.dutchoutpost.us
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: hulu.com: site met clips, tv-series, films voor US inwoners

Bericht door Old Faithful »

Enkele weken geleerde hoorde ik Edwin Valent op Radio Kassa van de Vara . Hij vertelde dat iedereen via Hot Shield een Amerikaans I.P. adres kan krijgen en daardoor via diverse sites, waaronder de hierboven genoemde, naar Amerikaanse t.v. programma's kan kijken. Via deze website kunnen geinteresseerden verder.
Vanwege onderstaande waarschuwing op zijn website, heb ik het nog niet durven proberen. Maar ervaringen van mensen die wel durven, zijn welkom. :oops:
Let wel: hoe veilig dit alles is, is nog onduidelijk…
Groet,

Old Faithful
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Old Faithful schreef: Vanwege onderstaande waarschuwing op zijn website, heb ik het nog niet durven proberen. Maar ervaringen van mensen die wel durven, zijn welkom. :oops:
Let wel: hoe veilig dit alles is, is nog onduidelijk…
Ik wel en ik gebruik het al enige tijd voor alle am. websites met deze beperking.
Meestal is de verbinding niet snel genoeg voor streaming video maar radio gaat wel goed
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Bij hotspotshield heb je trouwens ook een datalimiet van 5gb. Daar zit je vrij snel aan als je video gaat streamen :)

Er zijn wel bedrijven die Amerikaanse VPN verbindingen aanbieden voor een maandbedrag. Deze servers zijn daardoor ook snel en geschikt voor streaming video :)
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

6foot6 schreef:Ik wel en ik gebruik het al enige tijd voor alle am. websites met deze beperking.
Meestal is de verbinding niet snel genoeg voor streaming video maar radio gaat wel goed
Ik had al zo'n vermoeden dat zo'n verbinding niet snel genoeg zou zijn voor streaming video. De verbinding loopt dan immers via een proxy-server en dat vertraagt de boel doorgaans behoorlijk.

Ron (in Seattle, WA)
www.dutchoutpost.us
Ron (in Seattle, WA)

=======
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

De 5 Gb beperking had ik nog niet opgemerkt, als ik het echt wil zien sla ik de stream eerst op.
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

6foot6 schreef:De 5 Gb beperking had ik nog niet opgemerkt, als ik het echt wil zien sla ik de stream eerst op.
Hoe sla je de videostream op? Ik ben al een tijdje op zoek naar een manier om streaming video als MPEG of zo "op te nemen". Heb je nog gouwe tips?

Ron (in Seattle, WA)
www.dutchoutpost.us
Ron (in Seattle, WA)

=======
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Ik gebruik firefox en een plugin met de naam downloadhelper.
Het bestand wordt opgeslagen met de extensie .flv en kan weer worden afgespeeld met de de wimpy flv player.

Ik kan het bestand ook bewerken met "Inter video win DVD maker" en zo van het bestand een DVD maken.
edit: helaas niet correct ,DVD maken lukt nog niet
edit2: na downloaden met http://www.vdownloader.es/ kan dat wel
Laatst gewijzigd door 6foot6 op 17 okt 2008, 15:35, 4 keer totaal gewijzigd.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Dit komt uit m'n bericht van 20 juni j.l.:

· Hoe je tegen betaling bij http://www.vpngates.com je Nederlandse ip-adres kunt laten veranderen door een Amerikaans computerades, waardoor je bijv. toegang kunt krijgen tot honderden tv-series ( http://www.hulu.com )

Ik heb het zelf trouwens (nog) niet geprobeerd.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer