Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Boeken Amerikaanse Revolutie
Boeken Amerikaanse Revolutie
Ik zou graag wat meer weten over de Amerikaanse Revolutie. Zijn er boeken die jullie mij zouden aanraden om te lezen (of juist niet)? Het hoeven niet perse nederlandstalige boeken te zijn (engels mag ook) als ze maar goed geschreven zijn.
En zijn er ook fictieboeken over de Amerikaanse Revolutie die leuk zijn om lezen?
Alvast bedankt.
En zijn er ook fictieboeken over de Amerikaanse Revolutie die leuk zijn om lezen?
Alvast bedankt.
1776 van David McCullough topt hier al een poosje de bestseller lijsten.
Zoek op amazon en je komt wel een paar recencies tegen.
Of het boek goed geschreven is kan ik niet beoordelen want ik heb het nog niet gelezen.
Dezelfde schrijver heeft veel meer boeken geschreven over personen die een belangrijke rol speelden na de revolutionaire oorlog.
Zoek op amazon en je komt wel een paar recencies tegen.
Of het boek goed geschreven is kan ik niet beoordelen want ik heb het nog niet gelezen.
Dezelfde schrijver heeft veel meer boeken geschreven over personen die een belangrijke rol speelden na de revolutionaire oorlog.
Was that for us?
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Grappig, dat je hem noemt. Een vriend van ons heet David McCullough (maar is niet de schrijver
) en iedere keer als ik in Borders of Barnes and Noble ben, zie ik boeken geschreven door hem vooraan staan. Ik moet er toch eens een lezen!
Als je bij Amazon.com onder revolutionary war zoekt krijg je alle boeken met dat thema plus de reviews van mensen, die ze gelezen hebben. Ik vind die site super handig!
Als je bij Amazon.com onder revolutionary war zoekt krijg je alle boeken met dat thema plus de reviews van mensen, die ze gelezen hebben. Ik vind die site super handig!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2963 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 12 Reacties