Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rondreis door Louisiana, Mississippi, Tennessee and so on

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
SpicyInk
Amerika-newbie

Rondreis door Louisiana, Mississippi, Tennessee and so on

Bericht door SpicyInk »

Ik merk dat er weinig info te vinden is over deze staten (qua reizen dan). Ik neem aan dat we ons hier toch wel 3 weken prima gaan vermaken.
Waar ik met name benieuwd naar ben is of er in deze staten ook discount coupons zijn voor motels & hotels. En natuurlijk zijn tips over bezienswaardigheden (zowel leuke als tegenvallers) en ervaringen met hotels welkom. Alvast bedankt!
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Hallo
Het Zuid Oosten is erg onderbelicht. Maar als je wat meer info over je route geeft is het geven van informatie wat makkelijker. Als ik het zo bekijk doe je New Orleans aan en Elvis misschien ook wel? Natuurlijk zijn er in deze staten ook discount coupons voor motels & hotels je moet alleen even bij Denny’s o.i.d. binnen wippen voor een roomsaver die staan meestal in het aankomst halletje.
Harm
SpicyInk
Amerika-newbie

Bericht door SpicyInk »

Hoi Harm,

Onze route begint in New Orleans en gaat via Baton Rouge, Natchez, Vicksburg naar Memphis. Van Memphis naar Nashville en vervolgens Chattanooga, Asheville, Charlotte, Myrtle Beach, Hilton Head, Tallahassee, Panama City, Pensacola en terug naar New Orleans. Dit is wat ik zo heb uitgestippeld.
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Hallo
Dat word een leuke trip.
New Orleans spreekt voor zich, maar als je in het centrum een hotel wilt is reserveren een must. Baton Rouge wij zijn daar met een swamp tour mee geweest. Onderweg naar Natchez vaar je met een pondje de Mississippi over onderweg div. landhuizen. Vicksburg naar het Coca Cola museum.Memphis bezoek aan het graf van Elvis en natuurlijk ook Bealstreet en de sun studio. Nashville het Mekka van de country In de Grand oll Opry en shoppen in de grote mall er naast. Van Panama City,via Pensacola naar New Orleans is een aardig eind zeker als je onderweg op een van de mooie stranden wilt doorbrengen, of bij Pensacola een bezoek wilt brengen aan Fort Pickens.
Gr.
Harm
flopster
Amerika-ontdekker

Bericht door flopster »

Ik ben nog nooit in Amerika geweest, maar ik ben een gigantische Elvis fan :lol: dus ik zou zeggen... ga naar Graceland :!: :!: Ik er al heel veel goeie verhalen over gehoord, ook van niet Elvis-fans
New York is a diamond iceberg, floating in river water
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

SpicyInk schreef:Hoi Harm,

Onze route begint in New Orleans en gaat via Baton Rouge, Natchez, Vicksburg naar Memphis. Van Memphis naar Nashville en vervolgens Chattanooga, Asheville, Charlotte, Myrtle Beach, Hilton Head, Tallahassee, Panama City, Pensacola en terug naar New Orleans. Dit is wat ik zo heb uitgestippeld.
Aaah eindelijk een bezoeker naar het zuidoosten.

Nashville is echt het country walhalla, erg veel te zien en om eens naar dat grand old opera te gaan is ook geweldig, je kan daar ook verblijven, maar wel erug prijzig.
Chattanooga, je hebt lookout mountain met een zeer steile incline rail road die wel aardig is om een mooi uitzicht te hebben, het verblijf aldaar zou je kunnen doen in een wagon, er is een hotel dat wagons heeft waarin je kunt overnachten, verder een erg leuke stad
Als je via south-carolina gaat vergeet dan savannah niet, dat is een erg mooie stad met leuke bezienswaardigheden (neem de ghost tour bij nacht :shock: hehe).
Ik ben niet zo weg van Talahassee en ik neem eigenlijk aan dat je daar heen gaat omdat het "de hoofdstad van Florida is" of iets anders, want ik kan me niets herinneren dat ik mooi vond in deze stad, misschien kun je beter naar Jacksonville of vanaf Savannah dan naar panama city beach (kom je ook nog langs talahassee :) )
Verder heeft panama city beach waarschijnlijk de mooiste stranden hier aan de golf van mexico en ga even lekker swingen in "la vela" of the "spinaker".
Pensacola is ook geweldig, misschien is er wel een airshow van de red arrows wanneer je daar bent, echt een aanrader!
En van pensacola naar new orleans is 'maar' zo'n 3,5 tot 4 uurtjes, dus echt zo slecht nog niet......

Have fun in the south-east en watch out for ME!

Richard

P.S. ik zit in Dothan Alabama, ongeveer 1,5 uur rijden van panama city (beach) dus als je een mafkees ergens op een jetski in de zee ziet, kon ik het wel eens zijn :lol:
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
madam mikmak
Amerika-newbie

Re: Rondreis door Louisiana, Mississippi, Tennessee and so o

Bericht door madam mikmak »

wij gaan bijna dezelfde reis maken in juli/augustus en jij ??
dus kan ik bij jou steeds ff kijken of er nog tips zijn, ik heb er dus al een aantal opgedaan.:-)
en ik ben ook wel benieuwd naar die coupons,wij zijn al naar florida geweest en daar hadden ze ze genoeg,maar in de regio van california en omstreken was het minder.
groetjes ellen
amerika is verslavend en super !!
SpicyInk
Amerika-newbie

reisverslag rondreis Louisiana Mississippi Tennessee etc

Bericht door SpicyInk »

Hallo Allemaal,
Inmiddels zijn wij terug van 3 weken rondreizen en ons reisverslag en foto's zijn te lezen op http://www.thelosen.com. Ook hebben we een pagina met algemene USA tips toegevoegd. Groetjes
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer