Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Leuke betaalbare hostels: Tips???
-
Jasper1979
- Amerika-ontdekker
Leuke betaalbare hostels: Tips???
Heeft iemand tips voor leuke betaalbare hostels in / nabij de onderstaande steden / gebieden:
- Boston
- Washington
- Philadelphia
- Finger Lakes
En hoe zit het met parkeergelegenheid bij de hostels? En de bereikbaarheid van de stad zelf?
Iemand tips? Alvast bedankt!
- Boston
- Washington
- Philadelphia
- Finger Lakes
En hoe zit het met parkeergelegenheid bij de hostels? En de bereikbaarheid van de stad zelf?
Iemand tips? Alvast bedankt!
- Lena
- Amerika-ontdekker
Re: Leuke betaalbare hostels: Tips???
Hoi,
Kijk eens op Hostelbookers.com
Ik heb toen ik in DC was in het HI Hostel geslapen en dat beviel prima! Wat betreft parkeren weet ik niet, maar de metro is maar een paar minuten lopen. En ik weet dat er in Boston niet zo heel veel hostels zijn, dus daar zou ik wel snel bij zijn als ik jou was. (Ik moest al uitwijken naar een B&B (iets duurder, maar was wel geweldig).
Succes.
Groeten!
Ik heb toen ik in DC was in het HI Hostel geslapen en dat beviel prima! Wat betreft parkeren weet ik niet, maar de metro is maar een paar minuten lopen. En ik weet dat er in Boston niet zo heel veel hostels zijn, dus daar zou ik wel snel bij zijn als ik jou was. (Ik moest al uitwijken naar een B&B (iets duurder, maar was wel geweldig).
Succes.
Groeten!
A time and place for wonder
-
Jasper1979
- Amerika-ontdekker
Wilde ik inderdaad al doen op die site kijken, maar ik denk als iemand tips heeft kunnen we daar altijd even kijken natuurlijk! Wij hebben alleen wel een auto gehuurd. Is dus wel handig als je de auto kwijt kan bij het hotel / hostel / B&B zodat je met het openbaar vervoer de stad in kan gaan. Anders ben je weer zoveel kwijt aan parkeergeld volgens mij.Lena schreef:Hoi,
Succes.
Groeten!
-
Continuum
- Amerika-ontdekker
In DC heb ik gezeten in Hilltop Hostel, het is er niet super schoon, maar dicht bij een metro (Takoma, nog geen minuut lopen) en het was er vooral gezellig. Ik was een beetje ziek na de vlucht en elke keer als ik terug kwam vroegen ze of het al beter ging en gaven me tips waar je eventueel heen kon. Het is eigenlijk een groot huis... Er is gratis internet en 7/11 met pinautomaat aan de overkant.
Het enige was dat het niet zo'n goede buurt bleek te zijn, maar dat heb ik niet veel van gemerkt....
Edit: zelf ga ik mss een nachtje overnachten in Apple hostel in Philly over een weekje, als het door gaat en goed bevalt hoor je het...
Het enige was dat het niet zo'n goede buurt bleek te zijn, maar dat heb ik niet veel van gemerkt....
Edit: zelf ga ik mss een nachtje overnachten in Apple hostel in Philly over een weekje, als het door gaat en goed bevalt hoor je het...
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
wij zijn in maart ook in hilltop hostel verbleven. ideale verbinding met washinton dc, maar om te parkeren moet je het hoekje om de betaalparking op. maar daar weet ik de prijs niet meer van. reken toch maar zo'n 25$ per dag.
het hostel zelf was very basic en lawaaierig, maar deed wel warm aan. en het was betaalbaar.
het hostel zelf was very basic en lawaaierig, maar deed wel warm aan. en het was betaalbaar.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 20 Reacties
- 3217 Weergaves
-
Laatste bericht door RogierS
-
- 15 Reacties