Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wandelingen in Zion

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
buur
Amerikakenner

Re: Wandelingen in Zion

Bericht door buur »

Doockles schreef:Waar begint deze wandeling eigenlijk?
Bij 37° 12' 48'' N, 112° 56' 27'' W

Google-Map:
http://maps.google.de/maps?f=q&hl=de&ge ... iwloc=addr
Groetjes, Thomas.
jokeboke
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door jokeboke »

LeenG schreef:hallo,

ik was ook aan het kijken om Angel's landing te doen maar mijn vriend heeft hoogtevrees. Van wat ik op de foto's zie, is deze hike dan niet echt aan te raden?
Enkel het laatste stuk (vanaf Scouts Lookout) is eng voor mensen met hoogtevrees, maar de wandeling is echter ook de moeite zonder dit stuk te wandelen. Wij zijn ook niet helemaal tot boven geweest (ik wel iets verder dan Scouts lookout, waar mijn vriendin is blijven wachten), maar vonden de wandeling meer dan de moeite waard!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

LeenG schreef:hallo,

ik was ook aan het kijken om Angel's landing te doen maar mijn vriend heeft hoogtevrees. Van wat ik op de foto's zie, is deze hike dan niet echt aan te raden?
Als je vriend echt hoogtevrees heeft, zou ik het zeker niet doen. De hike is fantastisch maar gaat ook langs smalle paadjes en afgronden. Het laatste is in elk geval helemaal niet te doen voor iemand met hoogtevrees.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Naitsirhc
Amerikafan

Bericht door Naitsirhc »

Wij hebben Angels Landing gisteren ook gedaan. Hij was geweldig.....Het was een beetje warm, maar als je genoeg water bij je hebt, is hij wel te doen. Als je in de buurt bent, moet je hem zeker doen.

Kijk anders eens op onze website: http://www.kipfjensgoesusa.de

onder de link reisverslag en dan bij 1 oktober. Je mag natuurlijk ook de hele site lezen.... :mrgreen: :mrgreen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer