ik was ook aan het kijken om Angel's landing te doen maar mijn vriend heeft hoogtevrees. Van wat ik op de foto's zie, is deze hike dan niet echt aan te raden?
Enkel het laatste stuk (vanaf Scouts Lookout) is eng voor mensen met hoogtevrees, maar de wandeling is echter ook de moeite zonder dit stuk te wandelen. Wij zijn ook niet helemaal tot boven geweest (ik wel iets verder dan Scouts lookout, waar mijn vriendin is blijven wachten), maar vonden de wandeling meer dan de moeite waard!
ik was ook aan het kijken om Angel's landing te doen maar mijn vriend heeft hoogtevrees. Van wat ik op de foto's zie, is deze hike dan niet echt aan te raden?
Als je vriend echt hoogtevrees heeft, zou ik het zeker niet doen. De hike is fantastisch maar gaat ook langs smalle paadjes en afgronden. Het laatste is in elk geval helemaal niet te doen voor iemand met hoogtevrees.
Wij hebben Angels Landing gisteren ook gedaan. Hij was geweldig.....Het was een beetje warm, maar als je genoeg water bij je hebt, is hij wel te doen. Als je in de buurt bent, moet je hem zeker doen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.