Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Trein van Virginia-Beach naar Washington?
- butterfly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Trein van Virginia-Beach naar Washington?
Kan iemand mij misschien vertellen of er ook een trein rijdt tussen Virginia-Beach en Washington(vluchthaven Dulles)? Wij gaan in April/Mei naar Florida, en van daaruit rijden we met mijn schoonouders in hun auto naar Virginia-Beach. We vertrekken echter met het vliegtuig vanaf Washington-Dulles als we naar huis gaan. Een binnenlandse vlucht komt neer op 1000 dollar met z'n vieren, en dan moeten we ook nog overstappen in New York. Als we een auto huren in Virginia Beach moeten we dropp off kosten betalen als we hiermee naar Washington rijden.
Andere mogelijkheden zijn dus om vanaf Florida langs Washington te rijden om daar de huurauto op te halen, of met de trein van Virginia-Beach naar Washington, maar ik heb dus geen flauw idee of dat kan.
Groetjes, Ilse
Andere mogelijkheden zijn dus om vanaf Florida langs Washington te rijden om daar de huurauto op te halen, of met de trein van Virginia-Beach naar Washington, maar ik heb dus geen flauw idee of dat kan.
Groetjes, Ilse
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Re: Trein van Virginia-Beach naar Washington?
Helaas, nee, dat kan niet. Er is zelfs geen trein van Washington Dulles naar Washington DC, al wordt daar hard voor gelobbyed. De optie van eerst huurauto ophalen is dus de goedkoopste.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- butterfly
- Amerika-expert
Bedankt voor je info Petra! Dan moet het inderdaad een huurauto worden en in Washington ophalen, of even gaan kijken wat de drop off kosten zullen zijn. ( we hebben nog even de tijd om te beslissen gelukkig
)
Groeten, Ilse
Groeten, Ilse
-
Sylvia
- Amerika-ontdekker
Er gaat wel een bus van Virginia Beach naar DC (Union Station), misshien is dat een optie? Het is wel een lange zit, maar waarschijnlijk goedkoper. Kijk op www.greyhound.com
Succes!
Succes!
- Color01
- Amerika-expert
Je kunt een Taxi pakken naar Newport News .. want De Amtrak gaat van Newport News naar Washington DC ..
- butterfly
- Amerika-expert
Meteen even op de site van greyhound gekeken. Kost met z'n vieren usd 258,80 maar hij gaat niet naar dulles, dus waarschijnlijk moet ik dan vanuit washington dc evengoed een taxi nemen naar het vliegveld. Ik moet nog even kijken op hoeveel de drop off kosten neer zouden komen, maar als ik die taxi erbij reken denk ik dat ik met een huurauto nog goedkoper uitben, of reken ik dan verkeerd?
Waar ligt newport news? En gaat de Amtrak naar dulles, of moet ik dan nog vervoer regelen van washington dc naar Dulles? (Als newport niet te ver ligt worden we daar vast wel heengebracht hoor)
bedankt voor de suggesties in ieder geval.
Groeten, Ilse
Waar ligt newport news? En gaat de Amtrak naar dulles, of moet ik dan nog vervoer regelen van washington dc naar Dulles? (Als newport niet te ver ligt worden we daar vast wel heengebracht hoor)
bedankt voor de suggesties in ieder geval.
Groeten, Ilse
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Newport News ligt op een drie kwartier rijden van Virginia Beach. En nee, er is helemaal geen trein naar Dulles. Mijn ervaring met Greyhound vanuit Washington was trouwens zeer matig: eng station (hoewel dat overdag niet zoveel uitmaakt, maar toch), vieze bus en stoppen op de gekste plekken. Maar ja, dat was naar Philadelphia en al een aantal jaren geleden.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- butterfly
- Amerika-expert
Petra, ik zag ook dat ik dan om 6.45 op moet stappen en het duurt 7 uur dus 13.45 ben ik dan in Washington. Ons vliegtuig gaat om 16.45, dus dat wordt dan nog zeer krap ook. Ik hou het gewoon op een huurauto, misschien iets duurder maar wel zo comfortabel. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat drop off kosten ca 150 euro zijn(bij 200-500 mijl, meer is het toch niet?), autohuur voor een dag is maximaal 50 euro, dus 200 totaal. Dit is goedkoper dan met de bus, én sneller,én comfortabeler ( van deur tot deur en geen gesleep met bagage) Of we gaan via washington en betalen 250 euro voor die 5 dagen en dan hebben we daar ook elke dag een auto.( dit alles uit de prijzenbijlage van vorig jaar, dus misschien is alles een beetje duurder maar dan nog...)
Ik ben er denk ik dus wel uit wat we willen doen.
Maar toch bedankt allemaal!
Groeten, Ilse
Ik ben er denk ik dus wel uit wat we willen doen.
Maar toch bedankt allemaal!
Groeten, Ilse
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2056 Weergaves
-
Laatste bericht door hemmie