Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Ko-Mar: San Francisco v.v. (rondreis)
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Reis Ko-Mar: San Francisco v.v. (rondreis)
Volgend jaar gaat het er dan eindelijk van komen. We hebben de volgende rondreis in gedachte en wel met een camper. Omdat we beide nog nooit in Amerika geweest zijn, zijn we erg gelukkig met jullie tips, aanvullingen en opmerkingen.
3-okt amsterdam Los angeles
4-okt Los Angeles Los angeles
5-okt Los Angeles San Diego
6-okt San Diego San Diego
7-okt San Diego San Diego
8-okt San Diego Blythe
9-okt Blythe Phoenix
10-okt Phoenix Sedona
11-okt Sedona Grand Canyon
12-okt Grand Canyon Grand Canyon
13-okt Grand Canyon Page
14-okt Page Page
15-okt Page Monument Valley
16-okt Monument valley Arches
17-okt Arches Capitol Reef
18-okt Capitol Reef Bryce
19-okt Bryce bryce
20-okt Bryce Zion
21-okt Zion Las Vegas
22-okt Las Vegas Las Vegas
23-okt Las Vegas Death Valley
24-okt Death Valley Yosemite
25-okt Yosemite Yosemite
26-okt Yosemite San fransisco
27-okt San Francisco San fransisco
28-okt San Francisco San fransisco
29-okt San Francisco San Simeon
30-okt San Simeon Los angeles
31-okt Los Angeles Los angeles
1-nov Los Angeles Amsterdam
3-okt amsterdam Los angeles
4-okt Los Angeles Los angeles
5-okt Los Angeles San Diego
6-okt San Diego San Diego
7-okt San Diego San Diego
8-okt San Diego Blythe
9-okt Blythe Phoenix
10-okt Phoenix Sedona
11-okt Sedona Grand Canyon
12-okt Grand Canyon Grand Canyon
13-okt Grand Canyon Page
14-okt Page Page
15-okt Page Monument Valley
16-okt Monument valley Arches
17-okt Arches Capitol Reef
18-okt Capitol Reef Bryce
19-okt Bryce bryce
20-okt Bryce Zion
21-okt Zion Las Vegas
22-okt Las Vegas Las Vegas
23-okt Las Vegas Death Valley
24-okt Death Valley Yosemite
25-okt Yosemite Yosemite
26-okt Yosemite San fransisco
27-okt San Francisco San fransisco
28-okt San Francisco San fransisco
29-okt San Francisco San Simeon
30-okt San Simeon Los angeles
31-okt Los Angeles Los angeles
1-nov Los Angeles Amsterdam
Laatst gewijzigd door Marenko op 04 feb 2009, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: onze route 2009
Snap persoonlijk niet waarom je langs Phoenix wilt. Zou Phoenix en Sedona skippen. Tenzij je er iets speciaals te zoeken hebt. Ook in Moab ben je erg kort voor de afstand die je daar voor moet afleggen. Minimaal twee dagen zou ik daar toch wel willen zijn. De rit van Death Valley naar Yosemite is erg lang, helemaal met een camper.
Het zijn wel mijn voorkeuren. Ik zou eerder een dag in Zion blijven dan in Bryce en Yosemite verdient wat mij betreft ook zeker twee hele dagen.
Je zou het zo kunnen doen:
3-okt Amsterdam - LA
4-okt LA
5-okt LA -SD
6-okt SD
7-okt SD
8-okt SD-Kingman
9-okt Kingman - GCNP (slapen in het park)
10-okt GCNP - Page
11-okt Page
12-okt Page - Monument Valley
13-okt Monument Valley - Moab
14-okt Moab
15-okt Moab
16-okt Moab - Capitol Reef
17-okt Capitol Reef - Bryce
18-okt Bryce - Zion
19-okt Zion
20-okt Zion - Las Vegas
21-okt Las - Vegas
22-okt Las Vegas - Death Valley
23-okt Death Valley - Bishop
24-okt Bishop - Yosemite
25-okt Yosemite
26-okt Yosemite
27-okt Yosemite - SF
28-okt SF
29-okt SF
30-okt SF - San Simeon
31-okt San Simeon - LA
1-nov LA - Amsterdam
Misschien heb je er iets aan.
Het zijn wel mijn voorkeuren. Ik zou eerder een dag in Zion blijven dan in Bryce en Yosemite verdient wat mij betreft ook zeker twee hele dagen.
Je zou het zo kunnen doen:
3-okt Amsterdam - LA
4-okt LA
5-okt LA -SD
6-okt SD
7-okt SD
8-okt SD-Kingman
9-okt Kingman - GCNP (slapen in het park)
10-okt GCNP - Page
11-okt Page
12-okt Page - Monument Valley
13-okt Monument Valley - Moab
14-okt Moab
15-okt Moab
16-okt Moab - Capitol Reef
17-okt Capitol Reef - Bryce
18-okt Bryce - Zion
19-okt Zion
20-okt Zion - Las Vegas
21-okt Las - Vegas
22-okt Las Vegas - Death Valley
23-okt Death Valley - Bishop
24-okt Bishop - Yosemite
25-okt Yosemite
26-okt Yosemite
27-okt Yosemite - SF
28-okt SF
29-okt SF
30-okt SF - San Simeon
31-okt San Simeon - LA
1-nov LA - Amsterdam
Misschien heb je er iets aan.
Laatst gewijzigd door Geert79 op 23 sep 2008, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben inmiddels vijf camperreizen achter de rug en ik kan absoluut helemaal meegaan in het schema van Geert, helemaal goed denk ik. Moab is zeer de moeite waard! Ik zou daar ook Phoenix en Sedona voor laten vallen.
Of San Diego, maar wij vonden dat ook wel weer een hele leuke stad én Seaworld hebben we zelfs twee keer bezocht.
Of San Diego, maar wij vonden dat ook wel weer een hele leuke stad én Seaworld hebben we zelfs twee keer bezocht.
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zit nu nog op mijn werk dus ga vanavond jou schema nog even goed bekijken Geert. Het wordt zoals gezegd de eerste keer voor ons. En dan is het best wel lastig om een goede reis uit te zoeken. We waren ons bewust dat we een paar lange rijdagen erin hebben, maar wisten niet zo goed hoe we dat het beste op konden lossen. Vandaar dat we heel graag de bevindingen horen van ervaren amerika gangers.
De extra dag Bryce was een dag die over was en we ergens kwijt moesten.
@Nieuwenoord: Sedona zit er in omdat we er foto's en zo van gezien hebben en het ons wel mooi leek
. San Diego daar wil ik gewoon heel graag naar toe, en dan met name naar de Zoo en Seaworld.
De extra dag Bryce was een dag die over was en we ergens kwijt moesten.
@Nieuwenoord: Sedona zit er in omdat we er foto's en zo van gezien hebben en het ons wel mooi leek

als het mogelijk is, zou ik op de weg van Zion naar Las Vegas even stoppen aan de Valley of Fire. Als je daar een 2-tal uur voor neemt is dat meer dan voldoende. De rotsen zijn er magnifiek en de wandelingen kort (0,5mls, 1 mls,...) dus ideaal voor onderweg
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
@ geert: dank je wel voor deze opzet, ik denk dat we er veel aan gaan hebben.
Heb ik toch nog een paar vragen. De route SD - Kingman is een lange reisdag (hadden wij trouwens ook in ons schema) is dat goed te doen met een camper? of is het echt de hele dag door pezen?
Wij hadden de laatste dag een extra dag in LA, dit omdat ik ergens gelezen heb dat op de laatste dag van oktober op Hollywood boulevard een haloween parade schijnt te zijn. Omdat we toch in die periode willen gaan, leek het ons wel iets om mee te pikken in de reis. Heeft iemand dat wel eens mee gemaakt? en is het de moeite waard? zo niet dan starten en eindigen we liever in San Fransisco.
Wij houden ook wel van wandelen en willen dat natuurlijk ook in Amerika tijdens onze rondreis (een beetje
)doen. Hoe kom ik er achter waar we welke wandelingen kunnen maken, zodat ik ook een beetje in kan plannen?
Heb ik toch nog een paar vragen. De route SD - Kingman is een lange reisdag (hadden wij trouwens ook in ons schema) is dat goed te doen met een camper? of is het echt de hele dag door pezen?
Wij hadden de laatste dag een extra dag in LA, dit omdat ik ergens gelezen heb dat op de laatste dag van oktober op Hollywood boulevard een haloween parade schijnt te zijn. Omdat we toch in die periode willen gaan, leek het ons wel iets om mee te pikken in de reis. Heeft iemand dat wel eens mee gemaakt? en is het de moeite waard? zo niet dan starten en eindigen we liever in San Fransisco.
Wij houden ook wel van wandelen en willen dat natuurlijk ook in Amerika tijdens onze rondreis (een beetje

Hallo Ko-Mar,
Afgelopen augustus hebben wij ongeveer dezelfde route gereden.
Alleen zijn we vanaf LA via Palm Springs naar Sedona gereden. Sedona is zeer zeker de moeite waard. Het is echt mooi.
Als ik je een tip mag geven probeer dan te overnachten in Prescott. Dit ligt in een bekken en is aanmerkelijk koeler dan in Sedona of Cottonwood.
De route vanaf Sedona is exact gelijk aan wat wij gedaan hebben. Neem vooral de tijd voor Moab en Arches NP.
Nog een opmerking: Je geeft niet aan welke route je wilt volgen vanaf SF naar LA. Met de camper is HW1 goed te doen, maar vanwege de vele, vele bochte is 2 dagen wel krapjes.
Veel plezier en ik ben jaloers op jullie!
Gr Ton
Afgelopen augustus hebben wij ongeveer dezelfde route gereden.
Alleen zijn we vanaf LA via Palm Springs naar Sedona gereden. Sedona is zeer zeker de moeite waard. Het is echt mooi.
Als ik je een tip mag geven probeer dan te overnachten in Prescott. Dit ligt in een bekken en is aanmerkelijk koeler dan in Sedona of Cottonwood.
De route vanaf Sedona is exact gelijk aan wat wij gedaan hebben. Neem vooral de tijd voor Moab en Arches NP.
Nog een opmerking: Je geeft niet aan welke route je wilt volgen vanaf SF naar LA. Met de camper is HW1 goed te doen, maar vanwege de vele, vele bochte is 2 dagen wel krapjes.
Veel plezier en ik ben jaloers op jullie!
Gr Ton
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bekijk de NPS-sites eens, zie http://www.nps.gov en dan /yose voor Yosemite, /zion voor Zion, /grca voor de Grand Canyon etc. Bij Plan your visit/things to do kun je informatie krijgen over de activiteiten. Of google op dayhikes en de naam van het park. Voor Yosemite heb je de geweldige site http://www.yosemitehikes.com . Ook uit reisverslagen kun je leuke tips halen.Ko-Mar schreef:Wij houden ook wel van wandelen en willen dat natuurlijk ook in Amerika tijdens onze rondreis (een beetje)doen. Hoe kom ik er achter waar we welke wandelingen kunnen maken, zodat ik ook een beetje in kan plannen?
Op dit forum is ooit eens een aanzet gegeven voor het beschrijven van wandelingen, zie hier.
Marianne
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt hier kan ik wel wat mee
Ga ik allemaal nog rustig bekijken.
Zijn wandelingen daar goed aangegeven?. Normaal halen we altijd wandelkaarten, maar goed dan zitten we ook 14 dagen in een zelfde gebied, en gebruiken we een kaart meerdere malen.
* Opmerking moderator - Marco
Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd.
Lees a.u.b. Het quoten (citeren) van andere berichten.

Zijn wandelingen daar goed aangegeven?. Normaal halen we altijd wandelkaarten, maar goed dan zitten we ook 14 dagen in een zelfde gebied, en gebruiken we een kaart meerdere malen.
* Opmerking moderator - Marco
Quote van complete, bovenstaande bericht verwijderd.
Lees a.u.b. Het quoten (citeren) van andere berichten.
-
- Amerika-ontdekker
Hoi ko-mar,
Onder deze http://www.ontdek-amerika.nl/ link staan alle Nationale Parken van zuid-west Amerika beschreven met de wereld aan wandelingen erbij. Er staan tijden en afstanden bij. Doet me goed dat jullie met dezelfde aanloopvragen worstelen als wij.
gr. Henk.
Onder deze http://www.ontdek-amerika.nl/ link staan alle Nationale Parken van zuid-west Amerika beschreven met de wereld aan wandelingen erbij. Er staan tijden en afstanden bij. Doet me goed dat jullie met dezelfde aanloopvragen worstelen als wij.
gr. Henk.
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Henk,
Wij hebben de site inmiddels ook ontdekt
Hele mooie site, zo mooi dat het er niet makkelijker op wordt. We zijn nu meer bezig met te bedenken wat we niet kunnen gaan doen, als met wat wel 
Wij hebben de site inmiddels ook ontdekt

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Je kan ook in LA starten en eindigen in SF. Zo hebben wij het dit jaar gedaan. En we hebben vanaf San Simeon de kust gedaan. Onze laatste dag in Yosemite hebben we Mariposa Grove, in het zuiden van het park, bezocht en overnacht in Oakhurst (vlak buiten het park). De dag erna zijn we via Fresno dan naar San Simeon gereden. En via Highway 1 (Kustroute) terug naar boven naar SF.
Ik zou ook meer dagen nemen in SF dan in LA. Of LA zelfs gewoon overslaan en bvb op San Diego vliegen of meteen van LA naar SD rijden. Aan 1 dag LA heb je echt niet veel.
Ik zou ook meer dagen nemen in SF dan in LA. Of LA zelfs gewoon overslaan en bvb op San Diego vliegen of meteen van LA naar SD rijden. Aan 1 dag LA heb je echt niet veel.
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
We hebben de route al weer wat omgegooid.
We starten nu in SF en beginnen gelijk de eerste rijdag met Yosemite. Dit omdat we pas 1 oktober gaan en we hopen dat we dan nog over de tiogapass kunnen. LA zitten we nu 1 dag of eigenlijk helemaal niet, alleen een dag in Santa Monica.
1-okt donderdag - amsterdam - San fransisco
2-okt vrijdag - San fransisco ? (we weten nog niet waar we op kunnen rekenen qua tijd)
3-okt zaterdag ? yosemite
4-okt zondag - yosemite
5-okt maandag - yosemite - Bishop (of daar in de buurt)
6-okt dinsdag Bishop Death valley
7-okt woensdag Death valley - Las vegas
8-okt donderdag Las vegas - Zion
9-okt vrijdag Zion - Bryce
10-okt zaterdag Bryce
11-okt zondag Bryce - Capitol reef
12-okt maandag Capitol reef - Moab
13-okt dinsdag Moab
14-okt woensdag Moab
15-okt donderdag Moab - Monument valley
16-okt vrijdag Monument Valley - Page
17-okt zaterdag Page
18-okt zondag Page - Grand Canyon
19-okt maandag Grand Canyon
20-okt dinsdag Grand Canyon - Sedona (willen we gewoon echt naar toe)
21-okt woensdag Sedona - Blythe (dit stuk tot aan San Diego denken we nog heel hard over)
22-okt donderdag Blythe - Anza-Borrego Desert State park
23-okt vrijdag Anza-Borrego Desert State park - San Diego
24-okt zaterdag San Diego
25-okt zondag San Diego - Santa Monica
26-okt maandag Santa Monica - san luis obispon (of daar ergens in de buurt)
27-okt dinsdag san luis obispo - Monterey
28-okt woensdag Monterey (deze dag is eigenlijk nog over, dus die kan makkelijk nog ergens anders worden ingepland)
29-okt donderdag Monterey - San fransisco
30-okt vrijdag San fransisco
31-okt zaterdag San fransisco
1-nov zondag San fransisco amsterdam
Dit is wel globaal de route die wel willen gaan rijden, maar hij zal vast nog wel aangepast worden. We zijn nu bezig met een dag planning te maken. Of eigenlijk aan het kijken wat er waar allemaal te zien en te doen is en daar dan een selectie uit maken. Dus veel reisverslagen lezen en sites bezoeken
We starten nu in SF en beginnen gelijk de eerste rijdag met Yosemite. Dit omdat we pas 1 oktober gaan en we hopen dat we dan nog over de tiogapass kunnen. LA zitten we nu 1 dag of eigenlijk helemaal niet, alleen een dag in Santa Monica.
1-okt donderdag - amsterdam - San fransisco
2-okt vrijdag - San fransisco ? (we weten nog niet waar we op kunnen rekenen qua tijd)
3-okt zaterdag ? yosemite
4-okt zondag - yosemite
5-okt maandag - yosemite - Bishop (of daar in de buurt)
6-okt dinsdag Bishop Death valley
7-okt woensdag Death valley - Las vegas
8-okt donderdag Las vegas - Zion
9-okt vrijdag Zion - Bryce
10-okt zaterdag Bryce
12-okt maandag Capitol reef - Moab
13-okt dinsdag Moab
14-okt woensdag Moab
15-okt donderdag Moab - Monument valley
16-okt vrijdag Monument Valley - Page
17-okt zaterdag Page
18-okt zondag Page - Grand Canyon
19-okt maandag Grand Canyon
20-okt dinsdag Grand Canyon - Sedona (willen we gewoon echt naar toe)
21-okt woensdag Sedona - Blythe (dit stuk tot aan San Diego denken we nog heel hard over)
22-okt donderdag Blythe - Anza-Borrego Desert State park
23-okt vrijdag Anza-Borrego Desert State park - San Diego
24-okt zaterdag San Diego
25-okt zondag San Diego - Santa Monica
26-okt maandag Santa Monica - san luis obispon (of daar ergens in de buurt)
27-okt dinsdag san luis obispo - Monterey
28-okt woensdag Monterey (deze dag is eigenlijk nog over, dus die kan makkelijk nog ergens anders worden ingepland)
29-okt donderdag Monterey - San fransisco
30-okt vrijdag San fransisco
31-okt zaterdag San fransisco
1-nov zondag San fransisco amsterdam
Dit is wel globaal de route die wel willen gaan rijden, maar hij zal vast nog wel aangepast worden. We zijn nu bezig met een dag planning te maken. Of eigenlijk aan het kijken wat er waar allemaal te zien en te doen is en daar dan een selectie uit maken. Dus veel reisverslagen lezen en sites bezoeken

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Zion kan je veel meer tijd aan besteden dan Bryce.Ko-Mar schreef: 8-okt donderdag Las vegas - Zion
9-okt vrijdag Zion
10-okt zaterdag Zion - Bryce
Als je zaterdag 11/10 's morgens op tijd naar Bryce vertrekt heb je die dag genoeg tijd op alle viewpoint te doen met een wandeling naar beneden en 's avonds een sunset mee te maken.
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is zo moeilijk om een eerste reis te plannen, omdat je helemaal geen idee hebt van hoe en wat. En dan kom je zoveel moois tegen dat gewoon een maand weer te kort is. Ik heb al wel gemerkt dat bij Zion al veel meer op ons lijstje staat als bij Bryce, dus zeer waarschijnlijk gooien we dat ook wel om.Zion kan je veel meer tijd aan besteden dan Bryce.
Als je zaterdag 11/10 's morgens op tijd naar Bryce vertrekt heb je die dag genoeg tijd op alle viewpoint te doen met een wandeling naar beneden en 's avonds een sunset mee te maken
Wat nu op onze route staat is datgene wat ook werkelijk willen bezoeken. De tijd die we ergens door brengen kan nog mee geschoven worden

Route ziet er nu prachtig uit.
De dag die 'over' is zou je kunnen gebruiken voor:
- Death Valley (mooi seizoen)
- Las Vegas (om eerste indrukken op te doen zijn een namiddag en nacht ook prima is mijn ervaring(meer een natuurmens))
- Capitol Reef (wanneer je de Valley Loop wil doen (met SUV))
- of Sedona (zie topics over Sedona en omgeving)
Johan
- Las Vegas (om eerste indrukken op te doen zijn een namiddag en nacht ook prima is mijn ervaring(meer een natuurmens))
Johan
-
- Amerikakenner
In Capitol Reef zou ik de 'scenic drive' aanraden, met een wandeling in Capitol Gorge. Erg fraai en je bent er ongeveer een dag zoet mee: http://www.nps.gov/care/planyourvisit/scenicdrive.htm
Je kan daar kamperen in Fruita Campground, wat ik tot nu toe een van de leukste campgrounds vind waar wij hebben gekampeerd. Ze verkopen er heerlijke ambachtelijk 'apple pie' bij de Gifford homestead (voor de zoetekouwen onder ons!
)
En het voorstel voor Valley of Fire op de route tussen Las Vegas en Zion is ook een hele goede. Dit was een verrassing voor ons, echt de moeite waard.
Je kan daar kamperen in Fruita Campground, wat ik tot nu toe een van de leukste campgrounds vind waar wij hebben gekampeerd. Ze verkopen er heerlijke ambachtelijk 'apple pie' bij de Gifford homestead (voor de zoetekouwen onder ons!

En het voorstel voor Valley of Fire op de route tussen Las Vegas en Zion is ook een hele goede. Dit was een verrassing voor ons, echt de moeite waard.
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Johan, de extra dag laten we nog even voor wat hij is, misschien wel tot aan de reis zelf voor als bijvoorbeeld de tioga pas weer erg vroeg dicht gaat.johan1973 schreef:Route ziet er nu prachtig uit.
Johan
Las Vegas hebben we juist de dag in geschrapt, tja ook wij zijn meer natuurmensen dan stads mensen, maar ik wil het wel gezien hebben

Bij sedona hebben we al heel wat to do's staan, Lijkt me erg mooi.
Fruita Campground staat op onze planning als campgroundIn Capitol Reef zou ik de 'scenic drive' aanraden, met een wandeling in Capitol Gorge. Erg fraai en je bent er ongeveer een dag zoet mee: http://www.nps.gov/care/planyourvisit/scenicdrive.htm
Je kan daar kamperen in Fruita Campground, wat ik tot nu toe een van de leukste campgrounds vind waar wij hebben gekampeerd. Ze verkopen er heerlijke ambachtelijk 'apple pie' bij de Gifford homestead (voor de zoetekouwen onder ons! )
En ook Valley of Fire staat op onze to do list.
Je tip over Capitol reef gaat op ons lijstje

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Als je een natuurmens bent dan zou ik een dag langer in Yosemite plannen. Want nu heb je ongeveer 1,5 dag en dat is aan de korte kant.
Die volledige dag Bryce zou ik ook omzetten in een volledige dag Zion. Sedona is ook zeker de moeite.
Valley of Fire SP is inderdaad zeer de moeite. Ik weet niet of jullie ook van plan zijn om de Hoover Dam te doen maar je kan ook in Page naar de Glen Canyon Dam. Dat is ook een grote dam en daar is de rondleiding (je ziet er ook de turbines) en parking gratis terwijl je daarvoor bij de Hoover Dam dik moet betalen.
In San Simeon (kust) is er ook nog Hearst Castle. Dat vonden wij dat een goede afwisseling tussen alle natuur die we tot dan toe gezien hadden. Dit is een villa van de rijke mediamagnaat van begin vorige eeuw, William Hearst. Echt een prachtig complex. Over the top maar prachtig.
Die volledige dag Bryce zou ik ook omzetten in een volledige dag Zion. Sedona is ook zeker de moeite.
Valley of Fire SP is inderdaad zeer de moeite. Ik weet niet of jullie ook van plan zijn om de Hoover Dam te doen maar je kan ook in Page naar de Glen Canyon Dam. Dat is ook een grote dam en daar is de rondleiding (je ziet er ook de turbines) en parking gratis terwijl je daarvoor bij de Hoover Dam dik moet betalen.
In San Simeon (kust) is er ook nog Hearst Castle. Dat vonden wij dat een goede afwisseling tussen alle natuur die we tot dan toe gezien hadden. Dit is een villa van de rijke mediamagnaat van begin vorige eeuw, William Hearst. Echt een prachtig complex. Over the top maar prachtig.
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
Florida 2015
The Deep South 2017
Hoi, Ko-Mar,
Ik heb nog niets gelezen over een bezoek aan Antelope Canyon.
Als je toch een dag in Page hebt zou ik dat zeker doen.
Je hebt hier ongeveer een 2 uur voor nodig,
Gr Ton.
Ik heb nog niets gelezen over een bezoek aan Antelope Canyon.
Als je toch een dag in Page hebt zou ik dat zeker doen.
Je hebt hier ongeveer een 2 uur voor nodig,
Gr Ton.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 3662 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne