Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Pim1 stelt zich voor
Pim1 stelt zich voor
Beste mensen,
Ik wil jullie nu al danken voor de hoeveelheid nuttige info die ik aantrof op deze site. De eerste en laatste keer dat ik er was, was in 1997. Er dus wel het een en ander veranderd. Ik vertrek snel naar San Francisco en ben op zoek naar info.
Ik wil jullie nu al danken voor de hoeveelheid nuttige info die ik aantrof op deze site. De eerste en laatste keer dat ik er was, was in 1997. Er dus wel het een en ander veranderd. Ik vertrek snel naar San Francisco en ben op zoek naar info.
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Pim1 stelt zich voor
welkom op het forum :dance:
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hoi Pim,
Van harte :welcome: op dit zeer informatieve forum.
Als ik het zo even vlug bekijk ben jij lid # 5.000 en help jij door jezelf op te geven dit forum aan eennieuwe mijlpaal.
Van harte :welcome: op dit zeer informatieve forum.
Als ik het zo even vlug bekijk ben jij lid # 5.000 en help jij door jezelf op te geven dit forum aan eennieuwe mijlpaal.
Woehoe.... wat een geluk. Gefeliciteerd met jullie mijlpaal. Wat win ik nu? 
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dat is aan Dennis (de webeigenaar) om daar wat over te zeggen. 
Ik gok dat er vast wel een gratis lidmaatschap voor een jaar in zit... 
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Welkom op het forum!
Groetjes van Marloes
Misschien mag je wel gratis naar de meeting op 1 november. Stamppot genoeg
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
:hilarious:VanRoyal schreef:Ik gok dat er vast wel een gratis lidmaatschap voor een jaar in zit...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Welkom hier op het forum.
Leuk dat je weer naar San Francisco gaat, ik was er voor het eerst in '78 en daarna pas weer in '94 en vorig jaar voor het laatst. En er zal veel veranderd zijn, maar je herkent het hoor
Zo herinnerde ik me Wisherman's Wharf heel goed en voor m'n gevoel is dat gewoon hetzelfde gebleven. Het was heel apart om waar jezelf als kind geweest bent, nu met eigen kinderen te lopen. Heerlijke stad, veel plezier daar!
Oja, heel leuk om te doen: een fiets huren en over de Golden Gate fietsen.
Leuk dat je weer naar San Francisco gaat, ik was er voor het eerst in '78 en daarna pas weer in '94 en vorig jaar voor het laatst. En er zal veel veranderd zijn, maar je herkent het hoor
Oja, heel leuk om te doen: een fiets huren en over de Golden Gate fietsen.