Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Digitale fotocamera kopen?
Digitale fotocamera kopen?
Ik vertrek binnen 2 weken naar de US, maar ik zou nog een nieuwe digitale fotocamera willen kopen.
Koop ik deze nu het beste nog in België of in de US?
Waar zijn de prijzen het voordeligst?
Alvast bedankt.
Bjorn
Koop ik deze nu het beste nog in België of in de US?
Waar zijn de prijzen het voordeligst?
Alvast bedankt.
Bjorn
-
Gast
Naar mijn weten zijn de camera's niet echt super duurder in Nederland/België dan in Amerika. Anders moet je even op http://www.walmart.com kijken voor de prijzen
Wel rekening houden met evt. importbelastingen, weet hier niet de details van. Maar boven een bepaalde prijs / waarde moet je inportheffing betalen als je niet kunt bewijzen dat je het artikel al had toen je wegging naar Amerika. Ofzoiets.
Mack
Mack
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mijn man gaat regelmatig naar Amerika, en hij heeft begin dit jaar een Canon PowerShot S500 meegebracht van ginder. Het scheelde toch een stuk in prijs.
Om de batterij op te laden hebben we wel zo'n transfo-stekker nodig in België, maar da's geen probleem, die kan je zelfs in de Blokker kopen!
Om de batterij op te laden hebben we wel zo'n transfo-stekker nodig in België, maar da's geen probleem, die kan je zelfs in de Blokker kopen!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
Aspara
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Die transfostekkers heb ik gekocht in Mediamarkt, ik dacht voor 2,00 euro.
Je zal alleszins in verhouding minder betalen in Amerika, gezien de dollar laag staat... Maar inderdaag rekening houden met mogelijke importkosten.
Ik heb de mijne al
Je zal alleszins in verhouding minder betalen in Amerika, gezien de dollar laag staat... Maar inderdaag rekening houden met mogelijke importkosten.
Ik heb de mijne al
A journey of a thousand miles begins with the first step...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 8684 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 4 Reacties