Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vertrek in de vroege uurtjes

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Jonne
Amerika-ontdekker

Vertrek in de vroege uurtjes

Bericht door Jonne »

Onze terugvlucht vanuit San Francisco Int. vertrekt al om 8.30 am. Dus normaal gezien minstens 2 tot 3 uur vooraf aanwezig zijn. Met als gevolg in het stadshotel (Fisherman's Wharf) heel vroeg uitchecken. Wat is nu het beste ? De avond voordien doorbrengen in een airport hotel en dan 's morgens met de shuttle naar de luchthaven.
Probleem stelt zich met de bagage die je tijdelijk moet kwijtraken vermits je in het ene hotel (Fisherman's Wharf) 's morgensvroeg uitcheckt en in het airporthotel pasin de late namiddag kan inchecken.
We willen die dag dan nog gebruiken om San Francisco verder te exploreren.

Onze wagen gaan we inleveren als we in San Francisco aankomen ! (gezien parkeerkosten-moeilijk rijden in de stad enz).

Hoe lossen jullie dat op ??? :idea:

Dank.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: Vertrek in de vroege uurtjes

Bericht door Harry »

Gewoon de auto niet inleveren voordat je vertrekt is de meest logische en simpele oplossing, het rijden in San francisco is alleen maar leuk :D , aan het eind van je vakantie ben je aan de auto gewend, dus dat zal echt geen probleem meer zijn, dan kun je ook de laatste nacht gewoon in je hotel blijven in de stad, en de dag van vertrek vroeg naar de luchthaven gaan, auto inleveren en inchecken voor je vlucht.
Soms kunnen dingen echt heel simpel zijn.

Harry
Jonne
Amerika-ontdekker

Bericht door Jonne »

Simpel wel maar toch prijselijk, wagen enkele dagen langer huren, parkeerkosten zijn enorm hoog in S.F., dus je betaalt voor je comfort.

Toch bedankt.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Als je het dan wat goedkoper wilt doen kun je bv. het Town House motel in San Francisco nemen, goedkoop en gratis parkeren, dan heb je alleen nog maar de extra kosten van een paar dagen autohuur, dat valt qua kosten nog wel te overzien.

Harry
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Dan een taxi bellen of (wat ik in SF heb gedaan, weliswaar bij aankomst) met supershuttle (.com)...

De meeste hotels hebben wel 24-uurs receptie, dus uitchecken om 4:30 uur (ruim gerekend) zal geen probleem zijn...
Bij een luchthaven slapen heeft dan weer als voordeel dat je een half uur later je bed uit kan.. Je moet alsnog een stukje reizen naar het vliegveld en op tijd op het vliegveld zijn..

Vliegen jullie rechtstreeks van SF naar Brussel/Amsterdam?
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Wij logeerden in SF ook in de buurt van Fishermans Wharf (Holliday Inn Express) en hadden ook een vlucht terug om 8u30. Wij hebben onze auto ingeleverd om inderdaad de parkeerkosten te vermijden (37$ per nacht telt door als je er 3 nachten bent).

We hebben toen aan de balie in ons hotel gevraagd wat de mogelijkheden waren om naar de luchthaven te gaan. Zij hebben toen voor ons een taxibusje geregeld dat ons (samen met nog andere mensen) afzette op de luchthaven. Dit werd zonder enig probleem geregeld door de mensen van het hotel. Ik denk dat ze die vraag wel meermaals kregen ;-). We hadden redelijk wat tijd ingecalculeerd, maar waren natuurlijk veel te vroeg op de luchthaven :D De rit zelf duurde bij ons maar 20min, maar we vertrokken wel op een zondag. Ik weet dus niet hoe het in de week is.

Het uitchecken zo vroeg was ook geen probleem. Ik denk wel dat ze in zo'n stad als SF gewoon zijn dat mensen op vroege momenten uitchecken om hun vlucht te halen.
Baia
Amerikakenner
Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
Contacteer:

Bericht door Baia »

Wij hadden net hetzelfde voor. Terugvlucht uit SF om 8u en auto al enkele dagen voordien ingeleverd. Wij hebben de avond voordien gewoon aan de receptie gezegd dat we een taxi wilde om 5u. Volgende ochtend stond hij netjes klaar. Prijs was ongeveer 40 Euro vanaf Fisherman's Wharf.
Afbeelding

* Fingers al lang niet meer crossed for DV2010 ! *
** Fingers al lang niet meer crossed for DV2011 ! **
*** Fingers al lang niet meer crossed for DV2012 ! ***
alje
Amerikafan

Bericht door alje »

Als je naar een Airport hotel wilt kun je eigenlijk altijd je bagage in het hotel achterlaten na het uitchecken en de spullen dan aan het eind van de middag ophalen. Er is altijd wel een of andere plek beschikbaar. Overigens is taxi of -busje 's morgens vroeg misschien wat duurder, maar verreweg het handigst,
groet Alje
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Hotel boeken met gratis parkeergelegenheid. Zijn er zat van. En dan 's-ochtens gewoon vroeg op pad. Het is dan niet druk dus je bent vrij vlot op het vliegveld.

Wij wilden ook aanvankelijk de auto al weg doen voor SF maar zijn blij dat we dat niet gedaan hebben.
Rijden in SF is niet moeilijk. Zelden in een grote stad geweest waar je zo snel zo makkelijk de weg vond. Je wilt Lombard Street en de Golden Gate toch gereden hebben?
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Matrox schreef:Je wilt Lombard Street en de Golden Gate toch gereden hebben?
Lombard met de auto is een aanrader..
Fietsen over de Golden Gate vind ik leuker!! :D
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
Miza
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Miza »

:offtopic: En wat vind je van fietsen over Lombard Street. Dat was pas kicken :D :D (naar beneden dan).
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Miza schreef::offtopic: En wat vind je van fietsen over Lombard Street. Dat was pas kicken :D :D (naar beneden dan).
Shit (PML), waarom heb ik daar zelf nou niet aan gedacht. We hadden fietsen notabene!!!
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik zou lekker de auto houden,die 2 of 3 dagen huur zal je de kop (hopelijk) niet kosten,en als je een hotel zoekt met gratis parkeren,heb je die extra kosten ook niet.

Ik ben zelf een groot fan van http://www.sftownhousemotel.com/thhome.shtml

Gratis parkeren,goedkoop,continental breakfast,en eigenlijk kan je hier vandaan veel lopend doen.

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken,maar zonder auto in SF vind ik toch wel erg lastig.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer