Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Beer aangereden
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Beer aangereden
Dat komt dan goed uit, over 5 weken zitten we in het Finger Lake gebied, voor de tweede keer in 2004 hebben we er ook al eens rondgekeken.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Over wasberen gesproken, net was ik aan het lunchen met een Nederlandse vriendin, die hier vlakbij woont. Hun townhouse ligt aan de rand van een reep bos en ze heeft al regelmatig wasberen op haar deck gehad. Maar gisteravond zijn ze zich lam geschrokken. Ze hoorden allerlei kabaal in de keuken en dachten, dat hun poes raar aan het doen was. Het bleek echter een wasbeer te zijn, die met zijn neus in hun vuilnisbak zat. Op het deck zaten nog drie kleine wasberen te wachten!Ruud993 schreef:Wasberen zijn inderdaad een plaag hier. Annemiek heeft een leuk filmpje van een wasbeer op haar website staan. Ze zijn echt ontzettend brutaal en ivm hondsdolheid ook redelijk gevaarlijk want ze willen nog wel eens bijten.
Het hele verhaal kun jehierop haar blog lezen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Ruud993
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Dat heb je dan goed gepland want de herfst is echt de mooiste tijd hier en zeker niet alleen vanwege de wijn. Dit is wel ook de tijd dat de herten weer heel aktief worden dus rij voorzichtigRob schreef:Dat komt dan goed uit, over 5 weken zitten we in het Finger Lake gebied, voor de tweede keer in 2004 hebben we er ook al eens rondgekeken.
ps. De Adirondacks en met name Lake Placid zijn ook schitterend in de herfst. Ik durf niet meer want daar zitten elanden en als ik een beer kan raken.....
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Zit ook in de planning http://www.robenannie.nl/route.html zal dus helemaal goed komenps. De Adirondacks en met name Lake Placid zijn ook schitterend in de herfst.
Goh wat zal dat een klap gegeven hebben! Inderdaad ontzettend jammer van zo'n mooi beest en dat bewijst maar weer eens; ook al zie je ze niet, ze zijn er wel degelijk!
Wij hadden afgelopen mei inderdaad gehoopt ook wat beren in die buurt te zien, maar helaas......
Wij hadden afgelopen mei inderdaad gehoopt ook wat beren in die buurt te zien, maar helaas......
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
-
FlipjeBTiel
- Amerika-expert
Toen ik nog in Frankrijk woonde, werd mij verteld dat je herten alleen ongestraft dood mocht rijden in het jachtseizoen.kastelke schreef:Want als je een Belgie een hert dood rijdt, dan ben je wel strafbaar
Gr., Flipje
- Ruud993
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
monster schreef:Goh wat zal dat een klap gegeven hebben! Inderdaad ontzettend jammer van zo'n mooi beest en dat bewijst maar weer eens; ook al zie je ze niet, ze zijn er wel degelijk!
Ik zie dat jullie heel dicht in de buurt zijn geweest in mei. Wij wonen nu in de buurt van de Bluffs bij Sodus Bay. We zijn regelmatig te vinden in deze baai met ons bootje. Klopt, er zit veel meer wild dan je zou verwachten. Coyote's (prairiewolven) bijvoorbeeld zijn hier ook niet zeldzaam maar ze laten zich niet snel zien (wel horen).