Na dit jaar lekker 3 weken in Frankrjik rondgedoold te hebben, kriebelt het toch wel weer heel erg om volgend jaar richting de USA te gaan. Vorig jaar hebben we het klassieke rondje westkust gedaan en nu zouden we graag een rondje Noordwest willen maken.
Omdat we Las Vegas en San Francisco erg leuk vonden willen we daar eigenlijk wel nog een keer een bezoek aan brengen.
Maar uiteraard willen we ook naar Yellowstone en misschien zelfs een stukje Canada
Waarschijnlijk gaan we een week of 3 rondtrekken.
Mijn vraag is nu: is dat mogelijk in dat tijdsbestek of ligt Las Vegas bijv. wel erg ver uit de route als je ook nog helemaal omhoog wilt?
En wat is er naast Yellowstone allemaal mooi in het noordwesten? Zoals ik al in de titel schrijf heb ik niet heel veel kennis over het noordwesten. Uiteraard hier al wel het 1 en ander gelezen, maar de echte leuke plaatsjes/bijzonderheden en mooie parken heb ik nog niet helemaal op mijn netvlies staan

ps. ik wilde laatst ook al naar tickets kijken voor bijv. eind augustus 2009 maar die waren allemaal volgeboekt volgens de site of het waren tickets van 1200 euro. Zijn de tickets voor 2009 nog niet available of zo of zijn ze echt al allemaal vol?? Lijkt me toch stug.....