Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bellen naar Nederland
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Bellen naar Nederland
In navolging op het stukje bellen naar Amerika, heeft er iemand ook leuke tips voor het uit Amerika bellen naar Nederland?
Wij willen Vonage gaan nemen in ons nieuwe huis.
Dit bedrijf biedt bellen over de via de kabel aan en geeft 0,06 ct per minuut naar Nederland bellen als tarief.
Zelf heb ik al Skype en dat is lekker gratis natuurlijk, maar naar mensen zonder computer is het ook wel handig om goedkoop te kunnen bellen.
Iemand tips?
Groetjes Petra
Wij willen Vonage gaan nemen in ons nieuwe huis.
Dit bedrijf biedt bellen over de via de kabel aan en geeft 0,06 ct per minuut naar Nederland bellen als tarief.
Zelf heb ik al Skype en dat is lekker gratis natuurlijk, maar naar mensen zonder computer is het ook wel handig om goedkoop te kunnen bellen.
Iemand tips?
Groetjes Petra
Check de site eens van http://www.1010987.com.
Vanuit de VS om naar NL te bellen betaal je 3¢ per minuut met een starttik van 53¢. Mijn vriend belt hier altijd mee.
Vanuit de VS om naar NL te bellen betaal je 3¢ per minuut met een starttik van 53¢. Mijn vriend belt hier altijd mee.
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Bedankt voor je reactie Roos.
Heb me er inmiddels zelf wat meer in verdiept en heb via Skype een beltegoed gekocht van ¤ 10,- en daar bel je voor 2 euro ct per minuut (incl BTW) naar Nederland. (zonder starttarief) Natuurlijk kun je gratis bellen naar mensen via Skype met een computer, maar nu dus ook bellen naar een normale telefoon via Skype. Heb het gisteren geprobeerd en werkt perfect !!!
Groetjes Petra
Heb me er inmiddels zelf wat meer in verdiept en heb via Skype een beltegoed gekocht van ¤ 10,- en daar bel je voor 2 euro ct per minuut (incl BTW) naar Nederland. (zonder starttarief) Natuurlijk kun je gratis bellen naar mensen via Skype met een computer, maar nu dus ook bellen naar een normale telefoon via Skype. Heb het gisteren geprobeerd en werkt perfect !!!
Groetjes Petra
-
olavski
- Amerikafan
- Contacteer:
Zelf bellen wij met: http://www.onesuite.com/
Je koopt gewoon via de site een aantal minuten, soort van pre-paid dus, erg goedkoop.
Netherlands, $0.0260 p/m, je betaalt wel voor de starttik maar da's niks nieuws.
Je koopt gewoon via de site een aantal minuten, soort van pre-paid dus, erg goedkoop.
Netherlands, $0.0260 p/m, je betaalt wel voor de starttik maar da's niks nieuws.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Olavski, helemaal
, maar mijn zoon (en ik) vragen ons af wat "Fetchez la vache" onderaan je berichten wil zeggen...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
VermontGirl
- Amerikafan
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die zullen we dan ne keer moeten gaan huren.olavski schreef:Kastelke: Scene uit the Holy Grail.
Bedankt!
Elke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 9143 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-