Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

kosten van bellen naar amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Mack schreef:Ik vertrouw het niet... Zo'n bedrijf moet toch ergens geld mee verdienen? Anders bestond het niet. Dus ik heb altijd het idee dat je toch op een of andere manier gepakt gaat worden...
LOL Doe toch niet altijd zo paranoïde Mack - Waarom zou je het niet vertrouwen?
Jouw wantrouwen in ons landje doet me een beetje denken aan 'The Conspiracy Theory' ;)
Sandy
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Ik geloof dat mensen (of het nu Nederlanders of Amerikanen zijn) niks doen zonder dat ze er zelf beter van worden. Of het nu in geld uit te drukken is of niet.

Zo'n bedrijf zou niet bestaan als er geen geld aan te verdienen was. As simple as that.

Ik zeg altijd "een pessimist is een optimist met ervaring" :D
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Mack schreef:Ik zeg altijd "een pessimist is een optimist met ervaring" :D
LOL die zal ik onthouden : ))
Laatst gewijzigd door Sandy op 13 jun 2005, 12:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Fuzzy
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fuzzy »

Als straks me vriendin in amerika zit voor 2mnd bel ik gewoon met kpn. Ik kan wel met bel1649 gaan bellen, maar ja als het gewoon bellen iets meer kost dan met bel1649 of iets anders, maak ik mij daar niet druk over, Je houd toch van je partner of niet?? voor haar doe ik alles :lol:

Fuzzy :shock:
Roos*
Amerikafan

Bericht door Roos* »

Ik bel nu zo'n 3 maanden met 1649 en ik heb in die periode geen rekening gehad die boven de 8 euro komt. Rekening is voor vast en mobiel. Geloof het of niet, dat is aan ieder de keuze. Ik weet wat ik eerst kwijt was en dat was niet misselijk. Zeg maar elke 2 maanden een vliegticket naar de VS :bump:. Maar goed...... Ik had eerst ook mijn bedenkingen over 1649, maar ben inmiddels overtuigd. Het is trouwens niet alleen bellen naar de VS, maar ook binnen nl wat goedkoper is dan bv kpn.
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Heel erg :offtopic: :

Krijg je bij bel1649 wel een KPN-nota? Ik neem aan dat je je KPN abonnement wel moet houden? Of neemt het alles over?
Mack
MW Drawings

Roos*
Amerikafan

Bericht door Roos* »

Je houdt je kpn of tele2 (geloof ik) aansluiting. In mijn geval dus kpn. Je krijgt dus 2-maandelijks een kpn-nota, waar in mijn geval dus alleen het abonnement in rekening wordt gebracht. Daarnaast krijg je elke maand online een rekening van 1649. Tussendoor kun je ook nog online kijken voor hoeveel je inmiddels verbeld hebt. Voor het betalen van die 1649-nota kun je kiezen voor een acceptgiro of automatisch af laten schrijven. Volgens mij staat alles duidelijk op hun website. Ik wil 1649 niet promoten of zo, maar waarom meer betalen als het niet nodig is!!!!!
MARK_TEXAS
Amerika-ontdekker

Bericht door MARK_TEXAS »

Dankzij de “1649” tip op deze website heb ik de laatste paar maanden ook een paar honderd euries bespaard! :D

Echter 1 ding begrijp ik niet helemaal, naar mijn verloofde kan ik wel via 1649 bellen, maar als ik naar lokale bedrijven/radio stations (“onze” plaatjes aanvragen) wil bellen dan KAN dat op de 1 of andere manier niet?!? :? :? :?
Voor zover ik weet hanteren die bedrijven ook geen speciale nummers zoals wij “0900” nummers kennen.

Heeft iemand misschien een idee hoe dat dan kan?

b.v.d.

m.v.g.

~Mark_Texas.
Afbeelding
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Aha! Ik wist dat er iets achter zat... :D
Mack
MW Drawings

Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Mack schreef:Aha! Ik wist dat er iets achter zat... :D
Hoezo wat zit erachter dan? - Het is toch logisch dat je je KPN abonnement moet houden!?
Sandy
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Ik doelde op dit stukje:
Echter 1 ding begrijp ik niet helemaal, naar mijn verloofde kan ik wel via 1649 bellen, maar als ik naar lokale bedrijven/radio stations (“onze” plaatjes aanvragen) wil bellen dan KAN dat op de 1 of andere manier niet?!?
Blijkbaar kun je niet alle nummers bellen...
Mack
MW Drawings

rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

volgens mij kun je ten alle tijden het 1649 ontwijken door een bepaalde code in the toetsen voordat je het nummer belt, kijk even op hun website voor meer info of bel ze even! http://www.bel1649.nl/info.php

Al deze nummers (vooral 0900) kosten "geld" en dat kunnen ze dus niet ondersteunen!!!!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer