Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Escape from Alcatraz!! Vanavond Veronica 20.30u
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Escape from Alcatraz!! Vanavond Veronica 20.30u
Dat wilde ik even zeggen 
Laatst gewijzigd door lelie op 09 jun 2005, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Anita
Thanks voor de tip!
Ja leuk!! Gaan we natuurlijk wel naar kijken.
Even zien of we het een en ander herkennen natuurlijk. De film is wel heel oud, maar Alcatraz zal niet zoveel veranderd zijn waarschijnlijk.
Ik ga er trouwens even van uit dat de film ook echt in Alcatraz opgenomen is! Zal toch wel?
Anita
Ja leuk!! Gaan we natuurlijk wel naar kijken.
Even zien of we het een en ander herkennen natuurlijk. De film is wel heel oud, maar Alcatraz zal niet zoveel veranderd zijn waarschijnlijk.
Ik ga er trouwens even van uit dat de film ook echt in Alcatraz opgenomen is! Zal toch wel?
Anita
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ach, ik was "toevallig" anderhalve week geleden nog op Alcatraz.
Het is echt heel herkenbaar als je er bent. Het verbaasde me wel een beetje dat de cellen zo klein zijn. Ik dacht dat ze groter waren.
Je ziet zelfs de roosters goed zitten, waardoor "de drie van de film" zijn ontsnapt.
Bart40, is niet alles daar opgenomen dan?
Het is echt heel herkenbaar als je er bent. Het verbaasde me wel een beetje dat de cellen zo klein zijn. Ik dacht dat ze groter waren.
Je ziet zelfs de roosters goed zitten, waardoor "de drie van de film" zijn ontsnapt.
Bart40, is niet alles daar opgenomen dan?
Ja gedeeltes zeker, je herkent het gelijk. Er is weinig veranderd dus het is zeer herkenbaar. De binnenplaats, de cellen, de eetzaal.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1969 Weergaves
-
Laatste bericht door Tantelotje
-
- 2 Reacties