Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hoeveel personen op 1 kamer

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
henriette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

hoeveel personen op 1 kamer

Bericht door henriette »

hoi

kan je met 5 personen op een kamer 4 volwassenen en 1 kind van 12 jaar.
ik zie dat er meestal 2 bedden op een kamer zijn maar kan je daar dan nog een bed laten bijzetten.
of moeten wij dan 2 kamers nemen.

groetjes
henriette

**Opmerking moderator:
Henriette, dit bericht werd dubbel geplaatst, dus ik verwijderde het andere bericht.
Verder heb ik het ook verplaatst naar "Reizen Algemeen" omdat het eerder hier thuis hoort.

Elke**
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: hoeveel personen op 1 kamer

Bericht door nieuwenoord »

Vaak kan je wel met z'n vijven op een kamer, maar vooral in Las Vegas zou ik er niet op rekenen. Het is wel handig om bij je hotels te checken of er een rollaway bed op de kamer kan!
FlipjeBTiel
Amerika-expert

Bericht door FlipjeBTiel »

Je ziet vaak 2 queen-size bedden op een kamer. Het hangt af van de grootte van de volwassenen of dat comfortabel is. Meeste hotels kunnen wel een extra bed regelen vermits je het van te voren aanvraagt. Wordt meestal een klein bedrag voor gerekend (den $10). Ook in Las Vegas geen probleem.

Gr., Flipje
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Tja, een Queen vind ik met z'n tweeën nog wel te doen, maar soms zijn het ook Twins. Die vind ik echt klein. Maar een Queen is 1.52 breed en zelfs Albert en ik (allebei echte heavy-weights) slapen daar makkelijk vier weken samen in (niet in hotels, maar in de camper).
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Over het algemeen zijn de kamers in Amerika ruim genoeg om dat toe te laten.
Die 2 bedden die er al staan, dat kunnen 2 kings zijn (heel groot), maar ook 2 queens (beetje kleiner, zeker als je ook nogal lang bent, dan heb je de neiging om schuin te gaan liggen als het bed ook niet groter is dan 2 meter).

En meestal is er dan ruimte om een rolbed bij te plaatsen, of staat er een sofabed.
Wij hebben ook al meegemaakt dat het 2de bed een sofabed is, en dat de kamer toch wel krapjes zou worden als er nog een extra bed bij geplaatst zou moeten worden. Want tenslotte hebben 5 mensen ook nog bagage bij die ergens moet staan en zo...

Besluit: meestal geen probleem, en als je het zeker wilt weten: navragen in het hotel. Soms moet je bijbetalen voor dat extra bed, soms ook niet.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Onze ervaring is dat je niets moet vragen, maar gewoon moet doen. Altijd een kamer met (minimaal) 2 Qeensize bedden bestellen en gewoon een "selfinflatable bedje" meenemen. Goedkoop slaapzakje halen bij de Walmart en klaar. Er is werkelijk niemand die zich daar druk om maakt. Wij hebben tijdens een eerdere reis diverse malen gevraagd om een bijzetbedje en in geen enkel hotel/motel waar wij hebben geslapen, bleek dit mogelijk. We zijn er afgelopen jaar dan ook maar mee gestopt. Ook in Las Vegas (Sahara) een kamer met 2 Qeensize bedden voor 2 volw. gereserveerd. De 3 kids gewoon meegenomen, hetgeen geen enkel probleem gaf. Als het iemand opvalt, kan je altijd nog bijbetalen.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Het grootste bed, dat je in een kamer met twee bedden vindt is een queen size. Vaak kun je daar een "rollaway" bij vragen en als je dan ook nog zelf een opblaasbare matras mee hebt (zoals wij meestal) gaat het prima. Onze twee oudsten hebben inmiddels volwassen proporties aangenomen en onze hele vakantie in South Dakota, North Dakota en Wyoming hebben we op een kamer gelogeerd.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ik weet niet hoe de samenstelling van jullie reisgezelschap is, maar als die bestaat uit twee stellen zou ik toch ook echt overwegen om gewoon twee kamers te boeken. Wij zijn ooit met vrienden een weekendje in Disneyland Parijs geweest en sliepen toen ook op een kamer, met twee queens, maar dat is ons slecht bevallen. Je hebt totaal geen privacy. Ik doe dat dus nooit meer! Zeker geen weken achter elkaar! :)

Mochten jullie een gezin zijn, dan is het natuurlijk wat anders :)
henriette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door henriette »

wij zijn een gezin met 3 kinderen of beter gezegd 2 volwassenen en 1 kind 22 , 19 en 12 jaar
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Tja, het is maar net wat je wil, maar het kan dus wel. (zoals ik omschreef)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Een sofabed vind ik goed te doen voor een kind, maar eens je een bepaald gewicht krijgt, liggen die dingen toch echt niet comfortabel. Mijn mening he! Er zijn mensen die goed slapen op zo'n dun matje op de grond met een slaapzak, die zullen een sofabed dus al geweldige luxe vinden.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

henriette schreef:wij zijn een gezin met 3 kinderen of beter gezegd 2 volwassenen en 1 kind 22 , 19 en 12 jaar
Dit klinkt erg als onze samenstelling, al zijn de oudere kinderen iets jonger. Bij ons werken de suites met sofabedden goed en dan nog een "rollaway" erbij. Ietsje duurder, maar minder duur dan twee kamers huren over het algemeen. Goede ketens: Holiday Inn Express, Homewood Suites en allerlei andere "Suites" ketens.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Amikix
Amerikakenner

Bericht door Amikix »

kastelke schreef:Een sofabed vind ik goed te doen voor een kind, maar eens je een bepaald gewicht krijgt, liggen die dingen toch echt niet comfortabel. Mijn mening he! Er zijn mensen die goed slapen op zo'n dun matje op de grond met een slaapzak, die zullen een sofabed dus al geweldige luxe vinden.
Brrr, ik gruwel van sofabedden, ik slaap veel en veel liever op mijn matje op de grond! Het kan natuurlijk zijn dat ik alleen maar slechte sofabedden gezien/gehad heb, maar in mijn ervaring zijn ze niet vlak, is de matras te zacht en te dun, en kun je nog beter de sofamatras gewoon op de grond leggen omdat de constructie te wensen overlaat.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer