Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Armando
Armando
Goedenavond iedereen!
Ik ben Armando en ben van plan om vanaf midden november (alleen) door Amerika te gaan reizen.
Wilde eerst reizen naar o.a. deze landen: Jamaica, Panama, Colombia, Venezuela etc.
Maar dat ben ik nu van plan een andere periode te gaan doen, het lijkt me leuker om eerst heel (wat van) Amerika te zien.
Waarom midden november? Omdat ik 10 november terug kom van Aruba, Bonaire & Curacao. Waar ik afgelopen jaar ook een half jaar heb gezeten voor stage.
Nu ik klaar ben met school kan ik eerst lekker een beetje reizen, voordat ik straks weer echt ga werken en nooit meer zolang vrij kan krijgen.
Armando.
**Opmerking moderator:
ik heb even geknipt in je voorstelling, zodat de vragen omtrent je reis er uit gehaald zijn. Anders beginnen mensen misschien hier ook al te antwoorden, en dat maakt alles wat minder overzichtelijk.
Je kan de reisplannen van Armando hier vinden:
viewtopic.php?f=10&t=17289&p=270306#p270306
Elke**
Ik ben Armando en ben van plan om vanaf midden november (alleen) door Amerika te gaan reizen.
Wilde eerst reizen naar o.a. deze landen: Jamaica, Panama, Colombia, Venezuela etc.
Maar dat ben ik nu van plan een andere periode te gaan doen, het lijkt me leuker om eerst heel (wat van) Amerika te zien.
Waarom midden november? Omdat ik 10 november terug kom van Aruba, Bonaire & Curacao. Waar ik afgelopen jaar ook een half jaar heb gezeten voor stage.
Nu ik klaar ben met school kan ik eerst lekker een beetje reizen, voordat ik straks weer echt ga werken en nooit meer zolang vrij kan krijgen.
Armando.
**Opmerking moderator:
ik heb even geknipt in je voorstelling, zodat de vragen omtrent je reis er uit gehaald zijn. Anders beginnen mensen misschien hier ook al te antwoorden, en dat maakt alles wat minder overzichtelijk.
Je kan de reisplannen van Armando hier vinden:
viewtopic.php?f=10&t=17289&p=270306#p270306
Elke**
Laatst gewijzigd door ArMau op 07 aug 2008, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Armando
Welkom op het forum, Armando!
In het reisforum ga je best veel info kunnen vinden voor het reizen door Noord-Amerika. Ik zie dat een aantal forumleden je al op weg geholpen hebben.
Veel plezier nog met het uitwerken van je plannen!
In het reisforum ga je best veel info kunnen vinden voor het reizen door Noord-Amerika. Ik zie dat een aantal forumleden je al op weg geholpen hebben.
Veel plezier nog met het uitwerken van je plannen!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Welkom op dit forum Armando.
Veel plezier met de voorbereiding van je reis.
Groetjes Marja.
Veel plezier met de voorbereiding van je reis.
Groetjes Marja.
Welkom.
Heel veel succes met de voorbereidingen van je reis!
De reis zal vast en zeker geweldig worden
Groetjes Fenda.
Heel veel succes met de voorbereidingen van je reis!
De reis zal vast en zeker geweldig worden

Groetjes Fenda.
Thanks allemaal!
En Elke, bedankt voor het editten van het openingsbericht.

En Elke, bedankt voor het editten van het openingsbericht.

- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6

Welkom op het forum!
Groetjes van Marloes