Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

transfer luchthaven jfk-manhattan

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Re: transfer luchthaven jfk-manhattan

Bericht door Harry »

sabine_1979 schreef:Het vooraf reserveren van een 'service' (of dit nou taxi of shuttle is) staat mij inderdaad ook een beetje tegen daar ik geen idee heb hoeveel tijd ik voor de douane uit moet trekken.
Daarom moet je ook met Carmellimo bellen als je door immigrations en de douane bent, er staat echt niet één auto klaar speciaal voor jou, er staan gewoon meerdere auto's, en pas nadat jij gebelt hebt wordt de chauffeur van een auto geinformeerd wie hij op moet pikken, en plaatst dan een naambordje op de auto, het is bij Carmellimo dan ook onzin dat je moet betalen voor de tijd dat een chauffeur staat te wachten, je betaalt gewoon een vastgestelde prijs vanaf JFK naar Manhattan, en bij Carmellimo is dat $ 40 ex.tol en ex.tax.
Je kunt ook afspreken dat ze je met een naambordje opwachten in de aankomsthal, maar dan betaal je gewoon wat meer omdat ze dan de kans lopen dat ze even moeten wachten.
Mocht je besluiten wel met een taxi te gaan, zorg er dan wel voor dat je een officiele taxi hebt die met een flat-rate werkt, anders kan het alsnog een duur ritje worden, voor ons was dit en de soms hele lange wachttijd bij de taxistandplaats de reden om met een limoservice te gaan.

Harry
vtveen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door vtveen »

Naar Manhattan: AirTrain -> LIRR tot Penn Station > taxi naar ons hotel in Chelsea; met de fooi - waar nadrukkelijk om werd gevraagd - was dat laatste kleine stukje veruit het duurste.
Terug naar JFK: metro zonder overstappen naar Jamaica Station > AirTrain naar JFK: snel (1 uur) en goedkoop (7 dollar normaal, wij hadden nog een dagkaart voor de metro, dus hebben alleen de AirTrain betaald). Geen problemen met bagage of zitplaatsen in de metro (ongeveer 16.30 vetrokken uit Manhattan).
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
deh78
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door deh78 »

Harry schreef:Wij hadden afgelopen juni vooraf een auto geregeld bij http://www.carmellimo.com/, voor de rit van JFK naar Manhatten, bij aankomst op JFK bel je een tel.nummer en dan krijg je door waar de auto staat, en dan staat er een auto (Lincoln Towncar) klaar met je naam erop.
Dit kost $ 40, je moet ook de kosten van de tol betalen, en dat was $ 5 voor de tunnel, en we hebben $ 50 ($ 10 tip) met creditcard aan de chaufeur betaald.
Het voordeel van een "eigen" auto is dat je meteen gaat rijden, en niet hoeft te wachten tot de shuttle vol is, en je gaat ook meteen naar je hotel.
Ook de rit naar Newark (we vlogen verder naar Phoenix) hadden we vooraf geregeld bij Carmellimo, we hadden de auto besteld om 8:30, maar toen we om 8:20 gingen uitchecken bij het hotel stond de auto al te wachten, deze rit koste $ 47, ook hier hebben we weer $ 10 fooi gegeven, dus $ 57 betaald.
Ik vond het helemaal geweldig, en zou voor een volgende keer weer bij Carmellimo een auto boeken.

Harry

Ik heb nu ook via hun een eigen auto besteld..bedankt voor de info dat je de tol zelf nog moet betalen.
en ik denk dat $ 10,- fooi meer dan redelijk is.

hoe gaat het verder als je geland bent en je hebt je koffers je moet schijnbaar een nummer bellen en dan...
staan de auto in de buurt van de terminal.

Dennis
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

deh78 schreef:hoe gaat het verder als je geland bent en je hebt je koffers je moet schijnbaar een nummer bellen en dan...
Je belt met het nummer wat je opgekregen hebt bij je boeking, wij hebben gebeld nadat we de bagage gehaald hadden en in de aankomsthal stonden, ze vragen dan naar je boekingsnummer (was bij ons telefoonnr.), dan vertellen ze je waar je naartoe moet lopen, je loopt dan als je de terminal inloopt naar links, dan ga je daar naar buiten, slaat rechtsaf, steekt een straatje over, en dan loop je naar rechts een soort perron op, ik meen dat we bij de letter B moesten zijn, daar staat dan iemand met een bordje te zwaaien met je naam erop, er staan ook auto's met een naambordje op de ruit, ze vragen als je belt naar je voornaam, en die zet de chauffeur dan op het bordje, het wijst zich eigenlijk allemaal vanzelf.

Harry
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

deh78 schreef:
Harry schreef:Wij hadden afgelopen juni vooraf een auto geregeld bij http://www.carmellimo.com/, voor de rit van JFK naar Manhatten, bij aankomst op JFK bel je een tel.nummer en dan krijg je door waar de auto staat, en dan staat er een auto (Lincoln Towncar) klaar met je naam erop.
Dit kost $ 40, je moet ook de kosten van de tol betalen, en dat was $ 5 voor de tunnel, en we hebben $ 50 ($ 10 tip) met creditcard aan de chaufeur betaald.
Het voordeel van een "eigen" auto is dat je meteen gaat rijden, en niet hoeft te wachten tot de shuttle vol is, en je gaat ook meteen naar je hotel.
Ook de rit naar Newark (we vlogen verder naar Phoenix) hadden we vooraf geregeld bij Carmellimo, we hadden de auto besteld om 8:30, maar toen we om 8:20 gingen uitchecken bij het hotel stond de auto al te wachten, deze rit koste $ 47, ook hier hebben we weer $ 10 fooi gegeven, dus $ 57 betaald.
Ik vond het helemaal geweldig, en zou voor een volgende keer weer bij Carmellimo een auto boeken.

Harry

Ik heb nu ook via hun een eigen auto besteld..bedankt voor de info dat je de tol zelf nog moet betalen.
en ik denk dat $ 10,- fooi meer dan redelijk is.

hoe gaat het verder als je geland bent en je hebt je koffers je moet schijnbaar een nummer bellen en dan...

Dennis
Hallo Harry en/of Dennis,
Hoe hebben jullie geboekt?
Ik heb gisteren een mailtje gestuurd, voor de rates van een Limo/Van (5 personen)van JFK naar Manhattan want die staan niet op de site van http://www.carmellimo.com/, maar ik heb nog niets gehoord :shock:
En als ik wil reserveren dan maakt hij steeds het blokje "the streetname" leeg (die ik natuurlijk al 500x heb ingevuld) en kan ik niet verder..... Of MOET je jezelf eerst registreren, lijkt me niet toch voor een eenmalige boeking.

Theo
deh78
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door deh78 »

Hallo Harry en/of Dennis,
Hoe hebben jullie geboekt?
Ik heb gisteren een mailtje gestuurd, voor de rates van een Limo/Van (5 personen)van JFK naar Manhattan want die staan niet op de site van http://www.carmellimo.com/, maar ik heb nog niets gehoord :shock:
En als ik wil reserveren dan maakt hij steeds het blokje "the streetname" leeg (die ik natuurlijk al 500x heb ingevuld) en kan ik niet verder..... Of MOET je jezelf eerst registreren, lijkt me niet toch voor een eenmalige boeking.

Theo
Ik heb de normale procedure via internet gedaan,alleen heb ik via de Hotel lijst mijn hotel uitgezocht de rest ging automatisch.
Ik had wel problemen met boeken via Firefox heb het daarna met Explorer gedaan.

Dennis
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Wij hebben gewoon via de website geboekt zonder te registreren, ik heb net geprobeert een "fake" boeking te maken op de website voor 5 personen, en dan krijg je een scherm met alle soorten auto's, en dan kun je dus niet de gewone auto's boeken omdat die te klein zijn voor 5 personen, maar de auto's die groot genoeg zijn `bv. mini-van, grote SUV, stretched limo 8) staan er dan allemaal op, met de prijzen.
Ik heb geen straatnaam ingevuld bij het veld waar je naartoe wilt, maar gewoon gekozen voor het hotel, dan hoef je verder helemaal geen straat meer in te vullen, dat gaat dan vanzelf.
Ik heb ook dat maar even geprobeert, en je kunt dus niet zelf een straatnaam invullen, maar je krijgt een menu waaruit je de straat kan kiezen, je moet dan wel altijd beginnen met een E (east) of met een W (west), probeer het maar het wijst zich dan vanzelf, maar het blijft natuurlijk makkelijker om gewoon het hotel te kiezen.

Harry
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Bedankt,
De hotel optie doet het bij mij echt niet. De straatkeuze gaat nu wel, maar alleen als ik een ander adres intyp dan dat van ons hotel:

Eastgate Tower Hotel
222 East 39th Street,
39th between 2nd and 3rd
New York, NY 10016

Dit adres lukt dus niet. Met 3rd Av lukt het wel, maar dan ziet ik dat de LIMO niet meer te boeken is: Over Car Capacity :shock:

Bedankt in ieder geval, de zoektocht gaat verder.

Theo

Ps.
Wat zal ongeveer de tijd zijn dat we vanaf de landing de immigrations voorbui zijn. Want http://nyclimousine.com/ heeft dus wel waiting time, voor internationaal vluchten is dit standaard 45 min. Dit kan je van te voren verlengen per kwartier als delayed pick-up.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik snap niet waarom je niet gewoon voor je hotel zou kunnen kiezen, het staat er gewoon tussen, en bij het volgende scherm staat dan bovenaan het adres, je hoeft daar echt niets meer aan toe te voegen hoor.
Als je over-car capacity krijgt moet je even voor jezelf uitmaken hoeveel bagage bij je hebt, als je aangeeft 5 personen en ook 5 stuks bagage, dan gaan ze uit van 5 grote koffers, die gaan natuurlijk in geen enkele normale auto (ook niet in de kofferbak van een limo), als de bagage gewoon in kofferbak van een auto past, kies je toch gewoon bv. voor 3 stuks, en dan zou ik kiezen voor de minivan, daar passen jullie prima in, en kost je $ 60.

Harry
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Harry schreef:Ik snap niet waarom je niet gewoon voor je hotel zou kunnen kiezen, het staat er gewoon tussen, en bij het volgende scherm staat dan bovenaan het adres, je hoeft daar echt niets meer aan toe te voegen hoor.
Als je over-car capacity krijgt moet je even voor jezelf uitmaken hoeveel bagage bij je hebt, als je aangeeft 5 personen en ook 5 stuks bagage, dan gaan ze uit van 5 grote koffers, die gaan natuurlijk in geen enkele normale auto (ook niet in de kofferbak van een limo), als de bagage gewoon in kofferbak van een auto past, kies je toch gewoon bv. voor 3 stuks, en dan zou ik kiezen voor de minivan, daar passen jullie prima in, en kost je $ 60.

Harry
Ik doe het via de laatste versie van internet explorer, op 2 laptops en 3 gewone computers (4 met XP en nog 1 met vista) lukt echt niet. :? Ik kan echt niet voor een hotel kiezen. Het building vakje krijgt dan zekjer een menu met pijltjes, maar ik niet. Ik kan maar 6 letters/cijfers invullen in het Building # vakje en krijg geen uitklapmenu....vaag.
Maar als ik bij het adres van 3 AVE er inderdaad 3 koffers van maak dan kan ik wel voor de Limo en/of Minivan kiezen. Wij hebben 5 van die tassen met wieltjes, en dus geen 5 grote koffers en dat moetgewoon lukken... Nu nog die hotel keuze, ik ga vanavond bij mijn zwager op bezoek, die heeft ook nog een paar computers, eens kijken of het daar lukt, ik laat het wel weten....

Theo
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Tokheim schreef: Ik doe het via de laatste versie van internet explorer, op 2 laptops en 3 gewone computers (4 met XP en nog 1 met vista) lukt echt niet. :? Ik kan echt niet voor een hotel kiezen. Het building vakje krijgt dan zekjer een menu met pijltjes, maar ik niet. Ik kan maar 6 letters/cijfers invullen in het Building # vakje en krijg geen uitklapmenu....vaag.
Maar als ik bij het adres van 3 AVE er inderdaad 3 koffers van maak dan kan ik wel voor de Limo en/of Minivan kiezen. Wij hebben 5 van die tassen met wieltjes, en dus geen 5 grote koffers en dat moetgewoon lukken... Nu nog die hotel keuze, ik ga vanavond bij mijn zwager op bezoek, die heeft ook nog een paar computers, eens kijken of het daar lukt, ik laat het wel weten....

Theo
Die hotellijst krijg ik echt niet boven water, wat ik ook probeer :blink:
Omdat de tijd dringt heb ik inmiddels maar een taxi besteld bij http://nyclimousine.com/ :D
Dus vanaf a.s. zaterdag/zondag is er weer een semi Live soap in de lucht :dance:

Theo
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Wij hebben bij AAA Zoom Limousine een limo voor 6 gereserveerd van JFK naar New Jersey (Hollandmotorlodge).
Kost 190 USD, ze volgen voor ons de vluchten op en normaal zou er een chauffeur staan te wachten als we toekomen.
We vertrekken dinsdag, dus hopelijk verloopt het allemaal zoals gepland.
Zou graag 1 keer in mijn leven in zo'n limo willen rijden.

De 23e trekken we verder via La guardia, maar dat zal wel met een gewone taxi gebeuren.
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

dieter schreef:Wij hebben bij AAA Zoom Limousine een limo voor 6 gereserveerd van JFK naar New Jersey (Hollandmotorlodge).
Kost 190 USD, ze volgen voor ons de vluchten op en normaal zou er een chauffeur staan te wachten als we toekomen.
We vertrekken dinsdag, dus hopelijk verloopt het allemaal zoals gepland.
Zou graag 1 keer in mijn leven in zo'n limo willen rijden.

De 23e trekken we verder via La guardia, maar dat zal wel met een gewone taxi gebeuren.
Ik had dus ook voor ons vijfen een witte Limo bij http://nyclimousine.com/ voor 8-10 personen besteld als verrassing voor de rest, en dit is wel aardig gelukt. We werden in de aankomsthal opgevangen door de chauffeur met een bordje met onze naam erop. De prijs was precies zoals op de website staat aangegeven, wel had ik voor 45 minuten delayed pickup gekozen, om wachtgeld te vermijden. Het was erg gaaf om dit eens mee te maken.....maar er is al weer een week om van onze trip :shock: die hier te volgen is.

Theo
Jerry & Diana
Amerikafan

Bericht door Jerry & Diana »

Taxi gaat prima. Er staan genoeg taxi's klaar en met een half uur waren we in Manhattan.
Groetjes, Diana
NewYorkCity
Amerika-ontdekker

Bericht door NewYorkCity »

Ik ga nu in september voor de 3de maal naar NYC. Ik heb al 2maal de Taxi genomen en zal het nog eens doen, vind het dan ook een heel leuke manier om je reisje in new york mee te beginnen.
December 2006: New York
Juli en Augustus 2007: New York & Miami (ter plaatse getrouwd :-) )
September 2008: New York
Januari 2010: New York
Steppie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Steppie »

Is er geen mogelijkheid tot air taxi van JFK naar Manhattan?

Misschien weet er daar iemand wat meer over? Prijzen, landingsplaatsen, mogelijkheid tot baanshuttle,...
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik neem aan dat je met een air taxi het vervoer met een helicopter (in goed Belgisch heet dat geloof ik wentelwiek :D ) vanaf JFK naar Manhattan bedoelt.
Delta airlines vliegt met een helicopter vanaf JFK naar Midtown (34e straat luchthavencode TSS), en naar Wall street (luchthavencode JRB), dit kun je gewoon boeken op de site van Delta.com en kost per persoon $ 169,50 incl.tax.

Harry
deh78
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door deh78 »

waarom zo moelijk...ik heb nu 2x gereisd met Carmel en ben er zeer tevreden over.
Ik had mijn afgespoken taxi binnen 5 min. bij Terminal 1.
En bij het ophalen waren ze 10 min. van te voren aanwezig.

Inclusief fooi en tol ben ik niet meer dan $ 50,- Dollar kwijt

Dennis
Laatst gewijzigd door deh78 op 10 okt 2008, 06:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Continuum
Amerika-ontdekker

Bericht door Continuum »

bij carmellimo geven jullie dan outside of international aan? en de tijd die je denkt dat het word, of de aankomsttijd van de vlucht? en op een of andere reden pakt ie mijn mobiele telefoon niet...
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

vraagje : De gewone taxi ( die met flatrate 45 dollar ) kunnen die met gemak 4 grote koffers laden?
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer