Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hallo, ik ben Tatan

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
tatan
Amerika-newbie

Hallo, ik ben Tatan

Bericht door tatan »

Hallo iedereen, :D

Mijn naam is eigenlijk Chantal, maar mijn zus haar zoontje kon over 25 jaar tante niet uitspreken en zei telkens Tatan en dat is nu ook zo gebleven in de familie.

Wij wonen te Ternat in België op ongeveer 15 km van Brussel.

Ik ben 48 jaar, gehuwd en heb 2 kinderen, een zoon van 20 jaar en een dochter van 16.

Voor ons is dit allemaal nieuw, wij dromen al jaren om een rondreis in Amerika te maken en hebben besloten om California in juli - augustus 2009, gedurende 3 à 4 weken te bezoeken. We gaan maar met 3 de reis ondernemen, zoon kan niet.

Ik ben nu met de voorbereiding bezig, misschien wel te vroeg, maar wij hadden toch graag geweten wat zo'n reis ons voor 3 personen gaat kosten.

We zijn er nog niet uit of we dit met een camper gaan doen of in hotels, zelf hebben wij nog nooit gekampeerd.

Heb op dit forum reeds vele tips en triks gevonden en vele reisverhalen al gelezen.

Groetjes,

Tatan :wink:
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Hallo, ik ben Tatan

Bericht door jerbia »

Hallo Chantal,

Van harte :welcome: op het forum en veel plezier met het plannen van jullie reis!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Hoi Chantal - Tatan,

Welkom! Nooit te vroeg hoor, ik denk dat je lang niet de enige bent die al bezig is met de reis voor 2009. Zeker als je met een camper zou gaan, haal je veel winst uit het zo vroeg mogelijk boeken. Ook voor vliegtickets is 330 dagen van te voren (eerder kan meestal niet) vaak de voordeligste optie.

Wij zitten nu in Amerika, vliegen maandag terug en onze tickets voor 2009 (26 april - 19 mei) worden door het reisbureau deze week al voor ons in optie gezet. De hele reis zit al in mijn hoofd (en staat zelfs al gedeeltelijk op papier, want er gaan vrienden mee).

Schroom dus niet en vraag wat je vragen wilt.

Groetjes,
Monique
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Welkom op het forum :dance:
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14