Dan zullen ze wel een bepaalde manier van "cruisen" willen voorkomen.6foot6 schreef:bekeuring ! (jawel hoor dmv nummerbord herkenning)
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
los angeles
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: los angeles
Re: los angeles
Wij waren ook graag naar de Farmers Market gegaan.. echter we konden nergens een parkeerplek vinden! Regelrechte ramp was het. Slagbomen door, en maar rondrijden tot er iets vrijkwam. We hebben in de 10 minuten dat we er hebben rondgereden slechts een plek vrij zien komen. De auto voor ons zag dat deze mensen weg wilden rijden, en stond netjes te knipperen dat hij er graag in wilde. De auto rijdt weg, de man voor ons wil zn auto erin draaien, maar vervolgens wipt een andere auto zo in die parkeerplek! Bijna een aanrijding, veel geschreeuw... we zijn er maar gauw weer uitgereden.Figment schreef: Er zijn al een aantal goede tips gegeven, maar wat ik echt kan aanraden bij ieder bezoek aan LA is Farmers Market. Dit was vroeger de verzamelplaats van alle boeren waar ze hun spullen uitstalden, tegenwoordig is het een verzameling van kraampjes met onwijs lekker eten! Alles is hier te vinden. Niet alleen eten, maar ook leuke winkeltjes. Farmers Market ligt tegenover de CBS studios en is een gewilde plek voor tv persoonlijkheden om te lunchen.
Btw; er was voldoende plek bij de parkeerplaatsen van de Whole Foods en andere winkeltjes. Hier staat alleen op dat je (natuurlijk) alleen als klant je auto hier mag neerzetten, en niet voor een periode langer dan 30minuten. Zijn ze hier erg strikt mee? Ook al hadden we bij een van de winkeltjes wat gekocht, we durfden het toch niet aan om de auto daar te laten staan.
Wat betreft de discussie LA of San Diego; absoluut San Diego. We zijn hier bijna een volle week geweest en zijn er nog lang niet uitgekeken. Ik geloof dat LA ook veel te bieden heeft, maar ik voelde me persoonlijk een beetje opgejaagd daar.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 2062 Weergaves
-
Laatste bericht door BE-WDW
-
- 19 Reacties