Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas Wedding
Las Vegas Wedding
Omdat wij volgend jaar in September 25 jaar getrouwd zijn willen we graag onze " wedding vows" over doen in Las Vegas. Google levert een diarree aan info op maar welke is nu echt de moeite waard. iemand enig idee?
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Marceljesse
- Amerikakenner
Re: Las Vegas Wedding
Erg grappig onderwerp wara ik graag bij meelift.
Wij willen ook nog een keer trouwen in Las vegas. Wij zijn al in nederland getrouwd maar willen het graag een keer overdoen in LV voor al onze familie en vrienden daar.
Maar even qua rechtsgeldigheid. Als je hier al gertrouwd bent kan je dan nog een keer in Amerika trouwen?
Wij willen ook nog een keer trouwen in Las vegas. Wij zijn al in nederland getrouwd maar willen het graag een keer overdoen in LV voor al onze familie en vrienden daar.
Maar even qua rechtsgeldigheid. Als je hier al gertrouwd bent kan je dan nog een keer in Amerika trouwen?
Volgens mij wel maar eigenlijk maakt het voor ons dan niet zoveel uit. Het is een beetje gek en dat vinden wij wel leuk. 
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zijn in Nederland voor de wet getrouwd, en hebben ons kerkelijk huwelijk in de VS gedaan.
Normaliter vormt je kerkelijk huwelijk in de VS ook je wettelijk huwelijk. Wij hebben aangegeven dat dit laatste op ons niet van toepassing was, en dat de kerkelijke inzegening voldoende was. Dat betekende in de praktijk dat bepaalde handelingen en formulieren niet nodig waren.
Hetzelfde zal voor jullie gelden: gewoon aangeven dat de wettelijke formaliteiten niet nodig zijn.
Het lijkt me overigens dat dit in Vegas wel vaker zal gebeuren (renewing the wedding vows) en men er ervaring mee zal hebben, en niet - zoals de priester bij ons - er raar van zal staan te kijken dat hij niets 'wettelijks' hoeft te regelen.
Geen probleem, vermoed ik zo!
Dennis
Normaliter vormt je kerkelijk huwelijk in de VS ook je wettelijk huwelijk. Wij hebben aangegeven dat dit laatste op ons niet van toepassing was, en dat de kerkelijke inzegening voldoende was. Dat betekende in de praktijk dat bepaalde handelingen en formulieren niet nodig waren.
Hetzelfde zal voor jullie gelden: gewoon aangeven dat de wettelijke formaliteiten niet nodig zijn.
Het lijkt me overigens dat dit in Vegas wel vaker zal gebeuren (renewing the wedding vows) en men er ervaring mee zal hebben, en niet - zoals de priester bij ons - er raar van zal staan te kijken dat hij niets 'wettelijks' hoeft te regelen.
Geen probleem, vermoed ik zo!
Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
Vegasgirl
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hai!
Gefeliciteerd alvast!!! Leuke plannen die heel goed uitvoerbaar zijn.
Ik zit zelf helemaal in het onderwerp aangezien wij zelf een Vegas wedding plannen voor september dit jaar... Misschien kun je wat meer laten weten over je budget en je wensen, dan kan ik wat gerichter advies geven... er zijn zoveel kapellen en hotels die deze ceremonies uitvoeren en ik geloof dat ik werkelijk alles al voorbij heb zien komen het afgelopen jaar..
Ik kan je ook tips geven voor bloemisten, taarten etc haha.... kom maar op!
Gefeliciteerd alvast!!! Leuke plannen die heel goed uitvoerbaar zijn.
Ik zit zelf helemaal in het onderwerp aangezien wij zelf een Vegas wedding plannen voor september dit jaar... Misschien kun je wat meer laten weten over je budget en je wensen, dan kan ik wat gerichter advies geven... er zijn zoveel kapellen en hotels die deze ceremonies uitvoeren en ik geloof dat ik werkelijk alles al voorbij heb zien komen het afgelopen jaar..
Ik kan je ook tips geven voor bloemisten, taarten etc haha.... kom maar op!
-
Vegasgirl
- Amerikakenner
- Contacteer:
officieel niet, onofficieel wel..Marceljesse schreef:Erg grappig onderwerp wara ik graag bij meelift.
ik ga precies hetzelfde doen dit jaar. In de VS vragen ze nl niet om een bewijs burgerlijke staat, dus je kan met $55 contant en je paspoort een marriage license halen en klaar is kees.... Uiteraard kan je je huwelijk niet dubbel laten registreren hier...
Bij mij zou het gaan om de " renewal". Een budget heb ik niet echt het gaat erom dat we dat leuk vinden om te doen. Ik heb ALLE Elvissen de pelvissen al voorbij zien komen en als alien zie ik het niet zo zitten. We willen gewoon een " leuke" chapel en niet te kitscherig. 
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wij waren dat maart jl ook van plan. Maar we hebben het uiteindelijk niet gedaan. Toen we er waren vonden we het zo zakelijk, en als je er iets leuks, gezellig van wou maken, kostte het al snel veel geld.
We hebben ons bijna twintig jaar huwelijk dan ook anders gevierd
We hebben ons bijna twintig jaar huwelijk dan ook anders gevierd
Groetjes,
Carine
Carine
-
Chi Sin X
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Doe het in ieder geval niet in het Flamingo hotel. Ik had nog nooit zo'n triest huwelijk gezien. (voor renewal misschien nog wel ok, maar voor echte trouw echt niet)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 4520 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties