De meesten van ons zijn ervaren Amerikareizigers en de adviezen die hier gegeven worden zou ik zeker ter harte nemen.
Als je desondanks toch besluit je droomreis op deze manier te kunnen maken, moet je het zeker doen. Gewoon gaan dus en het zelf ervaren......

Je vroeg nog om zaken die je misschien over het hoofd ziet.
- Heeft één van jullie ook een creditcard? Die heb je nl nodig om de borg voor de auto te kunnen betalen. Heb je die niet, dan zul een enkele honderden dollars cash vooruit moeten betalen en aan het eind van de rit kun je die weer terugkrijgen, mits de auto weer oké ingeleverd wordt.
- Wat de cabrio betreft: ik heb een aantal ritjes in Amerika achterin een cabrio Ford Mustang gezeten en ik kan je zeggen dat je daar niet vrolijk van wordt. Ik ben maar 1.62 m, maar zat met opgetrokken benen achterin en de kwaliteit van de achterbank is ook niet om over naar huis te schrijven. Bovendien vang je behoorlijk wat wind én kou achterin, zodat ik met een dikke trui over mijn hoofd nog zat te bibberen, terwijl de passagiers voorin lekker in hun t-shirtje zaten. Ik bedoel maar....

Hier een paar foto's voor je beeldvorming. Op de eerste foto zie je mij voorin de cabrio en op de tweede foto de passagier die achterin zat tijdens hetzelfde ritje. Het spreekt voor zich, denk ik.....

Voor de rest wens ik jullie een schitterende reis toe en ik hoop dat je ons op de hoogte houdt en verslag doet op dit forum van je dagelijkse belevenissen. Wij zijn hier allemaal "gek" op liveverslagen.....

Veel plezier!
Gr. Marjan