Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas Budget

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Yeehaw
Amerika-expert

Re: Las Vegas Budget

Bericht door Yeehaw »

Death Valley ligt ook niet echt in de buurt van Sequoia NP hoor...6-7 uur rijden en Los Angeles is dan weer 6 uur en terug naar Las Vegas 5 uur, als je niet in een trafficjam zit...
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Ik blijf gefascineerd naar je berekening van je budget. Je geeft aan $34,- pp per dag voor eten.

Reken even mee:

Totaalbudget 4500,-

Af:
vluchten: 2910,- (3 x 970)
Hotel: 356,-
Benzine: 125,- (is wel erg mager geschat)
Autohuur: 625,-
Totaal: 4016,-

Resteert: 486,- euro
Dat is ongeveer 764 dollar (koers van 1,58. Kan nog stijgen/dalen)

764 dollar gedeeld door 14 dagen en door drie personen is toch echt maar 18,20 hele dollars per persoon per dag. Zeker geen 34 dollar per dag!
Hiervan moet betaald worden: eten, drinken, entreegelden en alles wat verder nodig is (bijvoorbeeld) golf-fees

Laat ik het zo zeggen: diep respect als jullie dit lukt!

Martijn
RonaldD
Amerika-ontdekker

Bericht door RonaldD »

martijn76 schreef:Ik blijf gefascineerd naar je berekening van je budget. Je geeft aan $34,- pp per dag voor eten.

Reken even mee:

Totaalbudget 4500,-

Af:
vluchten: 2910,- (3 x 970)
Hotel: 356,-
Benzine: 125,- (is wel erg mager geschat)
Autohuur: 625,-
Totaal: 4016,-

Resteert: 486,- euro
Dat is ongeveer 764 dollar (koers van 1,58. Kan nog stijgen/dalen)

764 dollar gedeeld door 14 dagen en door drie personen is toch echt maar 18,20 hele dollars per persoon per dag. Zeker geen 34 dollar per dag!
Hiervan moet betaald worden: eten, drinken, entreegelden en alles wat verder nodig is (bijvoorbeeld) golf-fees

Laat ik het zo zeggen: diep respect als jullie dit lukt!

Martijn
hey de vliegtickets die we op het oog hebben zijn nu 830 euro dus dat scheelt al weer...
benzine is idd te laag geschat, we nemen een parken pas waarschijnlijk van 50 euro
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

hey, onze hele reis is gebasseerd op TOUREN en daarom willen we n cabrio, als we geen cabrio nemen gaan we liever niet
En verder nog: last vegas, grand canion/canon, vieze stad en de hele tijd dat ge- :beerchug:

Weet je wat jij het beste kunt doen: all-inclusive naar Turkije, lekker zuipen voor nix. Waarom wil je eigenlijk naar Amerika?
Omdat je dan, als je terug bent, tegen je vrienden kunt zeggen dat je in Amerika geweest bent? en in LasT Vegas? En de foto's laten zien van jullie 3 in een cabrio?

Alle goedbedoelde adviezen ten spijt, je blijft maar herhalen dat jullie in je cabriootje gaan touren, en dat je lekker/gezond eten niet belangrijk vind, en dat het heus niet zo warm zal zijn, en dat LasT Vegas slechts je uitvalsbasis is. Dat je het heus gaat redden met je budget, en dat 8 uur heen en weer rijden op 1 dag helemaal geen probleem is want jullie gaan het zus en zo doen en daarmee over en uit!!!!!!!!

Sorry dat ik me zo laat gaan, maar ik heb zoiets nog nooit eerder gelezen op dit forum en dan te bedenken dat zoveel mensen nog de moeite en tijd hebben genomen om goede reisadviezen te geven.....

Hey :beerchug: !
RonaldD
Amerika-ontdekker

Bericht door RonaldD »

RiverCola schreef:
en dat 8 uur heen en weer rijden op 1 dag helemaal geen probleem is
je bedoeld 8 uur totaal?
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

:banghead:
weimar
Amerikafan

Bericht door weimar »

Ik weet het, het mag niet. Maar toch moet je er de humor van inzien. :lol:

Wij hebben gisteravond een heerlijk leesavondje gehad! (en vanavond weer... :roll: )

Het lukt ons niet ons te ergeren want over een weekje is het zover...

John
Anouschka
Amerikakenner

Bericht door Anouschka »

RonaldD schreef:ik zei vegas is vies omdat het een vieze stad is ten opzichte van de co2 uitstoot.
RonaldD schreef:nogmaals we gaan sochtens in de cabrio rijden midden op de dag doen we de kap dicht en savonds in de stad de kap open
Nou, als er zoveel co2 uitstoot in Las Vegas is, zou ik zéker niet met de kap openrijden in Las Vegas :wink: .
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

RonaldD schreef:...dan die 15 euro in last vegas.
RiverCola merkte 'm ook al op maar ik vind het wel mooi gekozen. Ben bang dat Las Vegas ook echt LasT Vegas wordt met dat heen en weer gereis van jullie. :lol: :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik vind dit wel lachwekkend hoor, hoe iedereen adviezen zit te geven en uit probeert te leggen dat hij het verkeerd ziet, en ondertussen gaat alles volgens mij langs RonaldD heen. Hij heeft een heel eigen beeld "bedacht" van Amerika.

Ik wil je reisverslag wel eens lezen als je terug bent :lol:

Man, hoe kom je erop om het zo te gaan doen! :roll:
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Ik zou wel eens een vlieg willen zijn op deze reis :)Alhoewel ik dan wel mijn leven riskeer in al die vieze CO2 :)
Ik ergerde me ook in het begin, maar ondertussen is duidelijk dat goedbedoelde adviezen toch geen nut hebben en amuseer ik me wel met dit topic :)

Carine
Groetjes,
Carine
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

weimar schreef:Ik weet het, het mag niet. Maar toch moet je er de humor van inzien. :lol:

Wij hebben gisteravond een heerlijk leesavondje gehad! (en vanavond weer... :roll: )
Dat doe ik ook :wink: en ik heb echt het beste voor met TO.

Lig alleen bij tijd en wijle onder mijn bureau hier op het werk.... :hilarious:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Anouschka
Amerikakenner

Bericht door Anouschka »

@ RonaldD: Meen je nou ook echt alles wat je zegt op dit forum?? Ik heb zo langzamerhand het idee dat het een soort van "stangen" is ofzo. Is dit jouw soort van humor?

Ik hoop voor je dat dit zo is, want anders Afbeelding
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Anouschka schreef:@ RonaldD: Meen je nou ook echt alles wat je zegt op dit forum?? Ik heb zo langzamerhand het idee dat het een soort van "stangen" is ofzo. Is dit jouw soort van humor?

Zoiets wilde ik net schrijven Anouschka!

En dan dat gedoe over dat alles vies is en kakkerlakken in motels enzo :? Dit kán toch allemaal niet serieus bedoeld zijn??
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Anouschka schreef:@ RonaldD: Meen je nou ook echt alles wat je zegt op dit forum?? Ik heb zo langzamerhand het idee dat het een soort van "stangen" is ofzo. Is dit jouw soort van humor?

Precies!
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Sinds Racerke hebben we denk ik niet zo veel meer gelachen. Ronald lijkt ook een beetje op die humorist, kom hoe heet hij ook alweer, die schaatser, of staat die zelf op de foto??
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Yeehaw schreef:Sinds Racerke hebben we denk ik niet zo veel meer gelachen. Ronald lijkt ook een beetje op die humorist, kom hoe heet hij ook alweer, die schaatser, of staat die zelf op de foto??
Erik Hulzebosch ... tja, fietsen op je rollerskates is al maf. Misschien is dat dé manier om van de natuur rondom Las Vegas te genieten?!

I :dance: :dance: :dance: Wie er ook op de foto staat, het blijft een raar typetje! :banghead: :banghead: :banghead:
Anouschka
Amerikakenner

Bericht door Anouschka »

Yeehaw schreef:Sinds Racerke hebben we denk ik niet zo veel meer gelachen. Ronald lijkt ook een beetje op die humorist, kom hoe heet hij ook alweer, die schaatser, of staat die zelf op de foto??
Afbeelding Kijk, dat noem ik nog eens humor Afbeelding
gahoogenboog
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door gahoogenboog »

Is het zinvol om nog langer adviezen te geven?
Of wordt dit een kwestie van:wie niet horen wil........?
En als hij terugkomt is alles waarschijnlijk precies zoals hij had verwacht en had niemand gelijk!

Greet
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

gahoogenboog schreef:Is het zinvol om nog langer adviezen te geven?
Of wordt dit een kwestie van:wie niet horen wil........?
En als hij terugkomt is alles waarschijnlijk precies zoals hij had verwacht en had niemand gelijk!

Greet
Nee zeker doorgaan met adviezen, moet zondag nog 14 uur in vliegtuig zitten (SF),
kan ik dit lekker doorlezen. :beerchug:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer