Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wie gaat er naar San Francisco?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Mischa Veenema
Amerika-newbie

Wie gaat er naar San Francisco?

Bericht door Mischa Veenema »

Hallo,

Ik ben 2 jaar geleden naar San Francisco gereisd en heb als aandenken zo'n plastic cable car gekocht. Eenmaal bij ons in huis schijnt ie een enorme aantrekkingskracht op kinderen te hebben. Ik heb geprobeerd via een amerikaanse site aan deze cable cars te komen, alleen verzenden ze niet naar Europa.

Mijn vraag/verzoek is dan ook, als iemand binnenkort naar San Francisco gaat 4 van deze cable cars voor me mee zou willen nemen. Ze zijn ongeveer 8cm lang, 3 cm breed en 5 cm hoog. Ze zijn hoofdzakelijk groen en rood van kleur, ze hebben een strikje en gouden lettertjes en ze zijn van plastic. Ze kosten 2,99 dollar. Alle kosten v.w.b. verzenden en aanschaf wordt uiteraard vergoed. Bij elk souvenirwinkeltje te krijgen, als ze duurder zijn geen probleem(niet duurder dan 10 dollar).

Alvast bedankt van mij en de 4 kinderen(die er echt superblij mee zullen zijn).

Mischa
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Wie gaat er naar San Francisco?

Bericht door JGK »

Mischa,

Ik stuur je hierover even een PB.
Jan Gijs
Naitsirhc
Amerikafan

Bericht door Naitsirhc »

Ik wil ook wel ff naar je kijken, maar dat wordt niet eerder dan midden oktober....
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Naitsirhc schreef:Ik wil ook wel ff naar je kijken, maar dat wordt niet eerder dan midden oktober....
:wink:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Naitsirhc
Amerikafan

Bericht door Naitsirhc »

whuhahahaah

dat krijg je als je met andere dingen bezig bent terwijl je typt :oops: :oops:

Iedereen weet natuurlijk wat ik bedoel: Ik wil wel ff voor je kijken
Mischa Veenema
Amerika-newbie

Bericht door Mischa Veenema »

Volgende week gaat al een mede forumlid kijken of hij ze kan krijgen.
Ik bericht sowieso wel even als het gelukt is, in ieder geval zeer bedankt voor je reactie.
Wordt zeer gewaardeerd.Toppie allemaal.

En dat "naar en voor" is wel grappig, maar ik begreep uiteraard wel wat je bedoelde :blink: .

Dag,

Mischa
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

Hoi Mischa,

Je kunt je kinderen gerust stellen; ik heb een hele verzameling cablecars voor ze gekocht. Allemaal zoals op de foto met strikje etc.; 4 verschillende kleurcombinatie dan kunnen ze hun eigen cablecar herkennen. Het vervelende is echter; ze moeten nog zo'n 4 weken wachten, want wij zijn gisteren pas in San Francisco aangekomen en beginnen morgen met onze campertocht. Zodra wij weer thuis zijn zal ik ze opsturen. Je hebt mijn directe emailadres, stuur mij alvast jullie adres toe.

Groetjes uit helaas een bewolkt San Francisco!
Jan Gijs
weimar
Amerikafan

Bericht door weimar »

JGK schreef: Groetjes uit helaas een bewolkt San Francisco!
Maar de dag ervoor was prachtig en zonnig... Overigens heeft Twin Peaks ook wel iets in dichte fog.
We hebben nu ontdekt waarom er zoveel vesten en truien rond Fishermans Wharf worden verkocht.
JGK
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door JGK »

weimar schreef: Maar de dag ervoor was prachtig en zonnig...
Dat klopt, wij hadden zaterdag een fantastisch uitzicht op de Golden Gate Bridge en op San Francisco zelf tijdens het aanvliegen op SFO Airport.
Jan Gijs
Joeyke
Amerika-ontdekker

Bericht door Joeyke »

jej, nog een maandje en wij zijn ook weg 8)

Ik ga vanaf nu het forum weer volop volgen, zodat we goed georganiseerd vertrekken he

SF is gepland voor 2,5 dagen. Misschien een beetje kort, maar we hebben geen andere keuze
mvandenb77
Amerika-ontdekker

Bericht door mvandenb77 »

Joeyke schreef:jej, nog een maandje en wij zijn ook weg 8)

Ik ga vanaf nu het forum weer volop volgen, zodat we goed georganiseerd vertrekken he

SF is gepland voor 2,5 dagen. Misschien een beetje kort, maar we hebben geen andere keuze
Joeyke, wanneer ga je precies? Wellicht komen we elkaar nog tegen! :) Wij gaan nl van 29 augustus t/m 25 sep en de eerste 4 dagen zitten we in San Francisco.
angelab
Amerikafan

Bericht door angelab »

Ook wij zijn in san francisco van 1 t/m 3 september :dance:

Nog 4,5 week wachten.........
2008 West USA: http://heukelumgoes2theusa2008.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2009 Thailand: http://heukelumgoes2thailand.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2010 Florida: http://heukelumgoes2florida.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer