Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

peuter autostoel / bed

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
daanvdhk
Amerika-ontdekker

peuter autostoel / bed

Bericht door daanvdhk »

hoi!

wij gaan in september naar USA en hebben daar een camper gehuurd. nu hebben we het een en ander uitghezocht maar je kan dus niet ene baby/kinderautostoel huren bij cruise amerika of andere campermaatschappij. ons werd aangeraden om het bij een supermarkt te gaan kopen zodra we aankomen, maar ja, is dat wel zo handig? je moet immers ook van het vliegveld naar je hotel en later naar de campermaatschappij. het is ook geen optie om beide mee te nemen want hij heeft geen eigen stoel in het vliegtuig en als je de spullen incheckt komen er 150,- aan extra bagage bij.......heeft iemand een tip, heeft iemand gereisd met een kindje van 1,5 jaar die ook daar een autostoel en campingbedje heeft gekocht of gehuurd? hopelijk heeft iemand een tip....

alvast bedankt!
dora
Amerikakenner

Re: peuter autostoel / bed

Bericht door dora »

Als wij geen stoel hadden voor een kind, checkten wij de autostoeltjes altijd in. We gebruiken de autostoeltjes namelijk ook om met de taxi naar het vliegveld te rijden. Ook de kinderwagen kan ingechecked worden bij de gate. Wij vliegen meestal met KLM/NWA of Continental. Welke maatschappij vraagt $150 voor het inchecken van autostoeltjes?
Over een bedje. Die kun je makkelijk kopen bij Target, Walmart, BabiesRUs, ToysRUs, Sears etc. Het heet hier vaak Pack 'n Play ($60-$100 afhankelijk hoe luxe).
Als het toch niet lukt met inchecken dan is het nog een optie dat een van jullie een stoeltje koopt met de camper of een huurauto, en dat de andere wacht met het kind op het vliegveld. Bij de voorgenoemde winkels kun je ook autostoeltjes kopen. Op de websites zijn meestal 'storefinders' voor de dichtsbijzijnde winkel.

Dora
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Wij willen volgend jaar gaan met onze dochter van dan 2 jaar.
Zoals het er nu naar uitziet rijden we na het ophalen van de camper naar de dichtsbijzijnde Walmart en halen we daar een autostoeltje voor ca. EUR 50.
De shuttle van het vliegveld naar het hotel en naar de camperverhuurder is volgens mij meestal een bus(je), waar je het autostoeltje uberhaupt niet gebruikt???
Dus dan gaat het alleen om het stukje van de verhuurder naar de winkel en dat is een risico dat we dan maar nemen denk ik...
De manier waarop er met bagage om gegaan wordt, lijkt mij overigens niet best voor een autostoeltje, tenzij heel goed verpakt...

Moturis verhuurt overigens autostoeltjes.

Qua bed weet ik het ook nog niet. Misschien een campingbedje, maar nog niet echt helder voor mij.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik weet dat mensen die op weg zijn met twee kleintjes (in een camper) een Deryan Travel Cot gebruiken. Misschien is dat wat?

In de shuttlebussen die de meeste hotels gebruiken zal je inderdaad geen kinderstoel gebruiken, dat gaat allemaal vrij snel en (te) makkelijk. Rijden en gaan.

Ik zou inderdaad na het ophalen van de camper de eerste de beste Wal Mart zoeken en een stoeltje kopen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer