Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

"rust" in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Dikkie
Amerikakenner

Re: "rust" in Las Vegas

Bericht door Dikkie »

Ik zou ook graag de experts hier willen raadplegen.

Wij verblijven in september 3 nachten in Las Vegas. Onze shows en activiteiten zijn al geboekt maar onze hotel(s) nog niet. We willen in ieder geval verblijven in The Venetian. Nu twijfelen wij of we drie nachten daar zullen verblijven of op onze dag van aankomst één nacht verbijven in TheHotel (we hebben op de dag van aankomst een kaarten voor Mama Mia in Mandalay Bay) en daarna twee nachten The Venetian of gewoon drie nachten Venetian?

Twee hotels heeft als voordeel dat we "The Strip exploreren" een beetje kunnen verdelen en dan hebben we meteen twee mooie hotels te pakken :)

Maar één heeft weer als voordeel dat we even drie nachten "de boel de boel" kunnen laten en niet steeds weer hoeven in- en uit te checken.
Voor de volledigheid de eerste avond dus Mama Mia in TheHotel, tweede avond Phantom in The Venetian en de derde avond Cher in Caesar's :dance:
We willen wel persé twee nachten Venetian.
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

peddler schreef:Wij zitten de 16e en 17e september in Las Vegas.
Ik vraag mij af of ik nu al moet boeken.

Voor bijvoorbeeld augustus zijn de prijzen met de promotie codes nog een stuk lager namelijk.
Luxor vanaf: $118.99 in september en $67.99 in augustus
MGM vanaf: $89.00 in september en $69.00 in augustus

Is het verstandig om te wachten op lagere prijzen?
Het lijkt erop dat er voor augustus nog genoeg kamers zijn en de tijd krapper en daarom goedkoper.
Daar zou ik niet op gokken. $68 voor het Luxor is goedkoop. Ik heb vorig jaar $80 betaald was op 20 en 21 augustus 2007.
MGM is ook erg goed koop. Ligt er ook heel veel aan of er conventions zijn tegen de tijd dat je er bent. Daardoor kunnen
kamers krap worden en de prijzen eerder naar boven dan naar beneden. Wanneer en waar er conventions zijn kun je hier zien. 16 en 17 september is er niets groots gaande in Las Vegas dus dan zal het nog wel mee vallen.

Groet Theo
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dikkie schreef:Ik zou ook graag de experts hier willen raadplegen.

Wij verblijven in september 3 nachten in Las Vegas. Onze shows en activiteiten zijn al geboekt maar onze hotel(s) nog niet. We willen in ieder geval verblijven in The Venetian. Nu twijfelen wij of we drie nachten daar zullen verblijven of op onze dag van aankomst één nacht verbijven in TheHotel (we hebben op de dag van aankomst een kaarten voor Mama Mia in Mandalay Bay) en daarna twee nachten The Venetian of gewoon drie nachten Venetian?

Twee hotels heeft als voordeel dat we "The Strip exploreren" een beetje kunnen verdelen en dan hebben we meteen twee mooie hotels te pakken :)

Maar één heeft weer als voordeel dat we even drie nachten "de boel de boel" kunnen laten en niet steeds weer hoeven in- en uit te checken.
Voor de volledigheid de eerste avond dus Mama Mia in TheHotel, tweede avond Phantom in The Venetian en de derde avond Cher in Caesar's :dance:
We willen wel persé twee nachten Venetian.
Ik zou ten eerste niet meer al te lang wachten met boeken, je zit door het boeken van de shows echt aan deze dagen vast, en als om wat voor reden ook de vraag naar kamers omhoog mocht gaan, zit je straks met een duurdere kamer dan misschien nodig is.
Wij verblijven meestal ook in twee hotels, maar dan wel altijd minimaal twee nachten per hotel, ik zou in jullie geval gewoon drie nachten in het Venetian blijven, het geeft wel heel veel "onrust" als je voor één nacht eerst naar een ander hotel gaat.

Harry
Rebekka1977
Amerikafan

Bericht door Rebekka1977 »

Hallo allemaal,

Nog 1 vraagje. Vandaag zaten we nog even naar eventueel nieuwe aanbiedingen te kijken voor las vegas voor 7/8/9 (3 nachten) oktober. Nu zag wij een aanbieding van de MGM Grand voor de Hollywood Suites (775 square feet) vragen ze nu 139 dollar per nacht. Lijkt ons niet duur..

Heeft iemand ervaring met deze suites (of andere suites/kamers) in dit hotel?? Is er een mogelijkheid dat je een kamer krijgt met StripView?

Alvast bedankt!
Groetjes
Rebekka en Edwin
elliende
Amerika-ontdekker

Bericht door elliende »

Harry schreef:
bbeurden schreef:Ik verwacht begin mei 2009 (in een weekend) 2 nachten in Las Vegas te zijn. Is dat ook hoogseizoen?
Vanaf wanneer zou ik kunnen boeken? Ik zie nu nog niet echt aanbiedingen voor die periode.
Mei is zeker nog hoogseizoen in Las Vegas, het weer is er dan geweldig, en de conventies zijn nog in volle gang, zeker als je nu al weet welk weekend je er bent kun je het beste ongeveer 6 maanden voordat je gaat de kamer boeken, en dan prijzen in de gaten houden enz.enz.enz.

Algemeen over de seizoenen in Las Vegas, laagseizoen zijn de zomermaanden vanaf ongeveer begin juni tot begin september, het is dan voor veel mensen te heet, en vanwege de bedrijfsvakanties zijn er geen conventies, ook laagseizoen is december, zeker de week vlak voor kerst, de meeste mensen gaan er dan pas met de kerst op uit, en in december ook weinig conventies.
Eigenlijk zijn alle andere maanden hoogseizoen, de weekenden, als er grote conventies zijn, en de dagen rondom nationale feestdagen zijn echte topdagen, als je met deze dagen naar Las Vegas wilt boek dan zo ver mogelijk vantevoren, als je te lang wacht kan het gebeuren dat je veel te veel betaald voor je kamer, zelfs in de mindere hotels.

Harry
Hoi Harry,

ik weet niet of dit klopt maar ik ben gisteren er nog op gewezen dat de prijzen op de Strip soms wel goedkoop kunnen zijn maar dat je voor "extra" zaken aardig wat zou moeten bijbetalen.
Ik heb het dan over bijv.:
parkeren, ontbijt ( dan ook wel een goed ontbijt), internet, is er een koelkastje ( zodat je zelf wat water op je kamer kunt koelhouden)
Dit kan dan nl. wel schelen in de totaalprijs als dit apart berekend wordt.
groetjes
Elliende vanuit Californie/Oxnard
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

parkeren
Is gratis bij de hotels op de strip
ontbijt
Lumberjack Slam bij Denny's ($8,00)
internet
even met de laptop naar "days inn hotspot"
koelkastje
plunder de ice-machine en zet je fles water in het ijs
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

elliende schreef:
Harry schreef: Mei is zeker nog hoogseizoen in Las Vegas, het weer is er dan geweldig, en de conventies zijn nog in volle gang, zeker als je nu al weet welk weekend je er bent kun je het beste ongeveer 6 maanden voordat je gaat de kamer boeken, en dan prijzen in de gaten houden enz.enz.enz.

Algemeen over de seizoenen in Las Vegas, laagseizoen zijn de zomermaanden vanaf ongeveer begin juni tot begin september, het is dan voor veel mensen te heet, en vanwege de bedrijfsvakanties zijn er geen conventies, ook laagseizoen is december, zeker de week vlak voor kerst, de meeste mensen gaan er dan pas met de kerst op uit, en in december ook weinig conventies.
Eigenlijk zijn alle andere maanden hoogseizoen, de weekenden, als er grote conventies zijn, en de dagen rondom nationale feestdagen zijn echte topdagen, als je met deze dagen naar Las Vegas wilt boek dan zo ver mogelijk vantevoren, als je te lang wacht kan het gebeuren dat je veel te veel betaald voor je kamer, zelfs in de mindere hotels.

Harry
Hoi Harry,

ik weet niet of dit klopt maar ik ben gisteren er nog op gewezen dat de prijzen op de Strip soms wel goedkoop kunnen zijn maar dat je voor "extra" zaken aardig wat zou moeten bijbetalen.
Ik heb het dan over bijv.:
parkeren, ontbijt ( dan ook wel een goed ontbijt), internet, is er een koelkastje ( zodat je zelf wat water op je kamer kunt koelhouden)
Dit kan dan nl. wel schelen in de totaalprijs als dit apart berekend wordt.
groetjes
Elliende vanuit Californie/Oxnard
Hoi Elliende, ik hoop dat je een leuke tijd hebt gehad in Las Vegas, en natuurlijk ook de rest van de vakantie, ik ben altijd jaloers op mensen die zo lang weg kunnen gaan.
Parkeren is op de strip m.u.v. de valetparking van het Four Seasons altijd gratis, ontbijt is bij duurdere hotels nooit inbegrepen (soms wel met een speciale aanbieding) wij zitten de laatste jaren altijd in wat duurdere hotels, en dan is een ontbijt nooit inbegrepen, ook voor internet is het zo, hoe duurder het hotel hoe meer je moet betalen voor internet, maar er zijn genoeg plaatsen waar je gratis draadloos kunt internetten, voor een koelkastje op je kamer hoef je bij mijn weten nooit te betalen.
Harry
kimmy
Amerikafan

Bericht door kimmy »

heeft iemnd enig idee of je bij bv. mandalay bay gewoon van alles (gratis) gebruik kan maken,
en dan bedoel ik mn het zwembad/strandje?!? (ik zou zelf denken van wel, maar heeft iemand
ervaring?). dit hotel lijkt ons wel aantrekkelijk!! :)
Marjolijne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Marjolijne »

Je betaalt bij veel hotels "hotel fee"een bijdrage voor bijv. het zwembad, water electriciteit enzo.
Dit kan verschillen van een paar dollar tot zo'n 20 dollar per nacht.
Dit staat vaak op de hotelsite vermeld.

Marjolijne
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

kimmy schreef:heeft iemnd enig idee of je bij bv. mandalay bay gewoon van alles (gratis) gebruik kan maken,
en dan bedoel ik mn het zwembad/strandje?!? (ik zou zelf denken van wel, maar heeft iemand
ervaring?). dit hotel lijkt ons wel aantrekkelijk!! :)
Als gast kun je gewoon gratis van het mooie zwembad gebruik maken.
kimmy
Amerikafan

Bericht door kimmy »

is hier iemand die wel eens in het mandalay bay geslapen heeft?
beviel dit? en weet iemand ook de prijzen van de huur-"huisjes" die
je op het strand kan huren? kan niet op de site vinden wat het kost.
en weet iemand ook of de ligbedden aan t strand wel gewoon gratis zijn??? :roll:
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

kimmy schreef:is hier iemand die wel eens in het mandalay bay geslapen heeft?
beviel dit? en weet iemand ook de prijzen van de huur-"huisjes" die
je op het strand kan huren? kan niet op de site vinden wat het kost.
en weet iemand ook of de ligbedden aan t strand wel gewoon gratis zijn??? :roll:
Nou nogmaals dan maar, de ligbaden aan het zwembad zijn gewoon gratis, als je gast bent van het Mandalay bay, The hotel at Mandalay bay (aparte toren naast het hoofdgebouw) of het Four Seasons hotel (bovenste vijf verdiepingen van het hoofdgebouw), gasten van het Four Seasons kunnen ook nog gebruik maken van een vrij klein apart zwembad waar alleen de gasten van het Four Seasons toegang toe hebben.
De cabana's (huur-huisjes) kosten afhankelijk van type en plaats tussen de $ 200 en $ 1800 per dag ex.tax. incl. drankjes en een tube (grote zwemband).
Wij hebben in 2004 een paar nachten in The Hotel at Mandalay bay doorgebracht, deze aparte toren heeft alleen maar suites, en was toen net nieuw, in 2006 hebben we een paar nachten in het Four Seasons geslapen, beide waren zeer naar tevredenheid.
Verder zijn alle kamers in het hoofdgebouw vorig jaar gerenoveerd, en voldoen dus weer helemaal aan de moderne eisen.

Harry
kimmy
Amerikafan

Bericht door kimmy »

Harry schreef:
kimmy schreef:en weet iemand ook of de ligbedden aan t strand wel gewoon gratis zijn??? :roll:
Nou nogmaals dan maar, de ligbaden aan het zwembad zijn gewoon gratis, als je gast bent van het Mandalay bay
Harry
Harry bedankt voor je uitgebreide reactie!! maar bedoelde dit keer de bedden ipv de baden! :oops: :P
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ook de bedden zijn gratis, en je hebt het niet gevraagd, maar de handdoeken ook. :lol:
tcoppers
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Harry schreef:Ook de bedden zijn gratis, en je hebt het niet gevraagd, maar de handdoeken ook. :lol:
zijn echt de bedden op de hotelkamer gratis en de handdoeken ? :?: :whistling:

:hilarious: :hilarious:
Groetjes Theo.

Afbeelding
desteijntjes
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door desteijntjes »

tcoppers schreef: Ligt er ook heel veel aan of er conventions zijn tegen de tijd dat je er bent. Daardoor kunnen
kamers krap worden en de prijzen eerder naar boven dan naar beneden. Wanneer en waar er conventions zijn kun je hier zien. 16 en 17 september is er niets groots gaande in Las Vegas dus dan zal het nog wel mee vallen.

Groet Theo
Super bedankt voor deze tip!!! Heb even gekeken voor onze vakantie in mei volgend jaar en zag dat in het Mandalay Bay (wat onze voorkeur heeft om een paar nachten te verblijven) juist in die periode een aantal conventions heeft. Dus maar alvast geboekt!!

Ook via dit forum er achter gekomen dat indien er een actie komt met korting (en ik ben dol op korting :mrgreen: ) dat je dan het hotel kan mailen om je reservation om te zetten naar dit tarief.

Vooral voor de kids leek ons dit hotel met al zijn zwembaden en golfslagbad een leuke locatie, en als je in Las Vegas bent geweest, wil ik toch wel kunnen vertellen dat ik op de Strip heb geslapen (niet letterlijk natuurlijk :lol: )

Mariëlle
mei 2010 http://desteijntjesflorida2010.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
jan 2010 http://2010ny.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
mei 2011 http://hcgirlssanfrancisco2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
augustus 2013 http://desteijntjesusa2013.weebly.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tcoppers
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

desteijntjes schreef:
tcoppers schreef: Ligt er ook heel veel aan of er conventions zijn tegen de tijd dat je er bent. Daardoor kunnen

Groet Theo
Super bedankt voor deze tip!!! Heb even gekeken voor onze vakantie in mei volgend jaar en zag dat in het Mandalay Bay (wat onze voorkeur heeft om een paar nachten te verblijven) juist in die periode een aantal conventions heeft. Dus maar alvast geboekt!!

Ook via dit forum er achter gekomen dat indien er een actie komt met korting (en ik ben dol op korting :mrgreen: ) dat je dan het hotel kan mailen om je reservation om te zetten naar dit tarief.

Vooral voor de kids leek ons dit hotel met al zijn zwembaden en golfslagbad een leuke locatie, en als je in Las Vegas bent geweest, wil ik toch wel kunnen vertellen dat ik op de Strip heb geslapen (niet letterlijk natuurlijk :lol: )

Mariëlle
Mooi Mariëlle dat je je voordeel kunt doen met de tip. Daar is dit forum eigenlijk ook voor bedoelt. Dus doe er je
voordeel mee. Heb je trouwens al ergens op het forum een route van jullie vakantie gepost. Ben ik wel in geïnteresseerd
wat jullie gaan doen volgend jaar.

En ja: je kunt beter zeggen dan je aan de Strip hebt overnacht dan op de Strip kan pijnlijk worden als er een bus langs
komt. :roll:

:whistling: :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Groetjes Theo.

Afbeelding
line
Amerika-ontdekker

Bericht door line »

Waarom is het nodig al een kamer van te voren te reserveren?

Wij hebben een aantal hotels met prijzen opgeschreven en dat gaat mee op vakantie. Er is altijd wel een kamer vrij, en zeker in Las Vegas op the Strip is dat geen bezemkast.
Als we iets meer zekerheid willen dan bellen we een dag voor we aankomen om een reservering te maken.
Flip
Amerika-ontdekker

Bericht door Flip »

Nu een mooie aanbieding in MGM.
Tot eind september voor $69,00 per nacht, ook in het weekend!
Nu Mandalay Bay nog omlaaag :D
Mart81
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Mart81 »

Flip schreef:Nu een mooie aanbieding in MGM.
Tot eind september voor $69,00 per nacht, ook in het weekend!
Nu Mandalay Bay nog omlaaag :D
Bedankt die ga ik boeken :D
Dutch eXpat - nieuw portaal voor Nederlanders in het buitenland
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer