Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

adressen zoeken met tom tom

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
klickklick
Amerika-ontdekker

adressen zoeken met tom tom

Bericht door klickklick »

Ik ben van plan een Tomtom mee te nemen naar amerika. Maar nu heb ik een vraagje vaak staat er bij hotels of andere adressen bijvoorbeeld alleen highway 64 en geen nummer. Hoe kan je deze dan makkelijk vinden.?
Sommige wegen zijn aardig lang.
Laatst gewijzigd door klickklick op 07 jul 2008, 20:10, 2 keer totaal gewijzigd.
michael66
Amerikakenner

Re: invoeren tom tom

Bericht door michael66 »

Gaat beter met af en toe een hoofdletter en een (juist) leesteken ... :lol:
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

De titel van je topic is een beetje verwarrend. Ik dacht eerst hier wil iemand een TomTom vanuit de USA "invoeren" naar nederland. Maar dit is dus niet het geval.

Terugkomend op jouw vraag: elk hotel heeft een adres en daar hoort ook een huisnummer bij. Ook als het hotel aan een
Highway ligt is er altijd een huisnummer en dit kun je samen met het Highway nummer in TomTom invoeren.

Groet Theo

**Ik heb de titel inmiddels aangepast, zodat het wat duidelijker is dat het geen vraag over douane of dergelijke is.

Elke, moderator**
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Ben je bekend met het programma Tyre? Een tijdje geleden heb ik hier een topic over geopend, zie hier. Je kunt hiermee heel eenvoudig routes én favorieten toevoegen aan je TomTom. Het programma maakt gebruik van Google Maps en via Satelliet weergave van de map kun je heel nauwkeurig bepalen waar een hotel/motel ligt.

Zo heb ik zelf ook een motel ingevoerd dat even buiten Lee Vining lag en ook geen goed huisnummer had. Toen wij uiteindelijk bij het motel arriveerden gaf die precies goed aan "bestemming bereikt!". 8)

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
klickklick
Amerika-ontdekker

Re: adressen zoeken met tom tom

Bericht door klickklick »

bedankt voor de reactie hier kan ik wel weer even verder mee
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer