Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vertrek
- ovries
- Amerika-ontdekker
Vertrek
Hallo Iedereen,
Het is nu zover, de koffers zijn gepakt. De papieren liggen klaar inclusief tientallen (mischien wel honderdtallen) printjes van routes, bezienswaardigheden en noem maar op.
Nog 2 dagen werken, en dan vertrekken we woensdag naar Schiphol om donderdag te vliegen.
Wij willen iedereen bedanken die mijn vragen heeft beantwoord. En verder iedereen die op andere vragen reageerde waaruit wij ook weer informatie konden halen. Verder wensen wij iedereen die binnenkort vertrekt een hele fijne vakantie toe, en veel plezier aan de "andere" kant van de grote plas.
Gr.
Olaf
Het is nu zover, de koffers zijn gepakt. De papieren liggen klaar inclusief tientallen (mischien wel honderdtallen) printjes van routes, bezienswaardigheden en noem maar op.
Nog 2 dagen werken, en dan vertrekken we woensdag naar Schiphol om donderdag te vliegen.
Wij willen iedereen bedanken die mijn vragen heeft beantwoord. En verder iedereen die op andere vragen reageerde waaruit wij ook weer informatie konden halen. Verder wensen wij iedereen die binnenkort vertrekt een hele fijne vakantie toe, en veel plezier aan de "andere" kant van de grote plas.
Gr.
Olaf
Re: Vertrek
Olaf en Ingrid, als eerste een hele fijne reis.ovries schreef:Hallo Iedereen,
Je vertrekt woensdag al naar Schiphol, ik neem aan dat je in een hotel overnacht. Ik doe dat ook regelmatig, ik neem dan het Sheraton... als ik zo vrij mag zijn welke nemen jullie..
Fijne vakantie ...
John
I love NY
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Fijne reis en geniet lekker van je vakantie! Je zal zien dat je net zo verslaafd terugkeert als wij allemaal
Geniet ervan!

Geniet ervan!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- ovries
- Amerika-ontdekker
John,newyork schreef:Je vertrekt woensdag al naar Schiphol, ik neem aan dat je in een hotel overnacht. Ik doe dat ook regelmatig, ik neem dan het Sheraton... als ik zo vrij mag zijn welke nemen jullie..
Fijne vakantie ...
John
Wij verblijven in een hotel aan de A4 (volgens mij vd Valk?)
Olaf
Jullie allemaal alvast een goede reis gewenst en een fijne vakantie!
Wij vertrekken pas 23 juli voor onze eerste reis naar het zuidwesten en ik weet nu al zeker dat we er vast nog een keer heen gaan. Er is nog zoveel dat ik daar wil zien wat niet in deze reis past. En dan de plekken waar we na deze vakantie waarschijnlijk nog een keer naar terug willen. Hoe meer ik lees in boeken, op dit forum en in al jullie reisverslagen, hoe meer
ik het zelf wil gaan zien en beleven!
En Eric, als wij het allemaal al gehad hebben, heb jij het nog voor de boeg.
Wij vertrekken pas 23 juli voor onze eerste reis naar het zuidwesten en ik weet nu al zeker dat we er vast nog een keer heen gaan. Er is nog zoveel dat ik daar wil zien wat niet in deze reis past. En dan de plekken waar we na deze vakantie waarschijnlijk nog een keer naar terug willen. Hoe meer ik lees in boeken, op dit forum en in al jullie reisverslagen, hoe meer
ik het zelf wil gaan zien en beleven!
En Eric, als wij het allemaal al gehad hebben, heb jij het nog voor de boeg.

[[/quote]
John,
Olaf[/quote]
Dat zal vast goed zijn, ik heb er geen ervaring mee. Een fijne bijkomstigheid van het Sheraton is dat het op loopafstand (5 minuten) van de gate en je loop ook nog eens binnen door, ideaal. Het voordeel van van der Valk zijn de porties bij het diner en het ontbijtbuffet, zoe zie je maar alles heeft een voordeel...
Nogmaals een fijne vakantie. :beerchug:
John,
Olaf[/quote]
Dat zal vast goed zijn, ik heb er geen ervaring mee. Een fijne bijkomstigheid van het Sheraton is dat het op loopafstand (5 minuten) van de gate en je loop ook nog eens binnen door, ideaal. Het voordeel van van der Valk zijn de porties bij het diner en het ontbijtbuffet, zoe zie je maar alles heeft een voordeel...
Nogmaals een fijne vakantie. :beerchug:
I love NY
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 6429 Weergaves
-
Laatste bericht door Ruud2004