Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

the wave, antelope canyon en grand canyon

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Gwendy
Amerika-ontdekker

the wave, antelope canyon en grand canyon

Bericht door Gwendy »

Hoi iedereen,

Op 22 en 23 augustus zijn mijn vriend en ik in Page. Daar zouden we graag 'The Wave' bezoeken. Op de site www.ontdek-amerika.nl (een hele mooie site trouwens), heb ik ondermeer gelezen dat daarvoor een permit moet worden aangevraagd. Nu vragen we ons af of iemand weet hoe wij nog een 'permit' kunnen bemachtigen. De loting (3 maanden vooraf) hebben we gemist en ter plekke hopen op goed geluk, lukt niet voor ons omdat we (denk ik) niet via het Paria Ranger Station rijden.

Verder vragen we ons af bij welk agentschap we onze trip naar Antelope canyon het beste boeken (prijs-kwaliteit).

We zouden ook graag een helicoptervlucht over de Grand Canyon ondernemen. Online is ongelooflijk veel aanbod te vinden hiervoor. Welke toer en maatschappij is de beste (prijs-kwaliteit)?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Gwendy
Veusy
Amerikakenner
Contacteer:

Re: the wave, antelope canyon en grand canyon

Bericht door Veusy »

Gwendy schreef:Hoi iedereen,

Op 22 en 23 augustus zijn mijn vriend en ik in Page. Daar zouden we graag 'The Wave' bezoeken. Op de site http://www.ontdek-amerika.nl (een hele mooie site trouwens), heb ik ondermeer gelezen dat daarvoor een permit moet worden aangevraagd. Nu vragen we ons af of iemand weet hoe wij nog een 'permit' kunnen bemachtigen. De loting (3 maanden vooraf) hebben we gemist en ter plekke hopen op goed geluk, lukt niet voor ons omdat we (denk ik) niet via het Paria Ranger Station rijden.

Gwendy
Als je geen permits op de site hebt kunnen bemachtigen en de dag ervoor niet naar het Paria Ranger Station kan, dan vrees ik dat je niet aan permits zal geraken.

Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Een hele kleine kans heb je nog, Gwendy, (met de nadruk op heeeel klein):

Als iemand wordt ingeloot en daarna aangeeft geen gebruik te willen maken van de reservering, of als niet tijdig wordt betaald, dan gaan de permits opnieuw de verkoop in. Je kan de kalender op de site van de BLM raadplegen om te zien of er op deze manier permits beschikbaar zijn gekomen. Die permits worden dan verkocht op basis van het 'first come - first served'-principe. Dus heel vaak die kalender bekijken, misschien heb je geluk!

Wat Upper Antelope Canyon betreft, wij hebben die in 2003 bezocht met Roger Ekis tours. Dat is ons toen heel goed bevallen.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Tokheim
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Tokheim »

Voor de Upper Antelope Canyon hebben wij inderdaad ook verleden jaar de Tour met Roger Ekis gedaan, super geregeld, zie ons reisverslag van Amerika 2007 op 16 juli. In 2005 hebben wij bij de Grand Canyon met Papillon de Imperial Tour met ECO upgrade gedaan, duur maar ooooh zo gaaf, ook dit staat beschreven bij 22 juli van Amerika 2005.

Veel succes.

Theo
Joycee
Amerikakenner

Bericht door Joycee »

Wij hebben op 23 juni ook de upper antelope canyon bezocht met Roger Ekis. We hadden de tour om 11.30 uur en hij duurde ongeveer anderhalf uur voor 35 dollar. Je kunt het agentschap vinden vlakbij de pizzahut in page. Wij hebben de kaarten een dag van te voren nog kunnen boeken voor 4 personen.
Het is echt ontzettend mooi om te zien maar je moet wel geluk hebben met het weer. Wij hadden nog zon maar vanaf 2 uur was het compleet bewolkt met zandstormen. Dan is het denk ik toch een stuk minder.
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
Gwendy
Amerika-ontdekker

Bericht door Gwendy »

Hoeveel kost de trip met Roger Ekis? Ik vind het niet terug op hun site.
Hoeveel betaalden jullie?

Alvast bedankt!

groetjes
Ceetje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Ceetje »

Joycee schreef:hij duurde ongeveer anderhalf uur voor 35 dollar.
Hoeveel kost de trip met Roger Ekis?
??
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Plaats reactie